אנרגיות חיוביות

הקשר עם המימדים הגבוהים בחיי היומיום

מאת פורטל אלטרנטיבלי, אוריאלה שדה-זוהר
הקשר עם המימדים הגבוהים, מאפשר לנו לרומם את עצמנו ולהתבונן בנתיב חיינו מפרספקטיבה גבוהה יותר.

"רק התבונן סביבך.. למרחבים הבט – הנה יתהלך בענן, זרועותיו נשלחות בברקים ונופלות בגשם. ראה, הנה הוא מחייך בפרחים וידיו נעות בצמרות".
ג'ובראן ח'ליל ג'ובראן- הנביא.
 
לו רק ידענו בוודאות שזה קיים, שיש אלוהים, שאכן קיימת איזו תכנית בכל החוויות הארציות שלנו כאן- אנו חושבים לעצמנו, או-אז היינו שלווים יותר, מאושרים. אנו נעים לעיתים בחיינו מתוך תחושה של סומא באפילה, מגששים למצוא את הדרך, לפענח את כתב החידה. שואלים שאלות של משמעות וייעוד, משתוקקים לדעת איזו בחירה לבחור, מה מצפה לנו בנתיבנו, מחפשים תשובות, הוכחות. לו רק אפשר היה לרגע להרים את המסכים ולראות מה באמת קורה כאן…

ואכן- דברים שרואים משם לא רואים מכאן… הקשר עם המימדים הגבוהים, כשאנו נפתחים לקיים אותו באופן מודע, מאפשר לנו לרומם את עצמנו ולהתבונן בנתיב חיינו מפרספקטיבה גבוהה יותר. זהו מפגש מחודש עם עצמנו ברובדים החכמים, ה"יודעים" ומלאי ההשראה שבתוכנו. מפגש עם האלוהי שבתוכנו. מפגש מסוג זה מאפשר לנו למצוא פתרונות למצבי חיים מתמשכים, לזהות דפוסים ולשנותם, להתחבר ליצירתיות, לתגליות, לרעיונות מלאי השראה, ליצירה, מיקוד ותחושה פנימית של ביטחון ושמחה.


*888- כיצד מתחברים לקו הישיר לאלוהים? 

באחד מהקורסים שהנחיתי קיבלתי (מאותה השראה וחיבור למימדים הגבוהים, כמובן), את הדימוי הבא: עד כה יש לכל אחד ואחת מאיתנו טלפון לשיחות נכנסות בלבד. קו ישיר מהעצמי העליון, הנשמה, מדריכי-רוח, מלאכים, בודהה, האלוהי, כל-היש- על פי שמות התואר הנהוגים במקומותיכם. כשאנו קשובים לאינטואיציה, לתחושות הבטן שלנו, אנו שומעים את צלצול הטלפון, ומרימים את השפורפרת..
חיבור למימדים הגבוהים הינו מצב שבו אנו הופכים את קו הטלפון לבעל שיחות נכנסות ו..יוצאות. הווה אומר- ביכולתנו ליזום שיחות עם מדריכי הרוח שלנו ולהתחבר למצבי השראה ותקשור. 

אז.. כיצד עושים זאת?- 
אנו נתייחס הפעם לחמישה כלי-יישום פשוטים וניתנים לביצוע או למידה ללא מאמץ:

חלומות
בעת שאנו ישנים אנו מסירים את המגננות וההתנגדויות, המודעות והלא-מודעות שלנו, ובכך מתאפשרת תקשורת עם המימדים הגבוהים. 
למעשה, גם אם אין אנו מקדישים במודע זמן למדוט, הרי בשנתנו אנו מסיירים במחוזות הרוח, נטענים באנרגיית "הבית", וחוזרים לתחושות הגוף בהתעוררות. דרך חלומות מיומנים נוכל לקבל לא פעם מסרים, תובנות, רעיונות חדשים, או פתרון כלשהו, לעיתים אף מבלי שנזכור  את כל פרטי החלום. לא בכדי אנו אומרים: "אני רוצה 'לישון' על זה". 
ניתן לפתח וללמוד את אמנות השימוש בחלומות ככלי עזר לחיי היומיום. פענוחם תמיד מביא איתו מתנה, לעיתים משמעותית, לחיינו.  

קשב פנימה
חיבור למימדים הגבוהים הינו למעשה חיבור פנימה. 
הקשב לתחושות הפנימיות, לאינטואיציה המנחה אותנו, לרצון המניע אותנו- כל אלה הינם שימת לב ללחישות הרוח ולקולה של הנשמה. 
ככל שאנו מרוממים את התדר האנרגטי שלנו, כך גדל הקשב והחיבור שלנו לרובד הנשמה שלנו במקום לרובד האישיות שלנו.  
ממקום זה קל לנו יותר להגשים את משאלותנו ולחוות שמחה והצלחה. 

רמזים ותחושות
על פי התפיסה הרוחנית, ה"מציאות הרוחית", אותה אלוהות, הינה נוכחת, טבועה וקיימת בכל. בכל פרח שנפתח, עם כל תינוק שפוקח את עיניו אל העולם, כל משב רוח ואף במדדי בורסה או ספורט דינמי. 
מהן מילות השיר שזה עתה שמעתם ברדיו? איזה שלט או תמונה ראיתם בדרככם לכאן? אילו מילים שמעתם או קראתם?-  
האלוהים מצוי בכל, וקולה של נשמתכם דובר אליכם ברמיזה, במישרין, ואף בקריצה מחוייכת דרך צירופי המקרים והמידע המגיע אליכם. שימו לב… 
ולגבי תחושות: אני זוכרת זמן שבו מאד רציתי להרגיש את נוכחות ההדרכה שלי. אולם כשהתעוררתי משנתי, מרגישה לגמרי את נוכחותם בחדר ועל גופי ממש, מילא אותי הפחד.  
כיום אני נהנית ומתענגת עם כל תחושה, מראה, ידיעה. רציתי הוכחה?- קיבלתי אותה. "הם" אכן קיימים. האם תסכימו לחוש זאת? 

תפילה
התפילה או הבקשה היוצאת מן הלב, מפלסת דרכה אל המימדים הגבוהים ופותחת שערי שמיים. היא מאפשרת לנו להתחבר לרצון העמוק, האמיתי, וליצור מיקוד.  
בעיקר מזכירה לנו התפילה את היותנו בני האלוהים על פני האדמה, וכי אנחנו באמת לא לבד. תפילה המבקשת שהדבר יתגשם לטובתם העליונה של כל הנוגעים בדבר, הינה תפילה הלוקחת בחשבון שאין אנו יודעים את התכנית האלוהית בשלמותה, ועל כן מקבלים באהבה את המציאות כולה, כפי שהיא. מקבלים את עובדת היותנו בתוך שיעור והתנסות, וכי ביכולתנו לברוא את מציאות חיינו.  

בידנו הדבר, בכפוף לתכנית האלוהית ולבחירת הנשמה. האלוהות איננה מתערבת ומספקת מציאות רצויה מבלי שביקשנו אותה.  
אפשרו לעצמכם לזהות את הפערים שבין הרצון המודע ובין הרצון הלא-מודע, ופעלו לתיאום ביניהם, ואז- התכווננו, בקשו… 

מדיטציה
מדיטציה, לענייננו, איננה בהכרח מצב של אי-חשיבה על דבר ושהייה ב-ריק (חוויה מעניינת בפני עצמה), אלא מצב של רגיעה.. עיניים עצומות.. נשימות עמוקות פנימה והתחברות לתחושות, מראות, צלילים או רעיונות המגיעים אל תוך המיינד/המחשבה. דמיון מודרך, מונחה ע"י אדם מקצועי יכול בהחלט לסייע לנו להתחבר אל המקור החכם הפנימי שבתוכנו או לזיהוי ושינוי דפוסי רגש או מחשבה. 


המדיטציה הינה כלי חשוב ביותר המאפשר לנו חיבור עמוק, ממקום של שקט פנימי אל התבונה שבתוכנו, או אם תרצו- חיבור למדריכים המלווים, לנשמה, לאלוהי. לעיתים נחווה צבעים ותצורות, לעיתים מילים או מחשבות ורעיונות, תחושות פיזיות שונות או, במידה ואנו חווים יותר ויזואליים, נוכל "לפגוש" מציאויות וישויות כצורה מוחשית. 

מאחר ומציאויות רוחניות, הוויות וישויות של אור אינן מוגבלות מטבען, הן יכולות להתגלם אל תודעתנו בכל צורה שיבחרו.
הדרך שבה הן נתפסות על-ידנו הינה תלוית ההתניה שלנו, עולם המושגים והאמונות האישי שבתוכנו. לרוב הן בוחרות התגלמות שתקל עלינו ליצור את הקשר ולזהות את הופעתן. קבלת מסרים פנימיים המתחברים למציאות היומיומית שלנו תאפשר לנו שימוש מעשי ברעיונות או בתובנות שהגיעו לתודעתנו.
ככל שיגדלו הנסיון והמיומנות שלנו בכך- כן תגדל האמונה ויתחזק הקשר למימדים הגבוהים באופן שמסייע לנו והופך לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו: החל מדברים פיזיים כמו מציאת בית חדש, חניה או שפע כלכלי ועד הגשמה עצמית, תחושה רגשית טובה, מערכות יחסים הרמוניות ופתיחה למצבים של השראה בכל תחום.

החיבור הפנימי כמו גם החיבור למימדים הגבוהים, מוטב שייעשה מתוך חקר: אותה סקרנות ורצון אמיתי לדעת, ומתוך תום: אותה פתיחות, המניחה בצד את הידע הקיים ואת שיפוט המיינד, ומאפשרת לחבק בזרועות פתוחות את החדש.

ושניפגש.. כאן.. שם.. ומעבר לזמן…


מאמרים קשורים

Back to top button