הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 14.03.2020 – 08.03.20

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 14.03.20 – 08.03.2020

הורוסקופ מזל טלה

בלבולים: מישהו יוצא מבולבל ממסר או רמז שאתם משגרים לו. אם בראש שלכם לומר לו משהו, כדאי שתעשו את זה לגמרי בגלוי.

שופינג: אתם דופקים שופינג שעלול לבזבז לכם המון כסף. אז נכון שזה עושה לכם טוב בלב, אבל זה גם עלול לעשות לכם בעיה בכיס.

נפנופים: ברגע בו אתם מנפנפים מישהו שמתעלק עליכם, נפתח לכם קטע חדש עם מישהו מדהים שרק מחכה לרגע שתשימו לב אליו.

צירופים: היחסים הרומנטיים צפויים לזרום עם מישהו שהמספר 9 קשור בשם שלו או בתאריך לידתו. זה הזמן לשים עין על ילידי המזלות אריה, קשת וטלה כמוכם.


מזל שור

כישרונות: צפוי קטע חלומי שאיכשהו קשור בכישרון יצירתי שיש לכם. לפעמים אתם טיפה מזלזלים ביכולות שלכם ולא נותנים להן להתפתח. לא חבל?

החלטות: מישהו רוצה שתדעו מה הוא מרגיש כלפיכם, אבל לא רוצה שכל העולם ואחותו ידעו על זה. תצטרכו לומר לו שהוא צריך להחליט, אי אפשר להמשיך ככה.

געגועים: אתם תופסים געגועים למישהו שפעם היה לכם קטע איתו אבל איכשהו הדברים לא ממש הסתדרו. אל תתביישו להעביר לו מסר.

סיפורים: גם אם נדלקים לכם חשדות בנוגע למישהו שלא ממש קשור בכם, אל תמהרו לספר אותם לאחרים. לא כל מה שידוע לכם אתם חייבים לדבר עליו.



מזל תאומים

פוזות: מישהו בפוזה של רוצה לעזור לכם וכל זה, מנסה להבין מה הקטע שלכם בנוגע למישהו שהוא דלוק עליו. אין סיבה שלא תספרו לו את האמת.

השתתפות: צפויים שידוכים מדליקים שקשורים במישהו מהחברים שלכם. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתהיו ראשונים להשתתף בקטע הזה.

דימויים: קשרים רומנטיים תופסים כיוון נכון ואתם מרגישים שהדברים מסתדרים לכם יותר טוב ממה שחשבתם. זה עושה טוב לדימוי העצמי שלכם.

דלוקים: אם אתם רואים שבילוי מסוים לא בראש של החברים שלכם – ורק אתם דלוקים עליו – אז תעשו את מה שעושה לכם הכי טוב בלי לדפוק חשבון.


מזל סרטן

ניג'וסים: הדבר האחרון שאתם זקוקים לו השבוע, הוא מישהו שמנג'ס לכם. אז נכון שלא חייבים לריב, אבל גם לא חייבים להגיב על כל שטות.

ניפוחים: שימו לב למישהו שלוקח כל מילה שאתם אומרים לו, ומנפח אותה לטובתו. כדאי שתשאלו את עצמכם למה הוא עושה את זה.

זרימה: זה אחלה זמן בשבילכם לזרום עם קטע רומנטי מהסוג המקורי. העניין הוא שצריך התנהגות מאוד מיוחדת עם מישהו שההתנהגות שלו קצת מוטרפת.

תשובות: אל תיקחו ללב אם יש מישהו שלא תיכף מחזיר לכם תשובות לשאלות ששאלתם אותו. אם זה בקטע רומנטי, יש מצב שהוא מחפש את המילים המתאימות.



מזל אריה

רגשות: מתחילים לתסוס בכם רגשות שעושים לכם מוזר בלב. מישהו קולט את מה שקורה לכם והולך לתפוס איתכם דיבור על הקטע הזה.

סודות: צפוי לכם שבוע רומנטי ומחוזר על כל מה שמשתמע מזה. בילויים ונסיעות יעשו לכם טוב, בעיקר אם מעורב בהם מישהו שמכיר את כל הסודות שלכם.

צ'אנס: אתם שייכים ליסוד האש ומן ההיבט הנומרולוגי אתם מזוהים עם המספר 1 שמייצג אצילות ומנהיגות. כדאי שתתנו צ'אנס למישהו שהמספר 1 הוא מספר המזל שלו.

חמימות: צפוי לכם קטע מהסרטים בחברת מישהו שיש לו מקום חמים בלב שלכם. אם אתם חושבים שהוא לא חולם עליכם, אז רק שתדעו שהוא כן.


מזל בתולה

מחליטים: אלת האהבה מביאה לכם קטעים שהיו נעולים עד עכשיו. אם בראש שלכם לעזור לה, כדאי שתעשו החלטה ופשוט תלכו על מי שבא לכם עליו.

עיניים: מישהו שעושה לכם עיניים מצליח לתפוס מקום בלב שלכם. צפויה לכם איתו חוויה מרגשת שאיכשהו קשורה למשהו או למישהו בחו"ל.

טוחנים: אתם טוחנים מים עם מישהו שמתמקד בשטויות, במקום להתמקד במה שחשוב באמת. הכוכבים רומזים לכם שהוא לא ממש בוגר בשביל הראש שלכם.

דימוי: הקטעים הרומנטיים מסתדרים לכם הרבה יותר טוב ממה שחשבתם. זה מעניק יציבות לדימוי העצמי שלכם שקצת התקפל לאחרונה.



מזל מאזניים

כישרונות: אנשים שמחבבים אתכם רומזים לכם שכדאי שתעשו משהו עם הכישרונות היצירתיים שלכם. בתור מאזניים אמיתיים יש מצב שבאמת הגיע הזמן.

סיפורים: מישהו מספר לכם סיפורים בשביל להדליק אתכם עליו, אבל אתם מחפשים אהבה שבאה מתוך הלב ולא מתוך הראש.

מקורי: אווירה לא שגרתית מכניסה אתכם למצב רוח מסתורי. יהיו אנשים שלא יצליחו להבין את הראש שלכם, אבל אתם רגילים לזה. לא ככה?

קשרים: צפויים לכם קשרים עם מישהו שקיים ביניכם מרחק גיאוגרפי גדול. סודות שנפתחים גורמים לכם לשתף חברים נאמנים בחוויות האינטימיות שלכם.


מזל עקרב

טעם: אתם עסוקים בלשדך את מי שאתם מחבבים עם מישהו חמוד שאתם מכירים. סבבה, רק כדאי שתוודאו שהטעם שלכם הוא גם הטעם שלו.

שינויים: זו תקופה עם ים של אקשן ואתם לא צריך להתרגש אם קשרים מסוימים יוצאים מהחיים שלכם בשביל לפנות מקום לקשרים חדשים והרבה יותר מדליקים.

עצמאות: מישהו שקרוע עליכם מחכה שתתנו לו צ'אנס. כדאי שתהיו נחמדים אליו, גם אם יש לא מעט אנשים שחושבים אחרת. אין כמו דעה עצמאית.

מתלבטים:
נמאס לכם ממישהו שרק ה – 'לוק' החיצוני עושה לו את זה. חבל על הזמן שאתם מבזבזים עליו. אתם מתלבטים איך לרמוז על הרגשות שלכם בלי להיות מובכים.



מזל קשת

שידוכים: אתם מצליחים לסדר שידוכים לחברים שלכם בזכות הכישרון שלכם להשפיע על אחרים. סבבה, עכשיו הגיע הזמן שתשדכו מישהו גם לעצמכם.

מעריצים: הפופולאריות החברתית שלכם מביאה לכם מעריצים חדשים. יש מצב שמישהו מהם יפצח במה שנראה כמו חיזור מתוכנן. השאלה היא אם הוא בכלל בראש שלכם.

מדליקים: צפויים לכם קטעים מדליקים עם מישהו שהראש שלו נמצא בעננים, שזה אומר שהוא מרחף. יש מצב שדווקא בזכות זה אתם דלוקים עליו.

מקושרים: הנומרולוגיה מביאה לכם שבוע של קטעים מטריפים עם אנשים שהשם שלהם או תאריך הלידה שלהם, מקושרים למספר 3 שנחשב למספר עם המון מזל.


מזל גדי

דיבור: כבר בתחילת השבוע צפוי לכם דיבור רומנטי עם מישהו שממש שווה. סבבה, רק כדאי שתדעו שגם הוא לא ממש אדיש כלפיכם.

תחרות: יש מצב לתחרות רומנטית על ליבו של מישהו שיש לו ים של מעריצים. כדאי שתסבירו לו ישר בהתחלה שאתם לא מתכוונים לבזבז את עצמכם על שטויות.

ביטחון: איכשהו מסתדר לכם קשר עם מישהו שכבר המון זמן אתם רוצים לדבר איתו. אל תיכנסו לחרדות בדיוק כשהמילים צריכות לצאת לכם מהפה.

אומרים: אל תתביישו להגיד את מה שאתם חושבים על מישהו שהביא לכם אכזבה. מה שחשוב בקטע הזה הוא שתגידו לו את זה ישר בפנים ולא בטלפון שבור.



מזל דלי

בסבבה: השבוע הכול בא לכם בסבבה, מה שאומר שצפוי צ'אנס נוסף לכל אלה מבינכם שהסתבכו עם קטע רומנטי שאיכשהו נתקע.

קטעים: רק כדאי שתדעו שקטעים רומנטיים מתבשלים לאט ומבשילים לאט, שזה אומר שבהתחלה יש רק ידידות ורק אחרי זה הכול בא בגדול.

רייטינג: אם בראש שלכם למשוך אליכם רייטינג בתחומים יצירתיים, אז יצא לכם שבוע שנולד בשביל הדברים האלה, שזו אחלה בשורה לאמנים שביניכם.

מסרים: אל תשבו בחיבוק ידיים ואל תחכו עד שמישהו יחטוף לכם מתחת לאף. אם אתם מאוהבים במישהו אז כדאי שתעבירו לו איזה מסר. לא ככה?


מזל דגים

בלגאנים: מישהו שתמיד מחפש בלגאנים רוצה לסבך אתכם עם השטויות שלו. אם אתם רוצים שיהיה לכם שקט בראש אז כדאי שתנפנפו אותו.

כסף:
גם אם זה לא ממש עושה לכם את זה אז כדאי שתדעו שצפוי לכם שבוע עם כסף שיבוא לכם בקלות, מה שמזמין שופינג בסטייל.

מצפון: אל תיקחו ללב את מי שמשחק לכם על המצפון רק בגלל שהוא רוצה קצת תשומי וכל זה. אתם לא חייבים להיות הפסיכולוגים של כל העולם ואחותו.

פגישות: צפויה לכם פגישה חשובה שאתם הולכים לצאת ממנה עם חבר חדש. כשהקטע הזה ייפול עליכם אז הרומנטיקה יכולה לחכות קצת.


מאמרים קשורים

Back to top button