placeholder=" "

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 29.06.2019 – 23.06.2019

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 29.06.2019 – 23.06.2019

הורוסקופ מזל טלה

שינויים: מתגלגל קטע שמתחיל בהתבאסות קטנה, אבל מהר מאוד תופס כיוון רומנטי. עכשיו אתם רואים איך שבכל בלגאן יש גם משהו טוב.

פיתויים: אל תזניחו חבר נאמן רק בשביל להיות עם מישהו שרק עכשיו הכרתם. יש דברים שאסור לוותר עליהם, גם אם הפיתוי גדול.

הקפצות: אתם עושים משהו שמקפיץ לראש הטבלה את מידת הפופולאריות החברתית שלכם. עכשיו אתם שואלים את עצמכם איך לא חשבתם על זה קודם.

קליקים: צפוי קליק רומנטי על רקע של משהו שמתחיל בקטע חברתי, אבל מהר מאוד מתברר שהסיפור האמיתי מתגלגל אל יותר מזה.


מזל שור

תזמון: צפויה פגישה שנראית כמו צירוף מקרים, אבל כדאי שתדעו שהצד השני תכנן אותה. אז במקום להגיד לו שהוא שקוף, כדאי שתזרמו עם הראש שלו.

ניצוץ: נדלק ניצוץ רומנטי ביניכם לבין מישהו שלא העזתם לחלום עליו. זה סבבה כשזה קורה, אבל אל תתנו לו את ההרגשה שהוא עושה לכם טובה.

משימות: אתם לוקחים על עצמכם משימה שבשביל להצליח בה תצטרכו לקבל עזרה מהחברים שלכם. אין כמו עבודת צוות ושיתוף פעולה.

טיפוסים: קצת נמאס לכם ממישהו שגם בקטעים הכי רומנטיים לא מפסיק לדבר על עצמו. אם זה מה שקורה, אין מצב שיש לו זמן לאהוב גם מישהו אחר.



מזל תאומים

פרטיות: יש מישהו שלא מוכן להשלים עם זה שאתם זקוקים לזמן גם עבור הפרטיות שלכם. אם הוא יושב לכם בתוך הוורידים, הכי טוב זה לנפנף אותו.

יתרון: אתם מקבלים קצה-חוט לקשר שעשוי להתגלגל בכיוון רומנטי. גם אם אתם נתקלים בתחרות מול מישהו, עדיין יש לכם יתרון עליו.

כסף: הגיע הזמן לעשות קצת סדר בבזבוזים כספיים. אם הכסף מדגדג לכם בקצה האצבעות, לפחות תשקיעו אותו בתחביבים שלכם.

שיחות: צפויות שיחות נפש עם מישהו שהחוויות שלו דומות מאוד לחוויות שלכם. מה שמעניין הוא שכל אחד מכם לקח את הדברים למקום אחר.


מזל סרטן

שיקולים: אל תתרגשו אם פה ושם פורצת מריבת אוהבים. גם אם הצד השני לא מסכים עם כל מילה שאתם מוציאים מהפה, זה עדיין לא אומר שהוא לא אוהב אתכם.

בדיקות: יש דברים שכדאי לכם לבדוק עוד לפני שאתם מרשים לעצמכם להידלק על מישהו. אחרי שהקשר כבר נוצר, קצת קשה לפרק אותו.

רמזים: אל תחששו להראות את הדלת למישהו שבטוח שלא תצליחו להסתדר בלעדיו. אם זה מה שהוא רומז, שילך לחפש לו חברים חדשים.

הפתעות: צפויות הפתעות לטובה בקטעים שבין בנים לבנות. זה אומר שהמזל בא לכם בדיוק ברגע שכבר חשבתם להתייאש. קחו את זה כחומר למחשבה לקטעים כאלה בעתיד.



מזל אריה

משחקים: מישהו משחק אותה אדיש וכאילו לא מזיז לו מה שאתם חושבים עליו, אבל ברגע שתזרקו לו איזו מילה טובה הוא כבר יתנהג בכלל אחרת ותזכרו את זה.

טיימינג: זה סבבה של טיימינג בשביל לתת לכישרון היצירתי שלכם לפרוץ החוצה, בעיקר אם אתם יכולים לקחת אותו אל מקומות עם הופעות וכאלה.

סודות: זה ממש חשוב שלא תדברו עם אחרים על הסודות שלכם. אם יש משהו שאתם ממש רוצים לדבר עליו אז תעשו את זה עם ההורים שלכם.

מתבגרים: אתם משתחררים ממישהו מעצבן שחוץ משטויות אין לו שום דבר להציע לכם. הוא יצטרך להתבגר וללמוד שבאהבה צריך גם לתת ולא רק לקבל.
מפוארים ובעלי סטייל מרשים.

document.write ("<" + "script language='JavaScript' type='text/javascript' src='"); document.write ("https://alternativli.co.il/banner_network/adjs.php?n=" + phpAds_random); document.write ("&clientid=84"); document.write ("&exclude=" + document.phpAds_used); if (document.referrer) document.write ("&referer=" + escape(document.referrer)); document.write ("'><" + "/script>"); //

מזל בתולה

הפתעות: קטעים רומנטיים שבכלל לא חשבתם עליהם, קורים לכם כאשר אתם בכלל לא מוכנים לקראתם. הימים שני ורביעי הם הזמנים הכי טובים.

הזדמנויות: הכוכבים שלכם מזרימים אליכם לכם המון הזדמנויות של אהבה וכל זה, אבל גם אתם צריכים לעשות משהו בשביל לנצל אותן לטובתכם.

התנהגות: אתם תופסים ראש עם קטע רומנטי שזורם בכיוון קצת יותר מוטרף ממה שאתם רגילים. גם אם ההתנהגות של מישהו נראית מוזרה, עדיין אתם קרועים עליו.

הזויים: מקומות בילוי הזויים מעודדים את החלקים הכי טובים שלכם. מחזר שווה ואיכותי נמשך אליכם בזכות אותו ה- משהו הלא ממש צפוי שלכם.



מזל מאזניים

רכילויות: אל תשימו את האוזניים שלכם אצל אנשים שסתם טוחנים לכם במוח. אין לכם מה לשמוע רכילויות ושטויות שמתבררות כבכלל לא נכונות.

צ'ופר: צפוי מזל גדול לקטעים שקשורים בכסף שמגיע אליכם בזכות מישהו שרוצה לצ'פר אתכם. יבוא לכם שופינג בסטייל שרק לפני שבוע חלמתם עליו.

אנרגיות: בשביל לחזק את האנרגיות של האהבה כדאי שתלבשו בגדים בגוונים של כחול וסגול וגם כדאי שתוסיפו אבן מזל (קריסטל) שקוראים לה אמטיסט.

פרטיות: אתם תצליחו להכניס לחיים שלכם מישהו שכבש לו מקום בלב שלכם, אבל הכי כדאי לכם לדבר איתו בארבע עיניים ולא לשגר אליו שליחים וכאלה.


מזל עקרב

חברתי: נופל עליכם שינוי חברתי בזכות מישהו מקובל שמחבב אתכם. יש מצב שמעגל החברים שלכם הולך ומתרחב ומכניס יותר אקשן לחיים שלכם.

מוסיקה: אם אתם בקטע של מוסיקה או ריקוד אל תתביישו לבקש עזרה ממישהו שיכול לעזור לכם. גם חלומות על דוגמנות יכולים לתפוס עכשיו גובה.

תחביבים: יש מצב שתוכלו לעשות כסף מהתחביבים שלכם. משהו שאתם עושים בשביל הכיף יכול להיות מדליק בשביל מישהו שרואה בזה את שיא היצירתיות.

השקעה: קטע רומנטי שעד לא מזמן נראה רחוק והזוי, מתחיל לככב בחיים שלכם. אל תטחנו את עצמכם בשאלות פלספניות. שווה לכם להשקיע. לכו על זה.



מזל קשת

רגשות: פחד מפני מבוכה או פדיחה הוא לא סיבה לשבת ולא לעשות כלום. אם יש לכם רגשות כלפי מישהו מאוד מסוים, כדאי שתעשו עם זה משהו.

מעריצים: אתם זורמים עם מישהו שיש לו הרבה מעריצים אבל גם הרבה כאלה שמקנאים בו ומרכלים עליו. בעצם, מה אכפת לכם מה אומרים ? שיגידו.

אופס: קצת נשבר לכם ממישהו שכל הזמן מנסה להלביש עליכם את הדעות שלו. מצד שני, לא נעים לכם לפגוע לו ברגשות או לעשות לו פדיחות.

מקפיצים: הלב שלכם מקפיץ פעימה בגלל מישהו שמחזיר לכם מבטים לוהטים. אל תופתעו אם יתברר שהאינטואיציות שלכם היו מה-זה נכונות.


מזל גדי

מוטרפים: משהו מוטרף שאתם עושים גורם למישהו אדיש לשבור את האדישות שלו. פתאום הוא מתחיל לעשות קולות של כאילו 'בתוך העניינים'.

תופסים: אתם תופסים דיבור עם מישהו שבזמן האחרון מחליף איתכם מבטים. אם תשחקו אותה נכון ולא תראו לו שאתם מתלהבים, צפוי לכם איתו קטע מהסרטים.

סטורן: הכוכבים ובעיקר כוכב סטורן עוזרים לכם להתגבר על כל מיני פחדים ועכבות שסגרו אתכם. בשביל שההצלחה שלכם תהיה מושלמת כדאי שתעשו משהו מפתיע.

סיפורים: מישהו מספר לכם ניסים ונפלאות על כל מיני קטעים שכאילו היו לו. יש מצב שהוא מנסה לרמוז לכם משהו אבל אתם לא חייבים להאמין לכל מילה.



מזל דלי

זורמים: החל מיום שני צפויים לכם חיזורים רומנטיים, ואתם זורמים עם קטעים אינטימיים דווקא עם מישהו שעד עכשיו לא הייתם סגורים עליו.

מסתוריים: חבר קרוב מתנדב להעביר בשבילכם מסר מסתורי אל מישהו שבא לכם עליו. אתם לא ממש חייבים להתחשב באלה שמרכלים עליכם.

מתחרים: אתם מחליטים להפגין טוב לב גם כלפי אלה שמתחרים בכם. הנחמדות שלכם תגרום גם לצד השני לחשוב שוב על כל הקטע של התחרות.

מדליקים: ההצלחה שלכם בקטעים שבין בנים לבנות, מדליקה מישהו מהידידים שלכם. בשביל שהוא יוכל להצליח כמוכם הוא יצטרך להתאמץ קצת יותר.


מזל דגים

צ'אנסים: הכוכבים מביאים לכם קטעים וצ'אנסים שהיו סגורים עד עכשיו. זה אומר שאתם לא צריכים לפחוד מפדיחות אלא פשוט לזרום עם הראש שלכם.

קשרים: אהבות וקשרים רומנטיים מסתדרים לכם בדיוק כמו שאתם אוהבים. אנשים שלא ספרו אתכם ממטר, מתחילים להתייחס אליכם בכבוד.

חלומות: דווקא קטעים טריים שממש עכשיו נכנסו לתוך החיים שלכם, יגשימו בשבילכם את החלומות שהולכים איתכם כבר המון זמן.

הפתעות: אנשים שלא ממש הזיעו בשביל לעזור לכם, יפתיעו אתכם בחביבות לא צפויה. גם לכם כדאי ללכת לקראתם ולסגור עניין על התפייסות.

document.write ("<" + "script language='JavaScript' type='text/javascript' src='"); document.write ("https://alternativli.co.il/banner_network/adjs.php?n=" + phpAds_random); document.write ("&clientid=81"); document.write ("&exclude=" + document.phpAds_used); if (document.referrer) document.write ("&referer=" + escape(document.referrer)); document.write ("'><" + "/script>"); //

מחפש מטפל / מטפלת? לחץ לרשימת מטפלים באזור שלך

הנהלת האתר

נערך על ידי
הנהלת האתר

מאמרים אחרונים

יומן מלחמה – המיסטיקנים הבכירים של אלטרנטיבלי עונים לשאלות שכולנו רוצים לקבל תשובה

רוצים לדעת אם ישוחררו החטופים, האם סינוואר יתפס בחיים, מה יקרה בצפון, האם אנחנו בדרך…

אפריל 11, 2024

צתרה ורודה

הצתרה הורודה משמשת כצמח תבלין וצמח מרפא כבר אלפי שנים. היא מחסנת את הגוף, מחזקת…

פברואר 13, 2024

מאמן התיפקודים – מאת ליסה גרוסמן

אימון עצמי לפיתוח ושיפור היכולות - ספר לאימון ולשיפור התפקודים הניהוליים אצל ילדים ובני נוער

נובמבר 22, 2023

מאמן המחשבות – מאת ליסה גרוסמן

מאמן המחשבות - אימון עצמי לחשיבה חיובית ולהרגשה טובה, מדריך אימון קוגניטיבי התנהגותי ליצירת חשיבה…

נובמבר 22, 2023

ע"ב שמות השם ומלכאי האור חסד האורה סומא

הספר ע"ש שמות השם ומלאכי האור משלב בין ידע מהקבלה לבין האורה סומא, בין עץ…

נובמבר 21, 2023

התמודדות עם טראומות, פחדים ואתגרים – פתחו את ליבכם לרווחה

כלים מעשיים כיצד להתמודד עם טראומות, פחדים ואתגרים באמצעות מציאת הכוחות הפנימיים שנמצאים בכל אחד…

אוקטובר 11, 2023