ספרות רוחניתספרי עידן חדש והעצמה

הספר – אני צמח בר – מסע לחקר חיי מאת: אסתר אמיתי

אסתר אמיתי
ספר המתאר את קורות חייה של אסתר אמיתי, סיפורי מטופלים ותלמידים, הכרות עם דרכי טיפול אלטרנטיביות ועצות מעשיות לטיפול עצמי.

בעקבות מות אמה בהפצצת המצרים על תל אביב ב-48' מגלה אסתר בת השש, את יכולה ויעודה לעזור ולתמוך באנשים. בתחילה דרך טיפול בעזרת המחשבה ובהמשך, לאחר לימודים מעניקים, בעזרת שיטות אלטרנטיביות מגוונות. אסתר אמיתי הביאה לתודעת הציבור והמוסדות את ההבנה ששילוב בין שיטות טיפול קונבנציונאליות ואלטרנטיביות הן דרך לאיכות חיים. בספר משולבים קורות חייה, סיפורי מטופלים ותלמידים, הכרות עם דרכי טיפול אלטרנטיביות הבאות מכל קצוות עולם ועצות מעשיות לטיפול עצמי.

"במהלך סדרת הטיפולים, אסתר מעניקה למטופלים טיפים מועילים לטיפול עצמי מעבר למפגשים בקליניקה, מעודדת את המטופל להיות שותף פעיל בתהליך הריפוי. כאדם שמתעניין במדעים מגיל צעיר מאד, למדתי שבעולם הקוונטי, הצופה אינו אובייקטיבי וחיצוני למערכת שבה הוא מביט- הוא תמיד נוטל חלק פעיל בה, משפיע על תוצאות הניסוי בעצם התצפית. באופן דומה, הטיפול עם אסתר הוא שותפות לדרך, שבה שני הצדדים תורמים את תרומתם ההכרחית להצלחה, קובעים יחדיו את התוצאה".
פלג, מטופל של אסתר
על המחברת: 

ד"ר אסתר אמיתי – ד"ר לנטורופתיה ומומחית ברפואה משלימה המטפלת במגוון שיטות: דיקור סיני יפני, סוג'וק, הומיאופתיה, קינסיולוגיה, דמיון מודרך רפלקסולוגיה ועוד. ד"ר אסתר אמיתי פיתחה משקפיים מיוחדים שמשפרים את הראיה במידה משמעותית, משקפי GYM(פטנט רשום).

להזמנת הספר מוזמנים לשלוח לי הודעה ביצירת קשר או להתקשר אליי.

להזמנת הספר חייגו אליי: 072-2285450

קישור להזמנה ולפרטים על הספר – אני צמח בר, מסע לחקר חיי מאת אסתר אמיתי.

לפרטים נוספים עליי ורכישת הספר לחצו כאן

אסתר אמיתי - אני צמח בר
אסתר אמיתי – אני צמח בר

מאמרים קשורים

Back to top button