מודעות והגשמה עצמית

מודעות עצמית צמיחה ושינוי – טיפים למודעות עצמית

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, אריאלה פלפל
מודעות עצמית צמיחה ושינוי אינם סתם מילים. מרגישים שאתם מסוגלים ליותר? מרגישים שמגיע לכם משהו טוב יותר? בואו לעשות שינוי חיובי.

רבים מכם בוודאי מכירים את התחושה של לקום לעוד יום עבודה בלי חשק, בלי מצב רוח ובלי מוטיבציה ו- בכל זאת, מוצאים את עצמכם יוצאים לדרך המוכרת כי אין ברירה, צריך לעבוד, זו המציאות.

ובכן, זו אינה בהכרח המציאות ואתם יותר מיכולים לשנות אותה.

אם הגעתם למצב כזה, זה סימן שאתם לא באמת מחוברים לייעוד שלכם, לתפקיד שבאתם למלא בעולם הזה. לכל אחד ואחת מכם יש תפקיד ושליחות ודרכם ניתן להפוך מציאות מייאשת למציאות מאושרת. אז איך עושים את זה? איך משנים את המציאות, זו שתגרום לכם להיות מאושרים?


לפני שמתחילים את התהליך עליכם להתחבר לפוטנציאל שלכם, יש לכם שפע אדיר של פוטנציאל שנמצא בתוככם ורוצה לצאת החוצה, הוא זה שיגלה לכם למה אתם מסוגלים, במה אתם הכי טובים ומה יביא לכם את הסיפוק הכי גדול.

לא תמיד ספרי הדרכה מספיקים בשביל להבין מהו אותו הפוטנציאל ו-לכן מומלץ לקבל הכוונה מקצועית מיועץ רוחני או מאמן אישי אשר יוכלו "לנקות" את האבק ואת הדברים שמפריעים לכם למקד את המטרות שלכם. לאחר מכן, עליכם למצוא את האדם שיוכל ללוות אתכם בתהליך, לכוון ולתמוך בשעת הצורך (לעיתים בתחילת התהליך חלקינו עלולים לחוש תחושת ירידה, אך ברוב המיקרים זוהי ירידה לצורך עליה). אל תשכחו כי במהלך השנים צברנו תסכולים רבים, שקיבעו את המחשבות ואת הציפיות שלנו ולכן יש לתת לתהליך "צ'אנס"

ישנם מספר כלים ושיטות הוליסטיות שיכולים לתת לכם מענה כיצד למצוא את הייעוד שלכם:
1. פענוח כתב יד ופענוח ציורים הם שני כלים נהדרים, שנותנים תמונה רחבה מאוד לגבי היכולות שלכם, הכישורים שלכם, דפוסי ההתנהגות שלכם, החוזקות שלכם וגם החולשות שלכם . הם אומנם לא יגלו לכם את העתיד אך הם בהחלט יתנו לכם כיוון ודרך לעבר ההצלחה שלכם ודרכם תכירו את עצמכם טוב יותר.


2. קלפי מודעות יספקו לכם מסרים מדהימים שייחברו אתכם עמוק לתוך הפנימיות שלכם, הם "ייפקחו לכם את העיניים" וגם יזיזו אתכם מאזור הנוחות, מהמקום הרגיל והנוח לעבר הטוב שבכם, שתמיד נמצא בתוככם.

3. במידה שאתם מרגישים שחסרה לכם אנרגיה, אתם זקוקים לזריקת מרץ, טיפולי הילינג ודמיון מודרך יעזרו לכם לשחרר חסימות בגוף שלכם ויאפשרו לכם להרגיש יותר ממוקדים ונמרצים בקבלת ההחלטה הכי גדולה שלכם – לעשות את השינוי, להפוך את המציאות למחויכת יותר, להגשים את הייעוד שלכם ולהצליח בגדול.

בהצלחה!

ליצירת קשר ופרטים נוספים על אריאלה פלפל


מאמרים קשורים

Back to top button