placeholder=" "

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 07.12.2019 – 01.12.2019

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 07.12.2019 – 01.12.2019

הורוסקופ מזל טלה

סבבה: אתם מרגישים סבבה אחרי ששפכתם את הלב בפני מישהו שאתם סומכים עליו. כדאי שתבקשו ממנו לשמור את זה בסוד.

מעריץ: פתאום, ככה בלי שבכלל חשבתם, בא לכם מעריץ חדש. יש מצב שהוא קלט אתכם באיזושהי מסיבה והחליט להצטרף למועדון המעריצים שלכם.

מבסוט: מישהו שממש מבסוט מכם, בא לו לשדך לכם. אז נכון שהשידוכים שלו לא ממש בסטייל שלכם, אבל מה כבר אכפת לכם לנסות?

בצפר: בלימודים אתם משחקים אותה בגדול וכובשים את לב המורים. מצד שני, קחו הרבה אוויר בשביל ללכת עד הסוף עם האנרגיות הטובות שלכם.


מזל שור

הורים: הולך לכם סבבה עם החברים שלכם וגם עם ההורים. אפילו מישהו שתמיד ירד עליכם, עושה סיבוב ומחליט לתפוס איתכם ראש טוב.

מפגשים: קופידון מסדר לכם אחלה מפגשים רומנטיים שתופסים אתכם ממש בהפתעה. מישהו שהתחרה מולכם על ליבו של מישהו אחר, מחליט לרדת מהקטע.

פנטוזים: טיול או נסיעה, מפגישים אתכם עם מישהו שאתם מפנטזים עליו. זה סבבה לגמרי, אבל אל תתנו לו להבין שאתם דלוקים עליו.

בצפר: בבית הספר צפויים לכם סבבה של ציונים, באווירה רגועה, אתם יודעים, עם אחלה קטעים שהשקעתם בהם לא מעט זמן ואנרגיה.



מזל תאומים

הפתעות: הקטעים שבין בנים לבנות תופסים כיוונים שמשאיר אתכם עם פרצוף מופתע. יש מצב שבכלל לא חלמתם שיבואו לכם קטעים כאלה.

שיגועים: אל תתפלספו עם עצמכם בגלל מישהו שלא סגור על הקשר איתכם. אם הוא משגע לכם את השכל ולא מחליט, אז שיחפש לעצמו חברים חדשים.

עיניים: אתם תופסים אחלה קטעים עם מישהו שתמיד כיף לכם להסתכל לו בעיניים. זה בדיוק מה שאתם צריכים, ולא שום דבר שסתם אוכל לכם את הלב.

בצפר: אתם מוצאים את עצמכם מנהלים את ענייני הכיתה והחברה [ובעצם, מנהלים לכולם את החיים] ומוציאים אחלה ציונים, בעיקר במקצועות שמרשים לדמיון שלכם להשתולל ולהתפרע..


מזל סרטן

מופרעים: קטעים מופרעים זורמים לכם לתוך היחסים שבין בנים לבנות. מה שנראה בהתחלה כמו בלגאן, מסתדר לכם סבבה ומסתיים בהפי – אנד.

גלגולים: מתחיל להתגלגל דיבור בנוגע למסיבה מהממת או קטע חברתי מוטרף. צריך שתיקחו דיבור עם מישהו שכבר מתורגל בקטעים שכאלה.

הצעות: אתם מביאים הצעה שאי אפשר לסרב לה. מישהו שעשה קולות של אדיש, נדלק על ההצעה שלכם ופתאום הוא בראש אחד איתכם.

בצפר: בלימודים אתם משקיעים את הלב ואת הנשמה וזה עושה מה-זה טוב לציונים שלכם, ומשמח אתכם ואת ההורים – אז מה עוד צריך?.



מזל אריה

יוזמה: נורא בא לכם להכניס לחיים שלכם משהו חדש שיסדר לכם את הראש. הדבר הזה יכול לקרות רק אצל אלה מביניכם שתופסים יוזמה, לא רק מדברים.

חברים: צפוי שבוע קופצני עם המון אקשן וכאלה. יש לכם המון על הלב, רק שלא בא לכם לשתף בזה את כל העולם ואחותו, אלא רק את החברים ה-ממש
טובים.

אומץ: הרגשות שלכם כל כך חזקים השבוע, עד שקשה לכם עם כל הדברים השגרתיים. מה שטוב אצלכם זה שאתם לא מרשים לשום דבר לשבור אתכם.

בצפר: אתם תופסים פיקוד ולוקחים על עצמכם להוביל את הכיתה ועם קצת שכנוע, אפילו את המורים. מה? עדיין לא נבחרתם להיות יושב ראש וועד הכיתה? למה-מה-קרה?


מזל בתולה

הידלקות: בא לכם קטע רומנטי עם מישהו שכבר לפני שלושה חודשים נדלקתם עליו. עושה רושם שזה נפל עליכם ישר עם סיום החופש הגדול.

חיזור: מישהו רומז לכם שהוא ממש מוטרף עליכם, אבל הלב שלכם בכלל אצל מישהו אחר. אז נכון שגם הוא חמוד וכל זה, אבל לא הפעם.

רומן:
סיפור אהבה שרק לפני חודש הייתם בטוחים שכלום לא ייצא ממנו, בא לכם כמו בסרטים. תנו לזה לזרום ואל תקשיבו למי שטוחן לכם את הראש.

בצפר:
אתם משקיעים ולוקחים ברצינות את הקטע הזה, ולא מזלזלים בשום מקצוע ובשום תחום ובשום בחינה – ככה שלא פלא שאתם מקפיצים לעצמכם אחלה ציונים וסבבה של מחמאות.



מזל מאזניים

שינוי: מישהו נורא רוצה לסגור איתכם על קשר של חברות, אבל הוא תקוע עם משהו אחר שמשגע לו את השכל. יש מצב שאתם מצליחים לשנות לו את הראש.

תיקון:
יש מצב שאתם מתייעצים עם מישהו שהיה ביניכם קטע רומנטי, רק שאז לא יצא מזה הרבה. השבוע תוכלו לתקן את מה שהתקלקל ולהצליח בגדול.

קליטה: מישהו ממש משתדל לזרוק לכם רמזים רומנטיים, רק שאתם לא קולטים אותו. ייתכן שהלב שלכם כבר תפס כיוון בכלל אחר.

בצפר: אתם זורמים עם עצמכם, מקסימים את המורים ותופסים מקום מכובד בכיתה ובחברה. אין-אין עליכם בקטעים של מקובלות חברתית ופולאריות.


מזל עקרב

סגורים: אתם יושבים חזק בראש של מישהו שנורא בא לו עליכם, אבל הוא חושב שאתם כבר סגורים על מישהו אחר. אם זה לא נכון, כדאי שתגידו לו.

הקפצות: מגיע אליכם סכום כסף שמקפיץ אתכם על קנייה של משהו שאתם הרוסים עליו. יש מצב שתוכלו לקנות עכשיו את מה שכל כך מתחשק לכם.

חלומות: אתם מככבים בחלומות של מישהו שמחפש איך אפשר להתחיל איתכם, בלי לעשות לעצמו פדיחות. אם קלטתם אותו, למה לא תזרקו לו רמז?

בצפר: אתם מוצאים שיטות מדהימות שעוזרת לכם להתגבר על מקצועות שנתקעתם איתם בעבר, מה שאומר שצפויה לכם קפיצה אדירה בציונים וכולם מאושרים מזה.



מזל קשת

חפירות: אתם יותר מדי חופרים במערכת יחסים שיכולה לזרום סבבה, אם תפרגנו לה. יש דברים שכדאי להשאיר לדמיון, לא הכל חייב להיות ברור.

מצבים: אהבה ממבט ראשון היא סבבה, אבל יש גם אהבה ממבט שני. השבוע נפתח לכם מצב לקשר רומנטי עם מישהו שעד עכשיו היו לכם איתו יחסיי ידידות בלבד.

שאלות: מישהו שואל אתכם המון שאלות עד שאתם מתחילים לחשוד שהוא מתעניין בכם בקטע רומנטי. בסיפור הזה אתם לא חייבים להסביר כלום לאף אחד.

בצפר: אתם זורמים עם הראש שלכם שמביא אתכם להמציא רעיונות ייעול שלא מהעולם הזה. עכשיו נותר רק לקוות שגם המורים שלכם יודעים להעריך את הקטע הזה.


מזל גדי

הבטחות: אתם מקבלים אחלה הבטחות ממישהו שממש חשוב לו למצוא חן בעיניכם. סבבה, עכשיו תנו לו צ'אנס שגם יוכיח שהוא לא סתם מדבר.

שמועות: רכילות שהתגלגלה המון זמן, מתבררת כסתם שטויות. עכשיו אתם רואים שזה הכל בגלל שמישהו קינא במישהו וסתם הפיץ עליו שמועות.

נסיעות: אתם נוסעים אל מקום ששמעתם עליו ים של סיפורים. כשתגיעו לשם, כדאי שתתנהגו בספונטאניות ותתנו לדברים לזרום בלי תוכנית קבועה מראש.

בצפר: אתם יודעים איך להשקיע ואיך לתת מעצמכם ואיך לתפוס דיבור עם המורים [כשצריך], ככה שצפוי לכם סבבה של שבוע בקטע הזה.



מזל דלי

ביישנות: מישהו שנורא התבייש להציע לכם חברות, תופס אומץ ועושה את הצעד הראשון. עכשיו הכדור אצלכם והכל תלוי ב – איך תגיבו.

החלטיות: הגיע הזמן שתבחנו מחדש את היחסים שלכם עם מישהו שסתם בא והולך, אתם יודעים. אם הוא לא חייב לכם כלום, אז גם אתם לא חייבים לו.

ביטחון: הקסם האישי שלכם קונה לכם חברים חדשים. הדברים הטובים שקורים לכם בתחום הרומנטי, מביאים לכם ביטחון בעצמכם ותורמים לדימוי העצמי שלכם.

בצפר: עושה רושם שהמורים שלכם הולכים לבלוע את הרעיון שאתם תלמידים לא שגרתיים, ושאם הם רוצים להבין את הראש שלכם, אז כדאי שיתאמצו קצת.


מזל דגים

הצטרפות: אתם מצטרפים לחוג חדש או מסגרת חדשה, שבדרך קצת מוזרה מביאה לכם גם אהבה חדשה. הימים ה-ממש טובים לאהבה הם שני וחמישי השבוע.

רעיונות: חבר טוב מביא לכם רעיון איך להדליק עליכם את ההוא-ההוא שאתם מעוניינים בו. עכשיו הכל תלוי ב – איך תשחקו את זה בלי לפחוד מפדיחות וכאלה.

סבלנות: שיחות נפש עוזרות לכם לחזק קשר רומנטי שהתחיל בקטן, אבל עושה רושם סבבה. שום דבר לא בוער ואין לכם מה למהר, תנו לדברים להתגלגל.

בצפר: אתם אחלה תלמידים וצפויים לכם אחלה ציונים, בעיקר במקצועות שצריך להפעיל בהם דמיון עשיר ויצירתיות. יצירתיות, כן אתם. אלא מי?

document.write ("<" + "script language='JavaScript' type='text/javascript' src='"); document.write ("https://alternativli.co.il/banner_network/adjs.php?n=" + phpAds_random); document.write ("&clientid=81"); document.write ("&exclude=" + document.phpAds_used); if (document.referrer) document.write ("&referer=" + escape(document.referrer)); document.write ("'><" + "/script>"); //

מחפש מטפל / מטפלת? לחץ לרשימת מטפלים באזור שלך

הנהלת האתר

מאמרים אחרונים

יומן מלחמה – המיסטיקנים הבכירים של אלטרנטיבלי עונים לשאלות שכולנו רוצים לקבל תשובה

רוצים לדעת אם ישוחררו החטופים, האם סינוואר יתפס בחיים, מה יקרה בצפון, האם אנחנו בדרך…

אפריל 11, 2024

צתרה ורודה

הצתרה הורודה משמשת כצמח תבלין וצמח מרפא כבר אלפי שנים. היא מחסנת את הגוף, מחזקת…

פברואר 13, 2024

מאמן התיפקודים – מאת ליסה גרוסמן

אימון עצמי לפיתוח ושיפור היכולות - ספר לאימון ולשיפור התפקודים הניהוליים אצל ילדים ובני נוער

נובמבר 22, 2023

מאמן המחשבות – מאת ליסה גרוסמן

מאמן המחשבות - אימון עצמי לחשיבה חיובית ולהרגשה טובה, מדריך אימון קוגניטיבי התנהגותי ליצירת חשיבה…

נובמבר 22, 2023

ע"ב שמות השם ומלכאי האור חסד האורה סומא

הספר ע"ש שמות השם ומלאכי האור משלב בין ידע מהקבלה לבין האורה סומא, בין עץ…

נובמבר 21, 2023

התמודדות עם טראומות, פחדים ואתגרים – פתחו את ליבכם לרווחה

כלים מעשיים כיצד להתמודד עם טראומות, פחדים ואתגרים באמצעות מציאת הכוחות הפנימיים שנמצאים בכל אחד…

אוקטובר 11, 2023