כל מה שרצית לדעת על...

יש פתרון לעצירות

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, אביב קפלן
עצירות היא בעיה חובקת עולם, כחמישית מהאוכלוסייה סובלת מבעיה כאובה זו, אך ההתייחסות אליה עדיין מלווה במבוכה והסתרה.

עצירות היא בעיה חובקת עולם, כחמישית מהאוכלוסייה סובלת מבעיה כאובה זו, אך ההתייחסות אליה עדיין מלווה במבוכה והסתרה. אי פעילות סדירה של המעיים עלולה לגרום להרעלות ולמחלות רבות ומסוכנות. כאשר נשאר מזון במעי יותר מיום הוא מרקיב, תוסס ומפזר רעלים לכל מערכות הגוף. מרבית הסובלים מעצירות לא מתייעצים עם רופא, נוטלים תרופות בעצמם או פשוט לומדים לחיות עם זה. אז לכל אותם אנשים, דעו יש פתרון !!! 

האם הסיפור הבא נשמע לך מוכר ? 
אתה בא לרופא המשפחה שלך ומספר לו שיש לך עצירות. הוא מעביר את הכרטיס המגנטי שלך, גובה דמי ביקור ומפנה אותך לרופא ממומחה (גסטרולוג). אתה מתקשר אל הרופא המומחה והמזכירה שלו קובעת לך תור לעוד שלושה שבועות. כשאתם נפגשים סוף סוף, הוא שולח אותך לסדרת בדיקות וצילומים וקובע לך תור נוסף לעוד כמה ימים. אתה חוזר לרופא ולפי הממצאים הכל תקין.


הרופא רושם לך שלושה כדורים ומשחה אחת. אתה לוקח את הכדורים ולא שוכח למרוח את המשחה, אבל… אין הקלה! מנסה כמה טיפים מהחברים או מהסבתא, כמו לאכול הרבה סיבים, לשתות הרבה מים, לאכול שזיפים ולשתות שמן זית או פאראפין, אך שום פטנט לא עוזר. ואז בלית ברירה אתה ניגש לבית המרקחת ומבקש מהרוקח משהו חזק נגד עצירות כי: " כבר שבוע לא הייתה לך יציאה הגונה ". 
הרוקח נותן לך את אחד מהתכשירים לטיפול בעצירות. אתה רץ הביתה ותוך כמה שעות יש יציאה. אתה שמח ומאושר, אך יודע שמחר מתחיל הסיוט מחדש! 

שימו לב, רובן המכריע של התרופות גורמות לתופעות לוואי, תופעות העלולות להיות מזיקות יותר מהמצב שאותו הייתה אמורה התרופה לתקן. התרופות או התכשירים המשלשלים גורמים לפיתוח תלות בחומר המשלשל לצורך יציאה תקינה, וחמור מזה, גורמים להתנוונות המעי, כלומר להפסקת פעולת ההנעה שלו ( פריסטלטיקה ) ולהחמרת תופעת העצירות. 

חשוב לציין שרב התרופות האלו אינן מטפלות בשורש הבעיה אלא בסימפטומים ולכן הסובלים מבעיית העצירות אינם מצליחים להשתחרר ממנה ולפתור אותה לחלוטין. 


הפתרון:
שיטה חדשה המחברת רפואה משלימה עם הרפואה הקונבנציונלית ונותנת מענה אמיתי לתופעה. בשיטה זו נעשה שימוש בתרופות טבעיות המותאמות לכל מטופל אינדיבידואלית לפי אופי העצירות (ישנם מספר רב של סוגי עצירויות ולפיכך מספר זהה של תרופות), תרופות אלו אינן גורמות לתופעות לוואי ואינן ממכרות.

אופי הטיפול: 
1. אבחנה מדויקת של המטופל לפי הראיה הסינית והתאמת תרופה המתאימה לו בלבד.
2. שימוש בתכשירים טבעיים המחנכים את מערכת העיכול ליציאה נכונה ויום יומית באמצעות אגירת נוזלים באזור החלחולת (מקום הצטברות הצואה) הגורם להרגשה של מלאות ומכאן לצורך להתפנות.
3. הדרכה תזונתית ואורח חיים נכון.

** הטיפול אינו גורם לשלשולים, להתמכרות או סבילות (הצורך לעלות מינון). 
** הריפוי בעזרת תרופות אלו הנו טיפול בשורש הבעיה ולא רק בסימפטום העצירות והוא מבטיח חזרה לחיי שיגרה של יציאות יום יומיות.


מאמרים קשורים

Back to top button