הומאופתיה

הקנדידה בהומאופתיה

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, ד''ר אדית נורמה דניאל
הקנדידה, נמצאת במערכת העיכול של כל אחד, היא עוד פטרייה שמאבדת שליטה ומתרבה בתוך הגוף אם רק נותנים לה את התנאים המתאימים.

הקנדידה, נמצאת במערכת העיכול של כל אחד, היא עוד פטרייה שמאבדת שליטה ומתרבה בתוך הגוף אם רק נותנים לה את התנאים המתאימים. כמו תאי הסרטן שנמצאים אצל כולנו במערכת, גם היא עורבת לנו בפתח לרגע המתאים בו תוכל לתת גז ולזכות בכול הקופה, ולהשתלט על הגוף והמערכות, בנתיחות של גופות לאחר המוות הקנדידה נראת בכל מקום אפשרי עוטפת איברים שלמים נפוצה לכול איבר, זיהומים בפה ובנרתיק, הם עניין שבשגרה, בעיות עיכול, שלשולים ועייפות כרונית
 
אם פעם הרפואה ראתה בקנדידה היסטריה ציבורית ללא כיסוי, היום הרופאים הקונבנציונליים מציגים עשרות מחקרים שמוכיחים את קיומה ונזקיה למיליוני בני אדם. הקנדידה נפוצה בעיקר במדינות מתועשות. עשרות מיליון בני אדם סובלים ממנה. הרבה אנשים סובלים ממנה, אך אינם מודעים לכך שהיא גורמת להם בעיה. 
 
קנדידה אלביקאנס אחת מ-150 זנים, היא פטריית שמרים ששוכנת בגופנו באופן נורמלי בתוך המעי הגס, כמו גם בכמויות על פני העור, בחלל הפה גרון ובתוך הנרתיק של האישה. כמויות קטנות לא מחוללות נזק. הנזק, כמו גם בתאים סרטניים, מתחיל כשהקנדידה מוצאת לה דרך לטייל בגוף ולצמוח באזורים אחרים. נשים למדות מגיל קטן לנקות את פי הטבעת מקדימה לאחור ולא מאחור לקדימה כדי לא להעביר אותה לנרתיק. 


הקנדידה מתקיימת במצב הטבעי והשלו שלה לצד מיליוני חיידקי מעיים בריאים שעושים עבודה טובה כחלק ממערך ההגנה החיסונית של הגוף, על כל תא של קנדידה מוקף במיליוני חיידקים שמאזנים את התפשטותו, הם מחסים שטח רב של הגוף וגם מפרישים כימיקלים נוגדי פטריות". האיזון מופר לרוב על ידי שימוש יתר באנטיביוטיקה, שפוגעת בחיידקים הטובים במעיים. הקנדידה כמו חיידקי השפעת פיתחה אם השנים זנים חדשים ועמידים יותר וככול שהשימוש באנטיביוטיקה גובר -הלגיטימציה שלה להיות חזקה מתגברת.  

הרג החיידקים הטובים במעיים -שהאצידופולוס כדורים מיוחדים המכילים חיידקים אלו מוכנס ליוגורט ונלקח היום בכדורים כדי לחזק אותם, אך ההרס שלהם חושף את הגוף לזיהומים, ואז נוצר מעגל של לקיחת אנטיביוטיקה בילתי פוסקת. 
 
סטרואידים, גלולות למניעת הריון, תרופות אנטי דלקתיות גם הם יתרמו למצב לא מאוזן של מערכת החיסון במעיים, אך האוכל האהוב על הקנדידה ביותר הוא סוכרים, פחמימות ושמרים מהם היא ניזונה וגודלת, הצורך במתוק שתוקף אותנו לעיתים הוא לא תוצאה של הצורך שלנו במתוק אלא הרעב של הקנדידה למתוק, כי כן מה לעשות קנדידה היא גורם חיי יצור חיי פטרייה חיה החיה בתוכנו אוכלת ניזונה גודלת ואך עושה צרכים ומפרישה רעלים לתוך המערכת.  


בתהליך גדילת של הקנדידה היא הופכת מגדלת איברים דמויי זרועות תמנון, שחודרים דרך דפנות המעי לגוף דרכם חלקיקי מזון לא מעוכלים, חיידקים ושמרים מגיעים לזרם הדם. התפשטות הקנדידה גורמת ליצור אלכוהול בדם שגורם לתחושת שיכרון, שכחה בלבול, ראייה מטושטשת, כאבי ראש המלווים את האדם על בסיסי יומי, חולשה כרונית, הצטננויות, לחצים בחזה, תפיסות מתח וכאבי שרירים ומפרקים, בטן נפוחה, שלשול מתחלף בעצירות, חרדות, נדודי שינה, דיכאונות ועוד… 75 אחוז מהאוכלוסייה היום סובלת מרמות גבוהות של קנדידה. בדיקות צואה מאשרות זאת, הקנדידה מתפרסת לאורך המעי ולא מרפה.
 
הטיפול בקנדידה
הטיפול הקונבנציונאלי כולל משחות, קרמים ופתילות נגד פטריות, תוספי מזון בעלי פעילות אנטי פטרייתית, חומצה קפרילית, שום טרי, לימון, חומץ תפוחי עץ, שום, אלוורה, ואצידופולוס קולון הידרותרפישטיפת מעיים בליווי דיאטה נוגדת סוכרים ועובש, אלכוהול, שמרים מוצרי חלב ופירות, ולהעדיף מזונות כמו ירקות, ביצים, דגים, עוף, דגנים מלאים ויוגורט ביו.
 
ההומאופתיה
תעזור לתקוף את הקנדידה גם בעזרת איזון הצורך במתוקים ופחמימות ריקות ואלכוהול או מזונות עם שמרים, וגם מהכיוון הרגשי נפשי לכל אחד ואחת תמצא הרמדי שתאזן את אותו אדם ככה שמערכת החיסון שלו תוכל ללמד את עצמה מחדש להתגבר לאט לאט על התופעה ולהכניס סדר לתוך הגוף – אני כהומאופתית ממליצה על שינוי תזונתי גדול ועל קבלת אצידופולוס לחיזוק הפלורה של חיידקי מעיים תקינים, כמו גם שטיפות מעי במקרה הצורך תחת פיקוח רפואי.


מאמרים קשורים

Back to top button