placeholder=" "

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 16.05.2020 – 10.05.20

מערכת אלטרנטיבלי
תחזית שבועית ואסטרולוגיה שבועית לצעירים. הכנסו לקרוא מה צופים הכוכבים בהורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים. אסטרולוגיה לכל התחומים שחשובים באמת בחיים! לחצו להורוסקופ

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 09.05.20 – 03.05.2020

הורוסקופ מזל טלה

מספרים: הנומרולוגיה מביאה לכם סבבה של יחסים עם ילדים או עם אנשים אשר השם שלהם או תאריך הלידה שלהם, קשורים איכשהו במספר 9. 

מכירים: מישהו שאתם מה זה מכירים, מארגן לעצמו כיוון מטריף לחגיגה חלומית. אז גם אם אתם לא תיכף משתגעים עליה, כדאי שתרשמו אותה בזיכרון שלכם. 

הצלחה: צפויה הצלחה ענקית לכל היצירתיים שביניכם. זה אחלה שבוע למוסיקה, ציור, פיסול, דרמה וכל מה שקשור לפעילות יצירתית. 

הופעה: מישהו שחשבתם שהתנדף מהחיים שלכם, מופיע פתאום באופן לא צפוי. יש מצב שהוא מביא איתו קטעים של "אוי כמה אני מצטער.." וכל זה.



מזל שור

חלומות: נסיכים שבאו לכם בחלומות, הופכים בשבילכם למשהו שצריך להשקיע בו, ולא למשהו שצריך רק לחלום ולפנטז עליו.

החלקה: הלב הטוב שלכם, גורם לכם להחליק קטעים שהיו עלולים להתפתח לכאסח. עכשיו אתם יכולים לבקש גם מהצד השני שיבוא קצת לקראתכם.  

עיתוי: הימים ראשון ושלישי הם אחלה בשביל חוויות מטריפות מהסוג שרק לפני שבוע דסקסתם עם מישהו מהחברים שלכם. 

שמות: הכוכבים זורקים לכם מזל והצלחה עם ילדים ואנשים שחיבור אותיות השם שלהם או המספרים של תאריך לידתם, מסתכמים במספר 6.



מזל תאומים

השקעה: חשוב מאוד שתשקיעו בחברים החדשים שלכם: עושה רושם שמה שקורה איתכם בקטעים החברתיים, ישפיע מאוד על היחסים שבינו לבינה.  

בילויים: צפויים לכם בילויים במקומות מדליקים אבל קצת שקטים לטעמכם. כן, ככה זה גם אם נורא בא לכם [כרגיל אצלכם] על משהו קצת יותר רועש. 

פוזה: מתגלגלים אליכם מבטים לוהטים בפוזה של כאילו כלום, רק שמהר מאוד הם הופכים למשהו עם טעם של עוד. האהבה תזרום בקצב מהיר בהרבה מכפי שנדמה לכם. 

בישולים: יום חמישי יביא איתו את הצורך לחתוך משהו משמעותי בקטע רומנטי. מתבשל אירוע שיעשה לכם טוב על הלב, רק שצריך להחליט אם לכאן או לשם.


מזל סרטן

רכלנים: ממשיך ללכת לכם סבבה כמו שקורה איתכם בחודשים האחרונים, וזה אומר שכמעט כל מה שרציתם, זורם אל קטע מרגש. כל מה שצריך זה להיזהר מרכלנים. 

מקסימים: מיד אחרי שאתם מקסימים את מי שבראש שלכם, הדברים תופסים כיוון הפוך ואתם הופכים ממחזרים למחוזרים. ההרגשה שלכם תהיה בשמיים. 

חיזורים: אתם תופסים על חם את מי שעושה לכם עיניים, ומוצאים את עצמכם בים של חיזורים. שימו לב למחזרים מהמזלות עקרב, דלי ותאומים. 

רגשיים: החיים הרגשיים שלכם זורמים במסלול סוער ומסתער. אתם חייבים לעצמכם בילויים בחברת חברים שהולכים איתכם המון שנים. אל תפספסו. 



מזל אריה

תחביבים: תוכניות ורעיונות שקשורים בתחביבים חדשים, יביאו לכם המון כיף והצלחה. יש מצב שמדובר בהופעה על במה או קטע של דוגמנות כזה. 

דלוק: מחזר שמשחק אותה כאילו לא אכפת לו מכם, מסתובב סביבכם בצורה שרומזת שהוא די דלוק עליכם, אבל זה לא מונע ממנו לדפוק פוזה שחצנית. 

פיוס: יש מצב להחזיר לאחור קטע חברי שקצת התחרבש, וזה אומר שאתם מתפייסים עם מישהו שרבתם איתו. אתם קולטים שלפעמים משתלם לוותר. 

הצעות: צפויות לכם הצעות חברתיות שקשורות במסיבה מקורית או ביום הולדת אצל חבר טוב. יש מצב שאפילו המתנה שלכם תהיה שונה הפעם.



מזל בתולה

מבטים: אתם קולטים מבטים של מישהו שכולם יודעים שהוא תפוס, אבל איך שזה נראה – הוא לא ממש מתרגש מזה. כדאי שתתרחקו מקטעים שכאלה.

ספונטאני: הסטייל הספונטאני שלכם מביא אושר למישהו שהמצב הרגשי שלו על הפנים. לפעמים צריך לתת בלי לחשוב על מה שמקבלים בחזרה.

ביטחון: הדימוי העצמי והביטחון העצמי שלכם במגמת עליה, וזה עושה סבבה לקשר רומנטי שבא לכם ללכת עליו. שימו עין על המזלות שור ומאזניים.

זרימה: אם אתם לא ממש חייבים, אז כדאי שלא תתערבו בחיים הרומנטיים של מישהו מהחברים שלכם. יש דברים שצריך לתת להם לזרום.



מזל מאזניים

הערצה: יש לכם הרבה מעריצים, אבל אף פעם לא מזיק לצרף מעריץ חדש למועדון שלכם, בגלל שבדיוק זה מה שהולך לקרות לכם השבוע.

עזרה: אתם עוזרים למישהו שלא ממש מצליח להשתלב בפעילות החברתית המקובלת. הקטע הזה יביא לכם פופולאריות יותר ממה שציפיתם.

עקרונות: אל תתפשרו על העקרונות שלכם, גם אם הצד השני רומז על ניתוק היחסים. יש דברים בחיים שאסור להתפשר עליהם, ואתם יודעים את זה.

מזלות: השבוע אתם תופסים ראש טוב עם אנשים ועם ילדים שמספר המזל שלהם הוא 3, אבל גם עם אלה שנולדו במזלות טלה, אריה ומאזניים כמוכם.


מזל עקרב

בזבוזים: אתם תופסים שבוע של בזבוזים כספיים שעלולים להשאיר אתכם מה זה תפרנים. לא נורא אם זה חד פעמי, רק כדאי שלא תעשו מזה הרגל קבוע.

מחסומים: היכרויות רומנטיות עושות טוב לחיים החברתיים שלכם, בעיקר בקטעים בהם אתם מצליחים להתגבר על מחסומים רגשיים וכאלה.

הצלחות: היכרות טרייה וחדשה שרק עכשיו קפצה עליכם, מביאה לכם הצלחה גדולה עם משהו או עם מישהו שתמיד חלמתם עליו. 

חברים: מישהו שאתם מכירים, מסתבך עם קטע רגשי שאתם בעצמכם הזהרתם אותו מפניו. מצד שני, כדאי שתרגיעו אותו בלי להזכיר לו את מה שהיה.



מזל קשת

משברים: מישהו שרק עכשיו הצליח לעבור בשלום משבר רגשי, רוצה להתנחם בחברתכם. אם מדובר בקטע רומנטי, כדאי שתציבו לו גבולות ברורים.

יופיטר: הכוכב שלכם שקוראים לו יופיטר, תופס עכשיו קטע סוער, מרגש ורומנטי – שזה משהו שמביא לכם המון חיזורים ואהבה.

רעיונות: מישהו שממש עשיתם לו את השבוע, מחפש רעיונות בשביל להחזיר לכם טוב תחת טובה. הגיע הזמן שתלמדו גם לקבל ולא רק לתת. 

חו"ל: משהו שקשור לחו"ל הולך לעשות לכם טוב. יש מצב שזה משהו שקשור לאהבה, אבל גם – אולי – למישהו שאתם מעריצים. תחשבו על זה. 


מזל גדי

גלים: אתם תופסים גל מוצלח בקטע שנראה כמו תחרות רומנטית על ליבו של מישהו שאתם דלוקים עליו. אל תתרגשו ממי שאומר לכולם שאין לכם סיכוי.

קנאה: מישהו דופק קטעים שכל המטרה שלהם היא לגרום לכם לקנא. אם הוא כזה שקוף, אז כדאי לכם לשחק קצת את המשחק שלו.

סטורן: הכוכב שלכם ששמו סטורן, מביא לכם שבוע עם אחלה של אנרגיות. זה אומר שהכול ילך לכם בסבבה, בעיקר בימים שני, שלישי ושישי. 

קצב: אל תנסו לעצור הקצב המסחרר שהכוכבים מביאים לכם. שום דבר נורא לא יקרה לכם, גם אם פה ושם תעשו קצת טעויות. אף אחד לא מושלם, אתם יודעים.



מזל דלי

אוראנוס: הכוכב שלכם שקוראים לו אוראנוס, לוקח אתכם אל מקומות מסתוריים וחדשים, אבל אם אתם 'דליים' אמיתיים – אז אין לכם בעיה עם קטעים שכאלה. 

אטרפים: יותר מכל דבר אחר אתם מחפשים עכשיו בילויים מוטרפים שאיכשהו זורמים עם כיופים ועם נסיעות ואקשן. שם המשחק הוא ספונטאניות, ואתם יודעים את זה.

טיימינג: הימים שלישי וחמישי נחשבים למוצלחים ועם הרבה מזל, בעיקר בשביל אלה מכם שרוצים לקבל החלטה חשובה או להציע הצעה מרגשת. 

חיבורים: המזל השבועי שלכם קשור באנשים שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את המספרים של תאריך לידתם, מקבלים את המספר הרוחני 7. 


מזל דגים

מחילה: אתם סולחים למישהו על השטויות שעשה, אבל בתנאי שאין לו כוונה לחזור עליהן. אם תציבו לו כללים ברורים, הכול יסתדר לכם בסבבה.

לב: אל תפחדו לזרום עם רעיונות שקשורים במשהו או במישהו שממש בא לכם עליהם. אתם צריכים לעשות את מה שהלב שלכם אומר, ולא את מה שבראש של אחרים.

תפילות: משהו שהתפללתם בשבילו, מתחיל לתפוס כיוון סבבה. אחלה, אבל אל תשכחו שגם אתם צריכים ליזום משהו, בשביל לעזור לכוכבים לעזור לכם.

עתיד: היצירתיות המרשימה שלכם בתוספת כישרונות אמנותיים, מסדרת לכם הצלחות בקטעים שמתחילים כמו תחביב, אבל בעתיד הם יהפכו למקצוע. 

מחפש מטפל / מטפלת? לחץ לרשימת מטפלים באזור שלך

הנהלת האתר

נערך על ידי
הנהלת האתר

מאמרים אחרונים

יומן מלחמה – המיסטיקנים הבכירים של אלטרנטיבלי עונים לשאלות שכולנו רוצים לקבל תשובה

רוצים לדעת אם ישוחררו החטופים, האם סינוואר יתפס בחיים, מה יקרה בצפון, האם אנחנו בדרך…

אפריל 11, 2024

צתרה ורודה

הצתרה הורודה משמשת כצמח תבלין וצמח מרפא כבר אלפי שנים. היא מחסנת את הגוף, מחזקת…

פברואר 13, 2024

מאמן התיפקודים – מאת ליסה גרוסמן

אימון עצמי לפיתוח ושיפור היכולות - ספר לאימון ולשיפור התפקודים הניהוליים אצל ילדים ובני נוער

נובמבר 22, 2023

מאמן המחשבות – מאת ליסה גרוסמן

מאמן המחשבות - אימון עצמי לחשיבה חיובית ולהרגשה טובה, מדריך אימון קוגניטיבי התנהגותי ליצירת חשיבה…

נובמבר 22, 2023

ע"ב שמות השם ומלכאי האור חסד האורה סומא

הספר ע"ש שמות השם ומלאכי האור משלב בין ידע מהקבלה לבין האורה סומא, בין עץ…

נובמבר 21, 2023

התמודדות עם טראומות, פחדים ואתגרים – פתחו את ליבכם לרווחה

כלים מעשיים כיצד להתמודד עם טראומות, פחדים ואתגרים באמצעות מציאת הכוחות הפנימיים שנמצאים בכל אחד…

אוקטובר 11, 2023