ספרי עידן חדש והעצמה

טיפוח הרוחניות אצל ילדים

מערכת אלטרנטיבלי
ספר זה כולל ששים ושניים שיעורים – שיעורי חיים – פשוטים ומעוררי מחשבה, שניתן לחלוק כל אחד מהם עם הילד בתוך פחות מעשר דקות.

המתנות הגדולות ביותר שילד יכול לקבל הן פתיחות ורוחב מחשבה, נדיבות לב, וניצוץ של יצירתיות. ספר זה כולל ששים ושניים שיעורים – שיעורי חיים – פשוטים ומעוררי מחשבה, שניתן לחלוק כל אחד מהם עם הילד בתוך פחות מעשר דקות. כולם קלים להכנה ולהבנה, בכולם משתמשים בחומרים המצויים בכל בית והם תומכים בכל אחת מההשקפות הדתיות או הרוחניות.

ילד המפתח איזון בריא בין השכל לבין הרוח, מסוגל להגיב טוב יותר לאתגרי החיים כאשר הוא מקבל את הכלים לחשוב ולגלות בעצמו. ג'נקינס מציעה מספר רב של פעילויות העשויות לסייע לילדכם ללמוד ולהפנים אמפתיה, אמון, סלחנות, צמיחה ושלווה פנימית – כל זאת מתוך חוויה מוחשית ולא על דרך התיאוריה.


בספר זה תמצאו 62 פעילויות מעשיות, פשוטות וזמינות המבוססות על עקרונות אוניברסאליים ונועדו להיות כלי עזר בעבודה עם ילדים. מכיוון שלכל חוק פיזיקאלי יש חוק מקביל ברובד המנטאלי וברובד הרוחני, הדרכת ילדים לעבודה עם כל רובדי החוקים הללו תעניק להם ביטחון עצמי וחדווה ותסייע להם להתכונן לקראת כל מה שעשוי להיקרות בדרכם במהלך חייהם. בעזרתם הם יבינו כי עולמם איננו עולם גשמי בלבד אלא עולם שהוא גם מנטאלי ורוחני, וכי כל הקיים בחייהם הוא הביטוי החומרי של אמונותיהם.

בתרגילים המוצעים בספר נעשה שימוש בכוחו של הדמיון ובהצהרות חיוביות.

הספר מיועד להורים, מורים וגננות, מטפלים, יועצים ולכל מי שבא במגע עם ילדים

על המחברת: 
פגי ג'וי ג'נקינס (PH.D), בעלת השכלה אקדמית בתחומי חינוך לגיל הרך וחינוך מבוגרים, והמחברת של ארבעה ספרים ידועים: Art for the Fun of It, The Magic Puppetry ו־The Joyful Child – שבעבורו זכתה בפרס בלון הזהב לשנת 1990 מטעם "קרן הילד העולמית" (אחד מענפי הפעילות של יוניצ'ף-UNICEF), בזכות תרומתו הניכרת לרווחתם של ילדים. ג'נקינס היא המייסדת ונשיאת העמותה The Joyful Child, ארגון ללא כוונות רווח המעניק את שירותיו להורים ולמורים. במהלך שנות התשעים של המאה הקודמת, אף פרסמה את The Joyful Child Journal, מגזין אמריקאי שפרסם מאמרים חינוכיים ומלאי השראה להורים ולמורים, כמו גם סיפורים ערכיים לילדים.

לפרטים נוספים מוזמנים לפנות בהודעה אישית כאן

לפרטים נוספים ולרכישת הספר לחצו כאן

קישור לאתר "נשימה" הוצאה לאור נמצא כאן


מאמרים קשורים

Back to top button