ספרי קבלה

ספר זיווג מן השמים על-פי הקבלה

מערכת אלטרנטיבלי
כיצד תבחרו את בן הזוג המתאים לכם?
כיצד תדעו אם שמותיכם יוצרים זיווג מתאים?
כיצד תשפרו את מערכות היחסים שלכם- בבית במשפחה ובעבודה?

ספר זה, "זיווג מן השמיים על פי הקבלה", רואה אור בזכותה של אשתי.
סיימתי לכתוב את "כוח האותיות והשמות" ואת "ספר השמות לפי הקבלה", והקדשתי לאשתי את ספרי החדש " ללמוד מילדים" כאשר אמרה לי: "נפתלי, כעת הזמן לכתוב ספר בשם זיווג מן השמיים על פי הקבלה. כתוב ספר המבוסס על אלמנטים מהקבלה עצמה והוסף בו גם סיפורים על אנשים שלמרות שלא היה ביניהם קשר או 'קליק', התחתנו זה עם זו, ומשמים חיברו ביניהם, כי הם נועדו להיות זיווג מן השמיים".

שקלתי את דבריה, חקרתי ומצאתי כי בקבלה יש חומר רב המתייחס לזיווגים והתאמות בין בני זוג. לא קלה הייתה דרכי- מציאת כל קשר,  קביעת כל חיבור בין אות לאות, כל אלו דורשים מאמצים רבים. וכבר נאמר בספר הקדוש:" שלושה המה נפלאו ממני וארבע לא ידעתים". דרך הנשר בשמים דרך הנחש עלי צור דרך אניה בלב-ים ודרך גבר בעלמה". (משלי ך, יח-יט)


ספר זה כולל דיונים בגבריות ובנשיות לפי הקבלה, מביא את סוד העושר וההצלחה לפי הקבלה ("כבדו את נשותיכם כדי שתתעשרו" בבא מציעא), ומלמד את קיצור מעשה האותיות והתאמתן זו לזו. עיקרו של הספר בזיווג מן השמיים והתאמות לנישואים לפי הקבלה, ל ידי חיבור אות ראשונה עם אות ראשונה, אות שנייה עם אות שנייה, אות שלישית עם אות שלישית וחיבור אותיות אקראיות.
זהו ספרו הרביעי של נפתלי פרום, המביא את חכמת הקבלה, שרב בה הנסתר על הגלוי, לקורא העברי.

כריכה רכה, 506 עמודים


מאמרים קשורים

Back to top button