ריפוי בצבעים

סדרת האיזון במערכת האורה סומא

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, ד"ר שולמית רונן
סדרת האיזון באורה סומא היא לב המערכת האנרגטית של הצבעים אשר מאפשרת לגוף לקבל ולהעניק אנרגיות לעצמו ולסביבה

סדרת-האיזון היא לב ליבה של מערכת הטיפול באורה-סומא. סדרת-האיזון היתה הראשונה להיוולד. ויקי הרגישה שסדרת-האיזון לבדה יכולה היתה ליצור תגובה מרפאה שלמה. סדרת-האיזון היא המראָה של הנשמה, ומספקת לנו את ההזדמנות להכיר את עצמנו ולבחור את הריפוי לעצמנו.
 
ויקי תיארה את שמני האיזון כתכשיטים חיים. כל שמן איזון כולל בתוכו שני רכיבים – רכיב השמן המונח על רכיב המים. רכיב השמן מכיל צבע טבעי, שמנים אתריים ואנרגיות מקריסטלים. ברכיב המים יש צבע טבעי, תמציות צמחים ואנרגיות מקריסטלים. ברכיב הבסיס נמצאות האנרגיות של צ'ליס וול , גלסטונברי, המייצבות את ההרכבים של הגופים העדינים.

צבע הוא המפתח לכל המערכת. נוכחות הצבע בכל בקבוק מכילה את אנרגיות של ממלכות הצמחים והקריסטלים, ונקבעת על ידי חתימת הצבע שלהם. יש משמעות רבה בעובדה שהאורה-סומא מאחדת לראשונה את החלקים השומניים והמימיים של הצמחים באיחוד מרפא, ומשלבת את אומנויות הארומתרפיה וההרבולוגיה באמצעות השימוש בתמציות צמחים. אנרגיות הקריסטלים נכללות בשני הרכיבים, ומובאות על ידי תפילה קבלית. כך שסדרת האיזון מביאה משולש מרפא משלושת הממלכות – עולם המינרלים, הצמחים והצבעים (אבן-חן, צמח ואנוש).


סופר לנו איך קלאופטרה, כדי לשמור על יופייה, נהגה להתרחץ באמבט של חלב חמורים. זה היה למעשה איזון מושלם של שמן ומים אליו התווספו עשבים ריחניים. סדרת האיזון באורה-סומא היא תעתיק ייחודי. כאשר מנערים אותם יחד, שני הרכיבים הופכים לתחליב זמני, ויוצרים שמן יופי המעניק לחות.

העור פועל כממברנה חצי-חדירה. הוא מסוגל לספוג פנימה ובו בזמן להקרין החוצה. סדרת האיזון באורה-סומא מתוכננת להיות תחליב מושלם, המסוגל לאפשר לאנרגיות הדינמיות והמרפאות שבתדירויות של הצבע הספציפי להיספג דרך העור. ברגע שעברה את עור, סדרת האיזון חודרת למערכת הלימפטית, ומשם עובר למערכת כלי הדם. הדם מעביר את האנרגיות של הצבע, הצמחים והקריסטלים לאיברים המתאימים ולבלוטות האנדוקריניות. הבלוטות האנדוקריניות מהדהדות על הצ'אקרות ועל ההרכבים המעודנים, ויוצרים עשיית שלם "בתוך הקיום השלם".


בתוך הטווח הטיפולי – הכולל פומנדרים, תמציות היסוד החמישי ותמציות אם – סדרת האיזון היא מהותית בכך שהיא מביאה את אנרגיות הצבע לקרקע, וכך מיישמת את האנרגיות על הגוף הפיזי.
 
איך ליישם את שמני סדרת האיזון:
 
קודם כל, כל הרכיבים השומניים והמימיים של שמני סדרת האיזון חייבים להתמזג. זאת עושים כאשר מחזיקים את בקבוק האיזון ביד שמאל באחיזה המרפאה, המכוונת להביא את האנרגיות האישיות שלך אל תוך הבקבוק. זה הופך את הבקבוק למשהו אישי בשבילך, ומגביר את יכולת הריפוי שבתוכו.
 
אפשר להשתמש בשמני האיזון באזור הפיזי הקשור לצבע של מרכיב הבסיס, או באזור הפיזי הקשור לצבע של המרכיב העליון, או לשניהם… או לאף אחד. בסופו של דבר, ההנחיה הטובה ביותר מגיעה מבפנים, ואחריות השימוש נחה אצל האדם. חשוב ביותר להשתמש בשמנים בצורה של טבעת מסביב לגוף, ולא רק בחלק הקדמי או האחורי של הגוף.

ליצירת קשר ופרטים מלאים על שולמית רונן


מאמרים קשורים

Back to top button