אורח חיים בריאצמחי מרפארפואה משלימה

אלוורה – בית מרקחת של הטבע

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, נפתלי פלדמן
אלוורה הינו צמח המרפא המרשים ביותר שהומצא על ידי הטבע.

אלוורה הוא הצמח המרשים ביותר מכל צמחי המרפא. קשה למצוא בעולם, צמח רפואי יעיל כמו האלוורה הרפואית, עם כזה מגוון רחב של יכולות ריפוי לבעיות כל כך רבות.

צמח האלוורה הרפואי מציע טיפול טבעי מוכח לנושאים רבים, ביניהם:
• עצירה של גידולים סרטניים.
• הורדת רמות כולסטרול גבוהות.
• הגברת חמצון של הדם.
• הקלה של דלקות והרגעה בכאבי מפרקים.
•  הגנה על הגוף מפני סטרס חמצוני.
• מניעת אבנים בכליות והגנה על הגוף מפני אוקסלטים המצויים בתה ובקפה.
• אלוורה עוזרת לאזן את הרגלי האכילה (הופכת את הגוף לבסיסי אם הוא חומצי מדי).
• ריפוי של כיבים, הקלה בתסמונת המעי הרגיז, שמירה על רמיסיה במחלת קרוהן והפרעות עיכול אחרות.
• הפחתה טבעית של לחץ דם גבוה, על ידי טיפול בגורם, ולא רק בסימפטומים!
• הזנת הגוף במינרלים, ויטמינים, אנזימים ופוליסכרידים חיוניים.
• אלוורה מאיצה ריפוי פיזי מכוויות שונות (כוויות קרינה, מדוזה, שמש וקור…).
• אלוורה יכולה להחליף מוצרי עזרה ראשונה, תחבושות ותרסיסים אנטיבקטריאלים.
• אלוורה מסוגלת לעצור את סרטן המעי הגס, היא מרפאת את המעיים ומשמנת את מערכת העיכול.
• גורמת להפסקת עצירויות.
• ייצוב רמות סוכר בדם ומפחיתה את רמות הטריגליצרידים אצל חולי סוכרת.
• אלוורה מונעת ומטפלת בדלקות קנדידה.
• מגינה על הכליות מפני מחלות.
• משמשת "משקה ספורט" של הטבע.
• משפרת את הביצועים של הלב וכלי הדם.
• מרפאה במהירות פציעה או פגיעה של מאמץ גופני.
• מלחלחת את העור, ומאיצה את תיקון העור.

אין דבר שמצליח להגיע לרמת הריפוי של צמח האלוורה. ובכל זאת, רוב האנשים מכירים רק תכונת ריפוי אחת של אלוורה – טיפול בכוויות. וכאן יש הפתעה! למעשה במציאות, אלוורה יעילה לשימוש הן חיצונית והן פנימית.

יתרונות בריאותיים של ג'ל האלוורה
ג'ל אלוורה משפר את תפקוד מערכת החיסון והורס גידולים סרטניים. מחקרים מדעיים מצביעים על חיזוק מערכת החיסון ומגלים מאפיינים אנטי סרטניים הודות לויטמינים נוגדי החמצון ומולקולות הסוכר שבאלוורה (פוליסכרידים). הג'ל עוזר למערכת החיסון להשתקם ולהתחזק, תוך כדי הריסה של גידולים סרטניים. מחקר בינלאומי אחד שפורסם ב – (1995) הראה כי סוכרים של אלוורה הפגינו עוצמה מקרופאג'ית-  בהפקת כמויות גבוהות של תחמוצת החנקן (שבו פוטנציאל אנטי סרטני).

אלוורה עוצרת דלקת
באמצעות אלוורה ניתן להקל על דלקת מפרקים ועל כאבים. מסתבר שאלוורה יכול גם לשמש באופן פנימי להפחתת דלקות במקומות שונים בגוף, וזאת הודות לסטרולים באלוורה הפועלים כסוכנים אנטי דלקתיים חזקים. אנשים ששותים אלוורה יום יום, בתוך מספר ימים עד שבועיים כבר מרגישים את השינוי, ומתחילים לחוות הפחתה משמעותית של תסמיני הדלקת.

אלוורה משפר את בריאות העור
אלוורה הוא אחד המרכיבים הנפוצים ביותר במוצרי טיפוח העור. הסיבה: אלוורה היא תרופה מעולה לעור!
הג'ל מרגיע את העור, מלחלח אותו, מזין, ומאיץ התחדשות רקמת עור חדשה. (למעשה, אפשר פשוט לגרד ג'ל אלוורה מעלה טרי ולמרוח ישירות על הפנים, זה עדיף בהרבה אפילו על קרם עיניים הכי יקר שיש או טיפול עור שמקבלים אצל קוסמטיקאית!).
בעוד שרוב האנשים מכירים רק את הריפוי החיצוני באמצעות אלוורה, כמשפרת את בריאות העור, מסתבר שהיא עובדת על העור גם כאשר צורכים אלוורה בלקיחה פנימית. שתיית אלוורה הופכת את העור לזוהר!

אלוורה מייצב את רמת הסוכר בדם אצל חולי סוכרת
חולי סוכרת הנוטלים אלוורה יום יום חווים ירידה משמעותית ברמות הסוכר בדם (כבר בתוך חודש עד 3 חודשים). כמו כן רמות הכולסטרול  נעשות נמוכות יותר וישנו שיפור בכולסטרול הכללי. ישנם מחקרים קליניים שפורסמו, המצביעים על איזון הסוכרים בדם לאנשים ששתו אלוורה. חולי הסוכרת נהנים מאוד מן השיפור בזרימת הדם בזכות שתיית האלוורה. אלוורה מגביר את זרימת הדם בגפיים. וחולי סוכרת הסובלים מנוירופתיה היקפית, עשויים ליהנות מאוד משימוש פנימי באלוורה.

אלוורה מוריד כולסטרול וטריגליצרידים
כאשר משתמשים באלוורה בשימוש פנימי, ג'ל האלוורה משפר את איכות הדם ומסייע לאזן מחדש את הכימיה בדם בהורדת כולסטרול וטריגליצרידים אצל אנשים עם רמות גבוהות. אלוורה פועל בדומה לאוכמניות שגם הן חזקות להורדת כולסטרול. שימוש ב"תרופה של  הטבע" הרבה יותר בטוח מצריכת תרופות הסטטינים, אשר מזיקות מאוד, ובעלי תופעות לוואי שליליות ביותר.
עצתי לכל אחד היא לשקול שימוש בשתיית אלוורה (אפשר גם בתוספת אוכמניות) במקום שימוש בתרופות הסטטינים (תחת פיקוח של רופא / נטורופת, כמובן). אלוורה לפחות, לא יהרוג אותך כמו תרופות הסטטינים. אלוורה הוא בטוח לחלוטין. ניתן לצרוך אותו כמו מזון. לאור היתרונות של איזון הכולסטרול, תרופות הסטטינים הן למעשה מיושנות. ישנן אלטרנטיבות טבעיות, זה הרבה יותר בטוח, זול יותר ויעיל יותר. אלוורה הוא אחד מהם.
שווה לנסות!

האלוורה מקל על כאבי פרקים ושרירים
השפעה זו קשורה באופן ישיר לריפוי דלקות המוזכר לעיל. זה עובד כאשר נעשה שימוש באלוורה הן פנימית והן חיצונית. בעיקרו של דבר, אלוורה מפחית באופן כללי דלקות. כמובן, שאם תמשיך בתזונה פרו-דלקתית (בשר אדום, סוכר, חלב, קמח לבן, מזונות מטוגנים וכו'…) אז לעולם לא תיפטר מדלקות (אפילו אם תאכל אלוורה), אבל אלוורה יכול לעזור להקל על הכאב שלך תוך כדי המעבר לאורח חיים בריא המונע דלקות לתמיד!

אלוורה מגביר את ההשפעה נוגדת החמצון של ויטמינים 
זהו אפקט מאוד מעניין של אלוורה:
אלוורה גורם לויטמין C,  E ועוד… נוגדי חמצון – לעבודה טובה יותר! אלוורה עוזרת בספיגת הויטמינים ומגבירה נוגדי חמצון, כנראה בשל השפעתה על איכות הדם. בזכות חומר פלאי שנקרא אייסמנאן, אלוורה משפרת את העברת החמצן והחומרים המזינים לכל תאי הגוף דרך הדם. זה אומר שאלוורה יכול להגביר פעילות של צמחי מרפא אנטי סרטניים , וגם לעזור להם בצורה יעילה יותר להגיע לגידולי היעד. אלוורה מכיל למעשה טכנולוגיה מתקדמת ביוכימית שחברות התרופות עוד יבינו ביום מן הימים. טכנולוגיה זו נבנתה על ידי הטבע, וזה 100% תואם עם גוף האדם.
כל מה שאתה צריך לעשות כדי לחוות את הטכנולוגיה הזאת על עצמך היא לאכול אלוורה, ולהיווכח בעצמך!

אלוורה מרפאת כיבים, תסמונת מעי רגיז, מחלת קרוהן וצליאק. לצמח האלוורה השפעה מרפאת על הפרעות עיכול רבות. האינטרנט מלא במידע ועדויות על צמח האלוורה בריפוי תסמונת המעי הרגיז, כיב קיבה, מחלת קרוהן ומחלות אחרות של מערכת העיכול. זהו אחד היישומים הידועים ביותר של ג'ל אלוורה בלקיחה פנימית.

לקיחת אלוורה היא בהחלט לא תרופת קסם, כמובן. המחלה לא תתרפא לאחר שתיית כוס אחת של ג'ל אלוורה. אולם אנשים השותים אלוורה באופן קבוע, מדווחים על תוצאות חיוביות בתוך ימים ספורים עד חודש, בהתאם למצב. כמעט כולם חווים הקלה משמעותית בסימפטומים של הדלקות הכרוניות.
אחר כך, גם בבדיקות הדם השוטפות לא רואים דלקת, או שרמת הדלקת נמוכה ביותר (שאינם משפיעים על רמת החיים של החולה).

וזה בדיוק מה שקרה אצלנו, בהקשר לבת שלנו, שאובחנה כחולת קרוהן-קוליטיס, ושנמצאת למעלה מ-4 שנים ברמיסייה מלאה, הודות לשתייה של סה"כ 10-15 גרם אלוורה כל בוקר. אחת ל-3 ימים אני מכין תה תפוחים. נותן לו להתקרר, ומוסיף לו ג'ל אלוורה טהור המופק בכבישה קרה ישירות מצמח אלוורה בוגר. קנקן התה מחזיק במקרר יומיים – שלושה, בהם כל המשפחה נהנית ממשקה בריאות, ובמיוחד הבת שלנו. בבדיקות הדם האחרונות, לא נמצא כל זכר לדלקת, ואפשר בהחלט ליחס זאת למשקה האלוורה שהיא שותה יום יום.

אלוורה מכיל אייסמנאן, המאיץ את החיסון הטבעי
ישנו מחקר שנעשה על גידולים אנטי סרטניים והשפעת אייסמנאן שנמצא כאחד מהרכיבים התזונתיים שמקורם בצמח אלוורה. במחקר אחד, כלבים וחתולים שעברו הקרנות לטיפול בסרטן קיבלו אייסמנאן כטיפול משלים. לא רק שהגידולים התכווצו יותר בקבוצה שטופלה באיסמנאן, אלא גם לאחר הטיפול, ההישרדות הוארכה באופן משמעותי. אייסמנאן של אלוורה מאיצה את ההרס של הגידולים הסרטניים, משפרת את זמן ההישרדות ואת תוצאות ההתאוששות הרבה יותר טוב מהטיפולים הרעילים הקונבנציונאליים. מחקר אחר מוכיח כי אייסמנאן מגביר את ייצור התאים של תחמוצת החנקן (NO), באופן כימי נגד סרטן, דבר שגורם להתכווצות הגידולים הסרטניים. בעיקרו של דבר, ככל שאתה מייצר תחמוצת החנקן, יש לך פחות סרטן.

לזרוק מהבית חומרי עזרה ראשונה רעילים: אלוורה עושה את כל זה מיושן
אלוורה היא: אנטי בקטריאלית, ואנטי פטרייתית. עובדה זו ידועה לא רק על ידי הרבליסטים ברחבי העולם, אלא גם על ידי מי שיש לו קצת שכל ישר.
אלוורה הופך ערכות לעזרה ראשונה מיושנות ביותר. אתה יכול להיפטר מכל אלה. תרסיסים רעילים לעזרה ראשונה (תרסיסים אנטיבקטריאליים, קרמים, תחבושות וכו') ופשוט להחליף את כולם עם אלוורה. הנחת ג'ל אלוורה על פצעים או אפילו לאחר הגלדה של פצעים, בסופו של דבר גם לא משאירה צלקות.

לאחר שג'ל האלוורה מתייבש, הוא סוגר אחריו את הפצע ושומר על המקום בפני חיידקים מסוכנים. בנוסף, הוא מספק הזנה לרקמות בפצע עצמו. אגב, זה מושלם לשימוש על בעלי חיים, כי אם הם לעיתים מלקקים את הפצע, זה לא יהיה כמו ללקק כימיקלים רעילים המצויים ברוב מוצרי העזרה הראשונה.
אני לא חלילה רומז כי אלוורה הוא תחליף לחדר מיון. אבל אם חלילה חותכים את האצבע בתאונה לא צפויה, או אם הבת שלך נחתכה ברגל שלה בתאונת נדנדה בגן המשחקים, היא כנראה עדיין תצטרך תפרים, אבל לפני שאתה מגיע לחדר מיון, ג'ל אלוורה יכול להגן על הפצע מחיידקים ולעזור בריפוי מואץ.

אלוורה הוא שימושי כל כך, למעשה, שאני לוקח איתי עלה בכל פעם שאני עוזב את הבית. בשבילי זו ערכת עזרה ראשונה ניידת. וכאשר יש לך אלוורה, אתה לא צריך שום דבר אחר. זה מתאים לחתכים, שריטות, כוויות, עקיצות, כוויות שמש וחבלות. ובתור בונוס, אם אתה מת מצמא, אתה יכול לאכול את הג'ל על תכולת המים שלו. 🙂

כאשר נעשה שימוש חיצוני, אלוורה הוא המשחה לפצעים הטובה ביותר שאי פעם גילו, היא עוקפת את החבישה המתקדמת ביותר בזמן חירום. אלוורה עובד כך שהיא אוטמת את הפצע, תוך כדי משיכת זרם מוגבר של דם אל הפצע, להאצה של ריפוי הפצע. אלוורה ידועה כמרפא כוויות דרגה שלישית ללא צלקות!, משחזרת את העור השרוף, שהיה מת בדרך כלל ללא טיפול. כל חדר המיון בבתי החולים בכל העולם צריכים אלוורה זמינה, אבל הם מעדיפים לאגור תרופות כימיות כחומרים יעילים יותר מאלוורה טבעית (אי אפשר לרשום פטנט על ג'ל אלוורה, כך שאין תמריץ של רווח). ג'ל האלוורה יעיל מאוד בטיפול בפצע. חתיכות גדולות של ג'ל אלוורה יכולים להיות מונחים ממש בתוך פצעים, כגון פצעי ירי או חתכים עמוקים. ישירות על הפצע, זה הורג חיידקים, מונע זיהום, מזין את הרקמות שעברו טראומה תוך איטום נגד זיהום חיצוני.

אלוורה מחסלת חומציות בקיבה
חומציות היא לא באמת מחלה. חברות התרופות פשוט קוראות לזה כך כדי לשכנע את כולם שהם צריכים לקחת תרופות כדי להקל על הסימפטומים. אבל במציאות, כל מה שאתה צריך זה כנראה אלוורה. שתיית ג'ל אלוורה על בסיס קבוע, ואפילו התסמינים של הצרבת שלך נעלמים תוך מספר ימים. (כמובן, זה גם יעזור לך אם תפסיק לאכול מזונות מטוגנים ומזונות מעובדים.)

אלוורה מרפא כוויות של קרינה בטיפולי סרטן
עבור חולי סרטן שעברו טיפולים ונכוו כתוצאה, מריחת אלוורה באופן מקומי על אזור הקרינה יאיץ במהירות את תגובת הריפוי. אלוורה בלקיחה פנימית גם יעזור לרפא את כוויות הקרינה.

אלוורה מרפא מחלות חניכיים
רוצה תרופה פשוטה, יעילה עבור מחלת חניכיים?
זה קל: פשוט ללעוס קוביות ג'ל אלוורה (מהעלה עצמו), או לערבב ג'ל אלוורה (נוזלי) עם מי פה, ולצחצח בזה את השיניים. שתייה קבועה של ג'ל אלוורה גם כן יכולה לתמוך בריפוי החניכיים. אפשר אפילו לגרגר את הנוזל מספר פעמים בחלל הפה לפני כל לגימה. אתה תראה ש"רחיצת" החניכיים בג'ל אלוורה, תרפא את חלל הפה והחניכיים יחלימו במהירות. אפילו מקרים חמורים של מחלת חניכיים ניתן לרפא לחלוטין בתוך כמה שבועות באמצעות ג'ל האלוורה. (דרך אגב, לרוב האנשים עם מחלת חניכיים גם חסר כרוני בוויטמין D, כך שאם אתה רוצה להגביר את צריכת ויטמין D תוך טיפול החניכיים בג'ל אלוורה, התוצאות שלך יואצו מאוד!)

הפחתת התקפי שבץ הלב
אם אתה יודע משהו על שבץ והתקפי לב, אתה מבין כי לשיפור איכות הדם תהיה השפעה משמעותית על הפחתת התקפי לב ושבץ. למיטב ידיעתי, אין כל מחקרים חזקים למדידה של האפקט הזה, אבל אין לי ספק שעוד יהיו. אכילת אלוורה היא כמו תוספת טבעית להקלה על זרימת הדם. זה מונע מכדוריות הדם להידבק יחד, דבר שהוא אחד מהגורמים לשבץ.

בצפייה על כלי דם בעזרת מיקרוסקופ ניתן להבחין בצורה ובמבנה של כדוריות הדם. אפשר ממש לראות איך כדוריות הדם מעוצבות והאם הם מצטברות יחד. בתאי הדם של רוב האנשים נצפים גושים, כי הם חיים לרוב על מזון מטוגן, שומני חלב, שומנים רוויים, מוקשים, ומזונות קטלניים אחרים. גושים אדירים אלה בזרימת הדם מפריעים לשטף זרימת הדם, חוסמים את מעבר חומרי המזון והחמצן להזנת רקמות ותאי מוח.
אלוורה, לעומת זאת, גורמת לדם להיות לא דביק. "דם לא דביק", הופך את הזרימה לשוטפת – תא דם אחד בכל פעם – כך חמצן וחומרים מזינים יכולים להגיע לכל איבר ואיבר ולכל תא בגוף.
העובדה שאלוורה יכול לדלל "דם בוצה", ובמקביל לאפשר העברת יותר חמצן וחומרי הזנה אומר שזה די ברור שהתקפי לב ושבץ יצומצמו. למעשה, זה מפחית לחץ דם גבוה, כי חלק מהסיבות ללחץ דם גבוה כל כך אצל אנשים מסוימים היא כי דמם הפך סמיך.
עובדה בסיסית בפיזיקה אומרת שלנוזל סמיך ייקח יותר זמן ויותר לחץ, כדי להגיע לכל חלקי המערכת. על ידי הפחתת הצמיגות נגרום לכך שלחץ הדם ירד באופן אוטומטי.

מה יש בג'ל אלוורה:
• מים H2O
• 20 מינרלים
• 12 ויטמינים
• 18 חומצות אמינו
• 200 פיטונוטריינטים חומרים צמחיים פעילים , כולל:
– אנזימים
– טריטרפנים (רכיבים תזונתיים שמקורם בצמח זה המורידים את רמת הסוכר בדם)
– גליקונוטריינטים שימוש גליקופרוטאינים
– סוכרים, כולל:
* אייסמנאן, מנוז-6-phosphate polymannans
* פנוליות גליקוזידים, כולל: Dihydrocoumarins.

הערה על שימוש באלוורה:

אם מעולם לא אכלת אלוורה, אל תשכח לקחת רק כמות קטנה בהתחלה. ישנם אנשים שיש להם אלרגיה לאלוורה, אבל אי אפשר לדעת עד שאתה מנסה את זה.

בכל מקרה, לאחר נטילת כמויות גדולות של אלוורה, אתה עלול להרגיש קצת הבדל בעיכול שלך לכמה ימים. אם יש לך עצירות, אלוורה תשחרר, ותקל עליך ביותר. אם היו לך כאבי בטן או כאבים במערכת העיכול, תבחין מיד בהקלה או שהם יעלמו לגמרי. אלוורה ברפואה פנימית היא טובה ביותר לטיפול בפוליפים במעי הגס, לדעתי. זה מרגיע את מערכת העיכול ומסייע לריפוי נגעים טרום סרטניים או גידולים. למעשה, שילוב אלוורה (ג'ל טהור) עם ירקות ומיצי פירות הוא כמעט תרופת פלא לסרטן המעי הגס בשלב מוקדם. זה מתכון טיהור חזק מאוד. לבריאות.

ליצירת קשר ופרטים מלאים על נפתלי פלדמן


מאמרים קשורים

Back to top button