אנרגיות חיוביות

מרכבה של אור

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, לילית בנדל
מרכבה היא כלי אנרגטי רב עוצמה שהנביאים השתמשו בו למעבר בין הממדים והעולמות השונים.

מרכבה היא כלי אנרגטי רב עוצמה שהנביאים השתמשו בו למעבר בין הממדים והעולמות השונים. המרכבה מורכבת משלושה מגיני דוד ויוצרים צורה אנרגטית תלת מימדית עוצמתית במיוחד 
 
כל אנרגיה שהיא חומר, מחשבה או רגש, ניתנת לשינוי אנרגטי על ידי הכנסתה לתוך מרכבה של אור. לתהליך זה קוראים התמרה, biotransformation. שיטה רוחנית זו פותחה ע"י נעמי אימבר פיינברג ומופצת על ידה בכל העולם.

מסביבנו קיימים רטטים (ויברציות) שמתבטאים באין סוף צורות ואופני ביטוי. כל רעיון הוא רטט הוא אנרגיה. רעיונות הבריאה, מפוצלים לשני חלקים נפרדים (כמו פלוס ומינוס) שיחד יוצרים רעיון בשלמותו. שני החלקים של הרעיון קרויים "משלימים אנרגטיים". חיבור שני החלקים יוצר המשכיות ואין סוף קיום לאותו רעיון. חיבור כל הרעיונות והמשלימים שלהם – הרכבה של כל החלקיקים לתפקוד משולב – זוהי המרכבה.

כל אדם הנו רעיון. הרעיון, כאמור, בנוי משני משלימים אנרגטיים. כל אדם מהווה חלקיק אחד (משלים אנרגטי אחד) של רעיון "בן אנוש" ייחודי. החלקיק המשלים של רעיון "בן אנוש" מתקיים בגוף אדם אי שם ביקום.


אין סוף רעיונות וקיום, מצוי בתוך רעיון "אור אין סוף". גם רעיון זה כבריאה, מפוצל לשני חלקיקים (שני משלימים אנרגטיים) שמכילים את הכל כשלם. חיבור של שני המשלימים האנרגטיים של "הרעיון" (האדם) כשני חרוטים שיוצרים מגן דוד, מביא את "הרעיון" לתפקודו האלמותי, האינסופי.

שני האנשים המשלימים, כשני מגני דוד, סמוכים זה לזה וההילות שלהם מתמזגות, כמגן דוד רב ממדי. הרעיון של "בן האנוש" שהם מהווים מתממש בשלמותו האין סופית. את רעיון "אור אינסוף" שמהווה את כל הרעיונות וכל הקיים, מרכיבים שני משלימים אנרגטיים. כל משלים מופיע כחרוט של אור, וביחד מתמזגים כמגן דוד שמאחד את שני החלקיקים לשלם.

מגן דוד זה הינו השלמות האינסופית של כל הקיים בבריאה ללא הגבלה. על ידי הרכבת מגן הדוד של רעיון "אור אינסוף" (מגן דוד רב ממדי שמקיף את שני מגני הדוד של האנוש עם רעיון האדם) כשלושה מגני דוד רבי ממדים ללא גבולות, נוצרת מרכבה שמכילה את הכל. כל מה שנכלל במרכבה הזו, מיתמר באופן מידי לאנרגית חיים (אור שלם). כל רטט (ויברציה) שלילי עם ההשלמה האנרגטית של הרטט בתוך המרכבה, מיתמר אוטומטית לרטט של חיים והמשכיות.

אנרגיית חיים ואנרגיית ואקום
אנרגיית חיים היא אנרגיה שבמהותה התפשטות והמשכיות קיום ומימוש הרעיון או התוכנית. לדוגמה: כל מה שנותן למערכות החיים את  חיוניותם והמשך מימושם בכל הרבדים והממדים, זו אנרגית חיים. בריאות נפשית, רגשית, רוחנית וגופנית. הביטוי של אנרגית החיים הינו בתדרים שמתפשטים לאין סוף אור, אהבה, שמחה, יצירה, קיום בהנאה, קיום ללא הגבלה.

אנרגיית ואקום היא אנרגיה שבמהותה התכווצות ויצירת הגבלה ואי המשכיות של הרעיון או התוכנית. לדוגמה: מחלה היא הגבלה במימוש רעיונות החיים בכל הרבדים והממדים. הביטוי של אנרגית ואקום הם תדרים מכווצים, כגון גורמי מחלה, כאב, פחד, סבל, שנאה, אלימות, שתלטנות תלות ועוד. כל המחלות והבעיות מכל סוג שהוא, במהותם הם "אנרגית ואקום", והם פועל יוצא לתפקוד של אנרגית ואקום.

עקרון ההתמרה (טרנספורמציה) הוא בשינוי התדרים המכווצים (אנרגית ואקום) שמונעים את התפקוד של מערכות החיים בבריאות והמשכיות לתדרים מתפשטים עד אין סוף, לאנרגית חיים. כל היש הנו אין סוף רעיונות. כל אנרגיה או רעיון ביקום אינו כלה. הוא נתון לאפשרות קיום בהמשכיות אינסופית, על כן יש לשנות את התנודות של האנרגיה, מאנרגיה מכווצת, לאנרגיה מתפשטת עד אין סוף שדות, שהוא תהליך ההתמרה.


פירוש המילה התמרה, הוא להביא לידי החלפה. כלומר, להחליף תנועה לא זורמת שיוצרת הגבלה, לתנועה זורמת ללא הגבלה וללא סוף. המילה התמרה מבטאת את המהות שבפעולה שעושה תיקון השיבוש והחזרתו למצבו הרעיוני הראשוני, לשלמות ללא הגבלה, השפעה או תלות.

הרעיון הבסיסי בשיטת התמרה-מרכבה הוא, שכל רעיון שאין בו אנרגיית חיים ואשר מתפקד באנרגיית ואקום, הנו מוגבל במימוש פוטנציאל האינסופיות. על ידי התמרה של אנרגיית הואקום לאנרגיית חיים, הרעיון חוזר לאין סופיות פוטנציאל… כלומר: להיות נצחי עם "אור האינסוף".

כל מהותו של הקיום, הוא מהות אחת שמבטאת עצמה באופני ביטוי שונים בו זמנית, בממדים שונים, בתדרים שונים, ובמהירויות שונות, שבאפשרותם להתקיים לחילופין בו זמנית.

בשיטת ההתמרה ניתן לטפל בניקוי פחדים – פחדים במודע ובלא מודע מוטבעים בנפשנו עמוק ומנווטים את ספינת חיינו. תהליך התמרה לפחדים והחלפתם באור ואהבה, מחבר את האדם ל"אני" הפנימי הטהור, לאלוהי שבו, לחיים ללא פחדים מהעבר, ההווה או העתיד.
אור ואהבה בתוכו, אור ואהבה יקרין סביבו.

ליצירת קשר ופרטים מלאים על לילית בנדל


מאמרים קשורים

Back to top button