גוף ונפש

למצוא את השקט הפנימי

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, אסתר קטן
מדריך מעשי להכלת האור ושליחתו אל העולם ואל היקרים לכם: תפילה, בחירת קריסטלים ומדיטציה בדמיון מודרך. קראו, נסו ותחוו.

יש מקום לתת את הדעת לכוחה של האנרגיה החיובית המתבטאת בצורות שונות, בין אם זה בתפילה, באמונה, בסיוע קריסטלים או במדיטציה שפניה שלום.
כל אלה הם מקור לאור, לאנרגיה חיובית שביכולתה להשפיע, לאזן ולהגביר את הסיכויים לשלום גלובלי חיצוני על ידי עבודה פנימית של כל אחד ואחד מאיתנו. הבעיה היא, שלעתים אנו מתכוונים אך איננו יודעים איזו וכמה עבודה להשקיע כדי לעזור לאיזון ולהגיע לתוצאות המקוות.

יש תחילה להבין כי קיימת חשיבות גבוהה לשליחת אור, ואפשר בהחלט לעשות זאת בדרך של תפילה. את המלחמה בין עמים ניתן לראות כנקודת חולי בשלם, כמו בגוף. החולי אמנם פרץ באזור מסוים, אך הגוף כולו זקוק לריפוי ומושפע ממנו. לא מדובר במלחמה שהיא רק "שלנו" – היום, יותר מתמיד, הכפר הגלובלי הרי קשוב וערני לקורה, ולכן המלחמה הזאת אינה מלחמה פרטית אלא מלחמה עולמית, מתוך ההבנה שהיותו של "איבר" אחד פגוע ובלתי מאוזן עלול להשפיע על שלמותו של הגוף כולו – דהיינו העולם כולו.


פה נכנס לתמונה תפקידו של "היהודי". כיום ידועות כמה קהילות מתפללות, ביניהן הקהילה הדתית והקהילה המתעוררת של עבודת הריפוי.

בשתיהן האמונה היא למעשה אמונה אחת משותפת, לפיה כל אשר קורה מטרתו בתכנית העל להביא להרמוניה ולריפוי, ואם תרצו "פעמי משיח". 
אולם, לא חייבים להשתייך ל"קהילה מתפללת", כפי שלא ניתן להוכיח אמון, אך לכל פרט מאמין ומתפלל מובטחת בסופו של תהליך ראייה שעשויה להקל עליו את המציאות, דרך מבט של קבלה ושלום עם המציאות.
דרך נוספת לשליחת אור היא באמצעות תמיכה אנרגטית מרפאה. בין אם היא פנימית או חיצונית, במצב של מלחמה מתקיים חוסר איזון וכמיהה להרמוניה, המבקשת את אנרגיית הריפוי. טיפולי הילינג ומעגלי אור עוזרים כבר הוכחו כתומכים בחוליים פיזיים ונפשיים של היחיד, ובאותה מידה הם עוזרים במצבי חוסר האיזון גלובליים המתבטאים במלחמה בין העמים.
כדי להביא לידי איזון של מקומות פגועים וחולים יש לשלוח אליהם אור, במטרה להטות את המשקל אל הצמיחה, אל ההבנה והאיזון. ככל שנמשיך לשלוח אור נוכל להשפיע בכוח השקט, לרפא ולאזן.

כל קריסטל והעוצמה שלו
כיצד משתתפים הקריסטלים בתהליך התפילה והריפוי שאנו שולחים?
אמא אדמה היא החיים עצמם – ממנה הגענו ואליה נשוב. הדמעות והדם שלנו מחלחלים אל אמא אדמה, היא מכילה אותנו ומסמלת בעבורנו 
את האם המושלמת, העוטפת, המנחמת. כל מאבק מלחמתי על אדמה פוצע למעשה את אמא אדמה עצמה. דמיינו אם שבניה רבים ביניהם, כך כאבה של אמא אדמה כשמלחמה מתנהלת מעליה. האדם השלם, הבורא, דואג לאדמה. האדם חסר האיזון פוגע באדמה בדרכים שונות. פגיעה באדמה היא פגיעה עצמית ולהפך, טיפוח וכבוד לאדמה הוא טיפוח וכבוד עצמי.
הקריסטלים – פירות האדמה – נשלחו אלינו כדי לעזור בתהליך הריפוי. הם מהדהדים לתדרים ההרמוניים הפוטנציאלים ועובדים עימנו לשם ריפוי.
הקריסטלים מחזקים את התדרים המרפאים, כאשר תדרים מעודנים מוטמנים בתוך חומר דחוס ועוצמתי. זהו מסר האדמה אלינו להרמוניה.
ניתן לעשות שימוש במספר קבוצות של קריסטלים למען מטרה זו: 
מושבת אמטיסט – מהדהדת לתדר המביא להתעלות מעל המציאות הפיזית, 
יכולת הריפוי שלנו מתעוררת, כאשר מצב של הזדהות מתפתח למצב של התבוננות. המודעות הזו מביאה אותנו למקום של בחירה ומאפשרת לנו לבחור בתנועה אל דרך הריפוי והאור. מושבת האמטיסט תעזור, אם כן, לטהר אנרגיות דחוסות, תעלה את המודעות למצב הקיים ותחבר לקרן הריפוי הסגולה.

מושבת אפופילייט (בשילוב סטילבייט) – היפהפיה הזו, כמו ענן טהור מפוגגת מצבים דיסהרמוניים ומזרימה אור רך ועדין לשם ריפוי. כמושבה של גבישים הגדלים כולם על אותו בסיס אם משותף, היא תחבר לתדר ההרמוניה והשיתוף השמיימי, המקום שבו כולנו מחוברים באחדות אל השלם.

קריסטל קוורץ – את הקוורץ קריסטל ניתן ממש לתכנת למען מטרה מסוימת, כאשר בזמן שמטהרים אותו אפשר לשאת תפילה ובקשה לנושאים מסוימים שבהם אנו מבקשים שהגביש יתמוך. מושבת קוורץ קריסטל תשים את הדגש על הרמוניה, אחדות, סבלנות ,צמיחה ומודעות. אנשי הקריסטל נוהגים להניח גביש מלוטש של קריסוקולה (נראית ככדור הארץ הכחול שלנו) על מושבת קריסטל כאות וכוונה לשלום אוניברסלי.
קונזייט – האבן נראית רכה אך היא חזקה ועוצמתית, ופותחת את מישורי הלב, האהבה והחמלה עד אינסוף. היא מפתחת את הראייה המאפשרת לנו להכיל גם את השחור וגם את הלבן, את הטובים ואת הרעים, עוזרת להכיל את שני הצדדים כחלק מן השלם בחמלה מלאה, מחברת לתכנית האלוהית ופותחת את הלב לסליחה מלאה.


מדריך למדיטציה בדמיון מודרך
תפילה לשלום ואהבה ניתן לעשות במדיטציה בדמיון מודרך, כקבוצה או כיחידים. איך עושים את זה? בבקשה:
מתוך מיקוד ורגיעה נמצא את קו האמצע שלנו, מקודקוד הראש ועד בסיס הגוף, ננשום נשימה מלאה ועמוקה, נדמיין כדור אור לבן במרכז הלב, ננשום אליו נשימה מלאה ונרגיש איך הוא הולך ומתמלא. כדור אור לבן, זוהר ונקי, הולך ומתרחב בכל נשימה, עד שהוא הופך להיות כדור מלא
ועוצמתי, מוצף באור לבן ואהבה. בבת אחת עם שאיפה ונשיפה גדולה נשלח בתעופה מהירה את כדור האור ונדמיין אותו מגיע ומתנפץ למיליוני רסיסים מוארים אל הנקודה באדמה אליה אנו מכוונים. הרסיסים מציפים עתה באור את האנשים, הצמחים, הבתים, השמיים, ללא הבחנה וללא הבדלה. שביבי האור מציפים באהבה ובאור לבן.
עתה, ננשום נשימה מלאה, נחזיר את המיקוד אל ליבנו, נדמיין כדור אור לבן באזור הלב, ננשום נשימה מלאה, ונדמיין את הגוף שלנו עטוף בביצת אור. ממוקדים חזרה אל תוכנו, נחזור לכאן ועכשיו.

תפילה והגנה לאהובים עלינו
אם ברצוננו לשמור על יקירינו, עלינו להתמיד ולהיות מחוברים למקור האור. תחושות של פחד מביאות תסריטים לא רצויים אל תדר המחשבה שלנו. במקום לשלוח תסריטי אימה, עדיף לשלוח אנרגיה מוארת ומגוננת.
איך עושים את זה? מדמיינים את האדם שעליו אנו חושבים מסביבו פירמידה מוארת המותאמת במדויק לגודלו והוא במרכזה.
אפשר גם להוסיף תפילה לציוד המלאכים בהגנה על האדם היקר לנו. בדרך זו אנו פותחים ערוץ הגנה אל אותו אדם.

התפילה נאמרת כך:
_________בן _______ (שם האדם ושם אמו) שמור אהוב ומוגן. מימינך מיכאל (נדמיין נוכחות מצד ימינו של האדם אליו אנו שולחים את ההגנה).
משמאלך גבריאל (נדמיין נוכחות משמאל). לפניך אוריאל (נדמיין נוכחות מלפניו). מאחוריך רפאל (נדמיין נוכחות מאחור ואת שתי כנפי הריפוי יורדות מלמעלה למטה ועוטפות את הגוף), ומעל ראשך שכינת אל (נדמיין נוכחות ממעל ונוכל אף לדמיין את האותיות "אל" זוהרות מעליו). ושוב נאמר: _________בן _______ שמור אהוב ומוגן.
לאחר כמה פעמים של אימון וחזרה, בכל פעם שיעלה בליבנו חשש נוכל לדמיין את היקר לנו עטוף ומואר, שמור ומוגן.

במקרה של "תסריט" שאינו קשור לאדם מסוים אלא למצב קיומי כלשהו –
שוב, במקום להיכנע ולהקרין תסריטים שליליים, נוכל לדמיין פירמידת ענק מגוננת מעל (ארץ ישראל למשל). כך נשלח עזרה בדרך של תפילה ואור.
ובנוסף לא ניכנע לתסריטי פחד, אלא נחווה את מהות האור בתוכנו.
במקרים בהם ה"תסריטים" משתלטים על המחשבה, פשוט דיבקו באור – אור נר, אור מנורה, פנס ברחוב. לדבוק במיקוד באור פירושו לנשום אור ולומר את המילים: "אור לבן זוהר נקי ממלא אותי ושומר עלי".
כל תפילה או מילים בעלות איכות מוארת ורכה יוכלו, בעזרת נשימה, לעזור, להרגיע מחשבות מיותרות ולחזק.
ונסיים בתפילה: שמורים, אהובים ומוגנים. אמן! עוד אור קטן ועוד אור קטן, וכולנו אור גדול אחד.


מאמרים קשורים

Back to top button