אנרגיות חיוביות

אני והאנרגיה שסביבי

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, ליאור מרדכי
האנרגיה מגיעה ונעה בצורה ספירלית וזורמת מהשמיים לאדמה ומהאדמה לשמיים. מקור האנרגיה טהור, אלוהי ומאזן.

לרבים מאיתנו החיים נראים כמובנים מאליהם. לא תמיד אנו נותנים את הדעת לאנרגיות העוטפות אותנו בסביבה בה אנו חיים: ביתנו, מקום עבודתנו ובעצם בכל מקום בו נמצא.

מעניין להבין כי גם לדומם יש זיכרון "זיכרון החומר". אנו לא מופתעים לגלות כי גומייה שמתחנו "זוכרת" לחזור למצבה ההתחלתי. החפצים שסביבנו אוגרים בתוכם את כל שעברנו בחיינו. בחלוף הזמן, מתחילות להיפלט מהם האנרגיות שנחרטו בהם.

מהי אנרגיה?
אם נרצה לתת הגדרה פשטנית לאנרגיה נסתפק באמירה כי אנרגיה היא אחת התופעות המופלאות לה זכינו והשפעתה על חיינו עצומה. האנרגיה סביבנו זורמת כל הזמן, מיום לידתנו ועד יום מותנו, אנו נושמים וחיים אנרגיה – היא מזינה אותנו.

האנרגיה מגיעה ונעה בצורה ספירלית וזורמת מהשמיים לאדמה ומהאדמה לשמיים. מקור האנרגיה טהור, אלוהי ומאזן. היא מגיעה עם כל העוצמות, ולעולם אינה שופטת.

החי והצומח, חיים באיזון והרמוניה מושלמת עם הטבע.
עץ בשלכת לעולם לא "יפחד" שעליו לא יצמחו יותר. אריות, או כל חיה אחרת, לא יטרפו מעבר לנדרש.


לטבע עצמו מרכזי אנרגיות שנועדו לרפא ולאזן את היקום כגון: הרי געש, רעידות אדמה, רוחות וגשמים, מערבולות וסופות בים, הקשת בענן. כל אלו מקורות שמנקים ומטהרים אנרגיות, שבני האדם משליכים אל היקום ומחוצה לו – במחשבה ובמעשים. אם ניקח את התפרצות הרי הגעש, או רעידות האדמה שאנו חווים, נבין שהלבה מייצגת את אנרגיית האש – עוצמה וכוח. התפרצות הרי געש ורעידות אדמה ידועות כתופעות טבע המיועדות לשחרור לחצים עודפים. ואולי גם דרך לאפשר לאנרגיות אלו להתפזר.

אחד מחוקי הטבע הבסיסיים דן בחוק שימור האנרגיה– אנרגיה לא הולכת לאיבוד ולא נוצרת יש מאין. אלינו, בני האדם, מגיעה האנרגיה בכל צורה. מאלוהים, מהשמש, מהירח, מהכוכבים, מהעצים, מהאדמה ומהים. כשהאנרגיה מגיעה אלינו, היא טהורה, זכה ונקייה ובעלת מודעות משלה – מודעות אלוהית.

קיימות רמות אנרגטיות שונות ביקום, מהירודות ביותר, (שלצערי רובנו חיים בה), כמו, כעסים, שנאה, מתח, פחדים, עבודה, בית, משפחה, עולם החומר, תחרות ועוד, ועד לרמות אנרגטיות נשגבות, בהן אנשים חיים במודעות ושיתוף פעולה עם חיי הרוח. הם יותר סלחניים, מבינים, ותרנים, אוהבים, חומלים ומבינים שיש דברים עליונים אותם הם מקבלים ומכניסים למודעות היומית ובכך מנסים לחיות בהרמוניה עם הטבע והאלוהות.

כאשר האנרגיה מגיעה אלינו, היא בוחנת וסורקת אותנו ואת הבית בו אנו חיים. האנרגיה מגיעה לדלת ביתנו ובודקת את הכניסה, האם היא נקייה או לא? האם החצר מוזנחת או מטופחת? האם על הדלת רשומים שמות בני הבית או לא? האם הדלת חדשה או ישנה? שרוטה או במצב טוב? האם יש מזוזה? אז האנרגיה נכנסת הביתה ומתחילה לסרוק את הקירות, החפצים והרצפה. מה רמת המודעות בבית? האם הצבע על הקירות ישן, חדש או מתקלף? האם יש רטיבות בקירות? האם התמונות בבית משדרות אושר ושמחה, או עצב ובדידות? מה צבע הקירות? מה צבען של התמונות? האם החפצים או הרהיטים כבדים או קלים? האם יש פסלים של חיות או דמויות שונות? האם הבית נקי, או מאובק ומלוכלך? האם הוא מסודר או מבולגן? האם הבית משמש כמוזיאון לעתיקות? האם הרצפה (שהיא הקרקע של חיינו), מסודרת, האם יש מספיק אור בבית? האם יש צמחיה בבית? האם מכשירי החשמל ישנים?

לאחר שהאנרגיה סרקה את הבית וקיבלה תמונת מצב עליו, היא מתחילה לסרוק גם אתכם. מהי המודעות שלכם? מהן החסימות הקיימות בכם? אילו חוטים אנרגטיים שייכים לכם? מכל אחד מאיתנו יוצאים מיליוני חוטים המקשרים אותנו ליקום, לאדמה, לאוויר, למשפחה, לחברים, למקומות העבודה. כל חוט כזה משפיע על גופנו ונפשנו. הגוף שלנו, כמו היקום, מורכב מארבעת היסודות: אוויר, אדמה, מים ואש. חוטים אלו תפקידם להחדיר אלינו ולהוציא מאתנו אנרגיה. האנרגיה מסתובבת בגופנו ומונעת יל-ידי שבע מרכזים אנרגטיים עיקריים, המכונים הצ'אקרות– גלגלי אנרגיה המסתובבים עם כיוון השעון ונגד כיוון השעון.

תפקיד הצ'קרות לאזן אותנו. המרכזים יוצרים הילה מסביב לגוף, שתפקידה להגן ולשמור עלינו. ההילה גדלה וקטנה בהתאם למצב שבו אנו נמצאים. אם אנו שמחים ומאושרים, ההילה גדלה. אם אנו כועסים, ההילה הולכת וקטנה. בית נקי ומסודר, רגוע ושליו, ייצרו לנו חיים שקטים ובריאים יותר. האנרגיה לא שופטת אף אחד, לא כועסת ולא מענישה. אנחנו בעצמנו יוצרים לעצמנו את מציאות חיינו.

גוף האדם הוא הגוף של הנשמה שלנו והבית הוא הגוף של הגוף שלנו, מעין מלבוש המכסה אותנו. כמו שאנו דואגים לטפח את מראה גופנו בביגוד יפה, כך חשוב שנטפח את האנרגיה העוטפת אותנו.

ישן מפני חדש תוציא
על מנת להזרים אל ביתנו אנרגיה טובה יותר, טהורה ובריאה, מומלץ להוציא אי סדרים מחיינו. לתרום ולהעביר הלאה ספרים שכבר לא בשימוש, חפצים ובגדים ישנים.
כשאתם משחררים את הישן מחייכם, בקשו בקול רם דבר מה שאתם מבקשים להוציא מתוך חייכם, לדוגמא: אני מבקש/ת להוציא מתוך חיי חוב כספי לרופא השיניים. בסיום הבקשה אמרו תודה או אמן. ואז אמרו בקול מה תרצו להזרים אל תוך חייכם.

לאחר שרוקנתם מתוך ביתכם חפצים אלו,שבו ומלאו בכנות את השאלון הבא:

ענו לעצמכם:
האם הזוגיות שלי טובה ויציבה?
מה מצב הפרנסה שלי? האם חלילה פוטרתי לאחרונה?
האם יש מריבות בבית/בעבודה/בסביבה שלי?
מחלות שחוזרות על עצמן (שפעת,כאבים בגוף,נפילות,שברים)
נדודי שינה?
עיכובים?
חוסר איזון?
הבית לא נמכר?
בדקו האם אתם גרים ברחוב ללא מוצא?
האם אתם גרים בקרבת בית עלמין/ בית חולים/ קופת-חולים?
האם אתם אוהבים את הבית שלכם?
האם אתם אוהבים את עצמכם?
כמה אתם מפרגנים לעצמכם?
באחוזים– כמה אתם נותנים לעצמכם?
באחוזים– כמה אתם נותנים לבן-הזוג, לילדים, נכדים וכדומה?

נסו לחשוב מחשבות חיוביות ולמצוא בכל דבר את הטוב.

תרגיל המיועד לחוש אנרגיה:
הורידו שעונים, עצמו עיניים, הניחו כפות ידיים כלפי מעלה על הברכיים.

* חישבו על אנשים שאתם מאוד אוהבים, על מקרים טובים ומשמחים שקרו לכם בחיים (נישואין, לידה…) ובמקביל הקשיבו לגוף ושימו לב מה קורה ללב. תנו למוזיקה לכוון אתכם. אל תתאמצו.

*בקשו להיזכר בקרוב משפחה שאהבתם והוא נפטר.

* הגידו בלב בפשטות: אני אוהב את עצמי, אני מוכן ללמוד לאהוב את עצמי, אני שווה, מגיע לי הטוב ביותר. הזמינו את האנרגיה של האנשים שאתם אוהבים לכאן ועכשיו.

* החליטו לחיות וליהנות. אתם מבינים שהחיים בידכם וביד הגורל.

* הרשו לגוף להירגע. חבקו את אותם אנשים שאתם אוהבים. הם מגיעים כדי לאהוב אתכם.

* ספרו לאותם אנשים אילו בעיות יש לכם: בריאות, פרנסה, זוגיות, ילדים… ותנו להם תמונת מצב ותבקשו מהם שיתפללו למענכם. תחושו מה קורה בגוף.


* אנרגיית דיוויין ישראל זורמת אליכם עכשיו. אנרגיית אור ואהבה. היא מאזנת אתכם ומרגיעה אתכם.

*חישבו על אנשים שאתם לא אוהבים, שעשו לכם רע, לא משנה אם הם חיים או נפטרים, יחשבו עליהם והזמינו אותם. תרגישו מה זה עושה לגוף שלכם, הקשיבו ללב. שימו לב מה הנוכחות שלהם עושה לכם.

* הגידו בלב – אני כועס על עצמי, אני דואג, אני מכוער, אני שמן… כל אחד יבקר את עצמו. תחושו מה קורה לעומת התחלת התרגיל.

* נסו להבין מה הכעס עושה לכם בגוף למרות שאתם צודקים ואיזה עין הרע נמשכת לחייכם.

*הגידו בלב– אנחנו משחררים את אותם אנשים, שאלוהים יברך אותם.

* הגידו- אני אוהב את עצמי, אני מבקש סליחה מהגוף שלי על זה שפגעתי בו כך, אני מוכן להקשיב לגוף שלי, אני מוכן לסלוח לעצמי. תנסו לעשות קצת חשבון נפש מה פספסתם בחיים.

חיזרו לאט לאט לחדר, תרגישו משוחררים, תרגישו את הגוף נקי. קחו כמה רגעים להירגע, להבין.

תרגיל זה עוזר לנו להבין מה גורמת לנו החשיבה החיובית ומה גורמת לנו החשיבה השלילית.

המתנה הגדולה ביותר שאלוקים נתן לאדם זה הרגש.
כאשר הרגשות נפתחים- נפתחים גם מרכזי האנרגיה, התובנות, המודעות, האהבה, הנתינה והקבלה.


מאמרים קשורים

Back to top button