ספרי מיסטיקה

הספר הילד הפנימי באגדות עם ובקלפי הטארוט

מערכת אלטרנטיבלי
עולם האגדות משקף את העולם הפנימי של חיי הנפש באגדות באים לידי ביטוי ציורי יצרים תשוקות יכולות וכישורים פוטנציאלים של הגיבור המתממשים ב מהלך העלילה.

הספר הילד הפנימי באגדות עם ובקלפי הטארוט – מחברת אילנה הראל
לפרטים נוספים ורכישת הספר בהנחה לחצו כאן

הילד הפנימי באגדות עם ובקלפי הטארוט
האגדה משרטטת את הפסיכולוגיה של חיי הגיבורים  באמצעות פעולותיהם גיבורי העלילה הם לא פעם השתקפויות של אנרגיות וכוחות המצויים בעצמי.משפיעים עליו ומפעילים אותו.

קלפי הטארוט מספרים בשפת הסמלים על תהליכי השתנות והתפתחות של כל אחד מאיתנו על התחנות וההתנסויות המאתגרים אותנו  לגלות את כוחנו ולמצות את הכישורים שנחנו בהם ולעשות שימוש בפוטנציאל התבוני הרגשי היצירתי והמעשי הטמון בנו. הקלפים כמו האגדות משרטטים כל אחד בדרכו את נתיבו של הגיבור לקראת הכרה עצמית זיהוי היעד וחתירה להשגתו.

קלפי הטארוט כמו האגדות. מוצאם בשחר האנושות והם ביטויים של הצורך האנושי בחיפוש אחר משמעות ומציאת פשר למה  שמעורר פליאה או נעלם ונסתר מן העין. הילד שהיינו חי בנו בכל גיל מבקש את הקשב שלנו עורג לתשומת לבנו. זה הילד הפנימי שיכול להיות לעזר לגיבור לטעת בו  תקווה אמון שמחה וראיה צלולה של הטבע המופלא והטהור של נשמתו שלו  ולסייע בגלוי  החיוניות של כוח החיים. הספר חושף את נקודות ההשקה  הקימות בין הילד הפנימי לבין הגיבור היוצא למסע הגילוי בנתיב העלילה האגדית ובשפת הסמלים של קלפי הטארוט.

לפרטים נוספים ורכישת הספר בהנחה לחצו כאן


מאמרים קשורים

Back to top button