טיפולים ברפואה משלימה

הרפואה ההוליסטית וגישתה למחלות.

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, חני יזרעאלי-נוי
הרפואה הסינית ועוד תורות עתיקות מהעולם הקדום השקיעו חקרו והבינו את הקשר בין הנפש, הנשמה שמתגלגלת, ולביטויה בגוף הגשמי.

נושא מחלות, ומחלות תורשתיות נסקר, נחקר ונכתב עליו מידע רב.
הרפואה הסינית, ההודית, הטיבטית הידע של הרמב"ם, המצרים, האינדיאנים ועוד תורות עתיקות מהעולם הקדום השקיעו חקרו והבינו את הקשר בין הנפש, הנשמה שמתגלגלת, ולביטויה בגוף הגשמי.
בעולם הרוח הבינו שניתן לגרום לנסיגת מחלות, ריפוי מחלות ומניעה אפשרית של פריצת מחלות עתידיות עי' טיפול תודעתי- נפשי- רוחני-  אנרגטי, על ידי הבנה עמוקה ביותר של יחסי הגומלין בין מצבנו הנפשי למחלות הקיימות.

הגוף שלנו מורכב מבליוני תאים בעלי קשרי גומלין ולכולם יש אנרגיה. 
כל אחד מהתאים האלה הוא אורגניזם חי, נושם, חושב, מרגיש, עסוק, נמצא בתנועה מתמדת, משמר ומגיב למידע שמתקבל מהמחשבה התת-מודעת. 


בתאים אלו אגור מידע רב דורי ורב גלגולי וזהו הזיכרון התאי. הזיכרון התאי הינו כל הידע שהתאים בגופנו מכילים ופועלים לפיו.

ברגע שהנשמה יורדת אל הגוף הפיזי עם המחשבות, הזיכרונות והשיעורים שלה, היא ממלאת את כל תאי הגוף בכל המידע והזיכרונות שקיימים ברשותה. התאים מגיבים בתכנות שלהם, למידע הגלגולי והמשפחתי.

לכל מחלה שפורצת יש, קודם את המרכיב הנפשי האנרגטי, את הדפוסים הרגשיים, שהופכים לחומר ביולוגי ששוקע אל הזיכרון התאי ושם עובר עיבוד ומופיע שוב במערכות הגוף על פי אופי המחשבה.

לכל איבר בגוף יש נפש, מוח, רגשות, פוטנציאל גנטי מחלתי, החלמתי, וצמיחתי:
מחלה שמתפתחת באיבר מסוים נובטת כתוצאה מהצטברות רבת שנים של אנרגיות הרסניות, דפוסים נפשיים שליליים.

הגוף הפיזי – זו התחנה האחרונה לתהליך מתמשך פנימי שהחל ברמת התודעה האתרית, נספג למחשבות, הרגש, הפעיל זיכרון תאי החליש את המערכת החיסונית הקפיא את צמיחת התאים. הקיפאון הצטבר והצטבר והפך לחומר ביולוגי – כימי שיוצר לחץ אנרגטי על האיבר, המערכות סביבו, הרשתות העצביות והלימפתיות, עד שניתן האות/הוראה לשינוי בגרעין התא ובאיזון ההורמונאלי שלו.

לא הגנים שולטים בפעולות הגוף בצורה זו, אלא הגוף נשלט במה שהסביבה ואורח החיים מכתיבים.
התאים מבחינים בכימיה סביבתית (פחדים, טראומות) ומגיבים בכימיקלים כמו שמגיבים לתחנת שידור. כימיקלים אלה קשורים למחשבות שלנו ומשפיעים בפועל לאחר זמן גם על התפקוד הפיזי והתפרצות מחלות וסימפטומים שונים.


מצבי לחץ, טראומה ואיום על קיום גופני, הם המקור המשפיע והראשוני לפריצת מחלות. 

ולכן, בעזרת עבודת מודעות אנרגטית נפשית יזומה, כשניתן לדעת מהן המחלות הגנטיות התורשתיות בעץ המשפחה, לטפל במצבי סטרס וחרדה גדולים (אם אפשר להימנע מהם. .) שעלולים לגרום למחלות עתידיות ובעזרת הגעה יזומה לזיכרונות התאיים, משחררים אנרגיה צבורה ומטמיעים בריאות רגשית ופיזית, איזון נפשי והורמונאלי, תפיסות חדשות, ושליחת שדרים בעלי השפעה חיובית על מערכת העצבים הלב, מחזור הדם, איברים פנימיים ועוד.

גישה כוללת זו תאפשר לאורך זמן הגנה וריפוי של הגוף אשר יבוא לידי ביטוי במערכת חיסונית חזקה יותר, לחץ מופחת, שיפור בחילוף החומרים בגוף ובעצם לאיכות חיים טובה יותר!

שיהיה לכם התחלת דרך נעימה!


מאמרים קשורים

Back to top button