ספרי רוחניות

הספר התעוררות – מודעות גישור וריפוי

מערכת אלטרנטיבלי
זהו ספר שמזמין למסע שבמסגרתו נבין כיצד ניתן ללטש את אזורי הכאב והפחד, ובתמורה נקבל עוצמה פנימית שמקרבת לאמת הפנימית

מאת: בלה אשור

התנהגות בני האדם בעולם, על מגוון התרבויות, הרגשות, המחשבות וההרגלים, גורמת לאשליית כוח, או לחלופין של חוסר כוח. שאלות כמו: האם אנו תמיד מתכוונים למה שאמרנו? מה ההשפעה של דברינו על מה שקורה לנו ועל המציאות? האם אנו יכולים להבין מהלך של דיבור, מעשה ותוצאה? האם שאלנו את עצמנו את השאלות שעשויות לנתב את חיינו למקום הרמוני יותר? האם ישנן פעולות שניתן לעשות או שינויים שאפשר להכניס כדי לשפר את איכות חיינו?

ספר זה פותח צוהר קטן לעולם המתרחש בתוכנו, שלרוב אינו מודע. מטרת הספר להציף אירועים, מהלכים, אמירות, תגובות והרגלים שמניעים אותנו ולהביאם לרמת המודעות, כדי שנוכל לבחור מחדש ולתקן את הדורש תיקון ולהגיע לחיים טובים, קלים ומאושרים יותר.

זהו ספר שמזמין למסע שבמסגרתו נבין כיצד ניתן ללטש את אזורי הכאב והפחד, את החרדות והעצב ובתמורה נקבל עוצמה פנימית שמקרבת לאמת הפנימית אשר חוקיה קיימים וכתובים בתורה.

על המחבר/ת: 
לבלה אשור מעל 20 שנות ניסיון בטיפולים אישיים, ייעוץ אישי וארגוני וגישור בחברות, מפעלים, גישור וליווי זוגי, טיפול בילדים, נוער ומבוגרים.
הטיפולים שלה הם טיפולים עם ייעוץ וליווי אישי.

עיקר העבודה שלה מתמקדת בהגברת המודעות וההבנה שמעניקה כלים לחיים טובים יותר.

בנוסף, בלה אשור מעבירה סדנאות מודעות המעניקות כלים והבנות באמצעות העמקת ההתבוננות פנימה והבנת התהליכים שעוברים על האדם. התבוננות זו מאפשרת להתנהל מתוך בחירה מודעת בכל המצבים שנקרים בחיי היום יום.

לפרטים נוספים והזמנת הספר התעוררות – מודעות גישור וריפוי לחצו כאן


מאמרים קשורים

Back to top button