אנרגיות חיוביות

לכלכת שלילית וניקיון אנרגטי

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, ציפי סרבטקה
אנשים רבים מתמקדים ומודעים לחשיבותן של הגנות מחשבתיות ואנרגטיות. בכתבה הזה אתמקד במצבים אשר בהם מתברר כי ההגנות אינן מספקות.

אנשים רבים מתמקדים ומודעים לחשיבותן של הגנות מחשבתיות ואנרגטיות. בכתבה הזה אתמקד במצבים אשר בהם מתברר כי ההגנות אינן מספקות.

ישנם מצבים בהם השדה האלקטרו-מגנטי עמוס מאוד במשקעים אנרגטיים שליליים מכבידים עליו ומפריעים את זרימת תנועת כח החיים החופשית.

סיטואציה כזו יכולה להתרחש בשדה האלקטרו-מגנטי של אנשים, צמחים, בעלי חיים, בתים ועוד. בעצם, בכל חפץ או אורגניזם אשר זורם בו כח חיים ברמה זו או אחרת ועוטף אותו. באופן טבעי, כל אלה מושכים, אוספים ונדבקים במשקעים אנרגטיים שליליים.

כאשר אנו מנסים לעטוף אובייקטים אלה בהגנות ואין הדבר משנה מאיזה סוג, מתברר כי ההגנות אינן מורגשות ואינן יעילות. הדבר דומה לאדם אשר מתפלש בשלולית בוץ וכעת בהיותו מכוסה ברפש, מבלי להתקלח קודם הוא בוחר ללבוש בגדים נקיים. ברור שבאופן מיידי הבגד שהיה נקי קודם לכן, יושפע מן הבוץ ויתלכלך גם הוא ברמה זו או אחרת.
לכן, במצבים בהם נראה שההילה ספוגה בעומס רב של משקעים אנרגטיים שליליים, רטטים של עין רעה, אין טעם רב לבצע קודם כל הגנות. פעולה כזו תקבע את הרטט השלילי ותגרום למשיכה מוגברת של שיבושים אנרגטיים מהסביבה.


נראה כי כאשר אנו מלאים ברטט /צבע / רגש שליליים אין בנו מקום להכלת תדרים חדשים של הגנות.
הסדר הנכון של התהליך מתייחס לחשיבות של ביצוע טיהורים וניקויים משמעותיים, כדי לפנות מרחב אנרגטי פנוי, נקי, חופשי בשדה ההילה ורק אז תתאפשר הקמת מערכת הגנה אנרגטית יציבה ויעילה. הכוונה היא, לפנות את הרטטים של הרגשות, המחשבות, הצבעים השליליים הקודמים כדי לאפשר מקום פנוי ומרחב אנרגטי שבו תוכלנה ההגנות להתבסס ולתפקד.

מבחינה אנרגטית, קודמת ההוצאה והניקוי להכנסה ולהגנה.

מומלץ כדרך חיים לבצע תהליכי טיהור וניקוי בעיקר במצבים הבאים:

•כל יום בבוקר ובערב כחלק מתחזוקה שוטפת שבחיים. בבוקר כדי לאפשר חיזוק, איזון, והגנות ובערב כדי לסלק מפגעים אנרגטיים שליליים שנדבקו או צמחו במהלך היום.
•לפני כל פעילות אנרגטית טיפולית במקרה והאדם משמש כמטפל אנרגטי או מטפל מנואלי. חשוב לזכור כי בכל העברה אנרגטית והעברת צ'י כמו במצבי הילינג, תקשור, רייקי גבוה וגם בטיפולים הנתפסים ברמה הפיזית כמו עיסוי, שיאצו, רפלקסולוגיה וכו' התרחשה כניסה להילת האדם ותנועה אנרגטית יזומה ומכוונת ולכן, כדאי מאוד להניע תנועה כזו נקיים אנרגטית וטהורים ככל האפשר.
•לפני ואחרי שהות מתוכננת במקומות ציבוריים או באירועים שבהם צפוי מספר רב של אנשים, או צפוי עימות /ויכוח/מצב שלילי ברמה הרגשית-נפשית. מומלץ להתנקות אנרגטית לפני הפעילויות האמורות וזאת כדי לחזק את החוסן האנרגטי של ההילה וכדי לצמצם את כוח המשיכה האנרגטית השלילית של ההילה ודפוסיה, בסיגנון של אנרגיה מושכת אנרגיה דומה. רצוי גם להתנקות לאחר פעילויות כאלה מכיוון שרמת העומס האנרגטי השלילי גדלה בעקבות שהות ליד אנשים/ מקומות שליליים או פעילים שלילית.


אמליץ על שתי אפשרויות זמינות, יום יומיות לניקוי גוף והילה:

1.מקלחת אנרגטית-
•בשעת זרימת המים על הראש והגוף, מדמיינים זרימה של סמלי מגן דוד קטנים וסגולים היורדים ושוטפים עם המים לאורך הגוף, מקודקוד ועד כפות הרגליים. לחנוכי רייקי, ניתן לשלב בזרימה זו גם את הסמל הראשון של רייקי.
•מעלים את קצה הלשון לשקע בחך העליון, מאחורי השיניים הקדמיות ולוחצים. בו זמנית, מכווצים את הנקודה בגוף שבין איבר המין לפי הטבעת. מכווצים ומשחררים תוך החזקת הדימוי של הזרימה ככל האפשר, מרפים.
•חוזרים על התהליך שלוש פעמים, במקביל לזרימת במים על הגוף.

נפלא להתנקות אנרגטית ופיזית בטכניקה זו במפל טבעי או בשכיבה בנחל צלול זורם וכמובן במקלחת שבבית.

2.אמבטייה אנרגטית-

•ממלאים אמבטייה במים ומפזרים במים עלי מרווה ואקליפטוס.
•מטפטפים 3-5 טיפות תמצית קריסטלים לטיהור.
•עומדים לפני האמבטייה, עוצמים עיניים ונכנסים לשקט פנימי.
•מדמיינים קרן אור זהובה/כסופה הנשלחת מצ'קרת עין שלישית (במצח, בין העיניים) אל המים שבאמבטייה.
•מוסיפים בדמיון זרימה של המוני מגיני דוד קטנים וסגולים ככל האפשר. ניתן להוסיף סמל רייקי ראשון לטיהור וסמלי רייקי קורונה מתאימים. להשתדל להתמיד בדימוי לפחות שתי דקות.
•פוקחים עיניים, מתייצבים מעט ונכנסים לאמבטייה לטבול ולהנות מטיהור של אהבה ברטט גבוה.

ליצירת קשר ופרטים מלאים על ציפי סרבטקה


מאמרים קשורים

Back to top button