ספרי עידן חדש והעצמה

ספר דרך הנשמה

מערכת אלטרנטיבלי
מיכל יער נשואה ואם לארבעה ילדים ומורת דרך במקצועה, היתה חולה מגיל ילדות במחלות פסיכו-סומטיות שונות כגון אסטמה ואלרגיות עור קשות. 40 שנה של טיפולים רפואיים לא הועילו. לבסוף, בכוח האמונה, באמצעות תקשור והפעלת שיטת "צד ימין/צד שמאל", הצליחה מיכל יער להקל על סבלה ולשפר את בריאותה. ניסיונה זה מובא בספר זה.

"כשהייתי ילדה סבא שלי אמר לי שהוא מאמין באלוהים, אבל הוא לא יודע מה אלוהים רוצה מאיתנו. גדלתי חילונית, אבל תמיד נמשכתי מאוד לדת. להתעלות הנפש שיש לדתיים בשבת, בחגים וביום כיפור. החיפוש האינטנסיבי התחיל לפני כשנתיים".

חליתי, והיה לי זמן פנוי למחשבות ולתהיות. השתתפתי בסדנת מדיטציות, קראתי הרבה ספרים של העידן החדש, ולמדתי יהדות וקבלה. כמעט חזרתי בתשובה, אבל ההרגשה הייתה שזה לא ממש העניין: איזה בגדים ללבוש, מה בדיוק לאכול, מה מותר ומה אסור. הדבר שחיפשתי הוא רוחניות, חוויות רוחניות. חוויות של התעלות הנפש. כשחווים אותן נמשכים אליהן עוד ועוד. אין דבר אחר בחיים שמהנה יותר. ואז התגלגל לידי ספר על הילד הפנימי שבתוכנו. היה שם תרגיל: לשאול שאלות ביד ימין ולחכות לתשובה שתיכתב ביד שמאל. מעולם לא כתבתי ביד שמאל. ניסיתי וקבלתי תשובות. בהתחלה היו תשובות של ילדה קטנה: לא ללכת לבקר מישהו, כי היא מפחדת ממנו, לא לעשות דברים שהיא לא אוהבת. ואז התחילו להגיע תשובות גדולות יותר, גבוהות יותר, ממקום של ידע.


שאלתי: מי עונה לי?
והתשובה הייתה:
הנשמה שלך.
את יכולה לעזור לי? לדבר אלי?
בוודאי ברגע שתרצי.
אז למה לא דיברת אלי עד היום?
כל הזמן אני מדברת, צועקת ואת לא שומעת.
אמרתי תודה והתרגשתי מאוד.
שוב ושוב שאלתי: מי את? מי עונה לי?
אני הנשמה שלך שמחוברת לאלוהים.

מיום ליום קיבלתי תשובות ארוכות יותר ומפורטות יותר. בספר זה אני מביאה את השיחות כלשונן, בתקווה שמי שיקרא אותן ימצא דרך לנשמתו הוא.

ספר זה מובא בדיוק כפי שנכתב על ידי מיכל יער (ללא קיצורים או עריכה) בתקווה כי רבים יוכלו להיעזר בנתיב אותו מצאה המחברת.

160 עמודים, כריכה רכה.


מאמרים קשורים

Back to top button