placeholder=" "
הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 04.07 – 28.06

מערכת האתר
מי הולכת להתאכזב באהבה ולהפרד מאהוב ליבה?
הכנסו לקרוא מה צופים הכוכבים בהורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים. אסטרולוגיה לכל התחומים שחשובים באמת בחיים! לחצו להורוסקופ

הורוסקופ מזל טלה

יחסים: כוכב מרס הנחשב לכוכב השולט בכם, מבקר השבוע בגזרת מזל טלה (כמוכם) ויוצר אחלה יחסים ביניכם לבין בנים ובנות מן המזל שלכם.

תפילות: כל מיני תפילות שהתפללתם ככה בשקט, יתחילו להתגשם לכם בגדול. חברים חולקים איתכם חוויות מדהימות ויורדת מכם דאגה שהטריפה אתכם.

שיקולים: אל תיכנסו לקטעים רומנטיים שבכלל לא קשורים בכם, בעיקר אם יש בהם מישהו שאתם לא ממש אדישים כלפיו. בהחלט חומר למחשבה נוספת.

כסף: ככה לפתע פתאום בא לכם כסף שבכלל לא היה בתוכניות שלכם. זה אומר שתוכלו לקנות משהו שכבר פחדתם שלא תצליחו לקנות.


מזל שור

חיזורים: כוכב ונוס הנחשב לכוכב השולט במזלות שור ומאזניים, מטייל השבוע בגזרת מזל תאומים ומסדר לכם [וגם למאזניים] אחלה יחסים עם מחזרים ומחזרות ממזל זה.

עקרונות: מישהו מוטרף מבקש מכם משהו שמצד אחד לא נעים לכם לסרב לו, אבל מצד שני זה נוגד את העקרונות שלכם. רק אתם תוכלו להחליט מה לעשות בסוף.

מסרים: יגיעו אליכם מסרים נפלאים שקשורים בקטע רומנטי שממשיך לרדוף אחריכם. אז גם אם החברים שלכם לא מתלהבים, זה לא אומר שאתם צריכים לרדת מהסיפור.

מהפך: אתם זורמים עם קטעים שעד לא מזמן בכלל לא היו בראש שלכם ואולי, אפילו, הסתייגתם מהם. יש מצב שמישהו סידר לכם את הראש בסיפור הזה.


מזל תאומים

אנרגיות: כוכב מרקורי הנחשב לכוכב השולט בכם, נמצא השבוע בגזרת מזל סרטן ומזרים אליכם אנרגיה רומנטית מבנים ובנות השייכים למזלות דגים, סרטן ועקרב.

סבלנות: לא כדאי שתיקחו ללב קטע בו מישהו לא מתקשר אליכם או, אפילו, נדמה לכם שהוא מסנן אתכם. ברגע שיוכל הוא כבר יסביר לכם מה בדיוק קרה.

כיוון: מישהו שעד לא מזמן היה בקטע לגמרי אחר ממה שהייתם רוצים, משנה כיוון ומתחיל לעשות לכם עיניים. עכשיו אתם רואים שהסבלנות השתלמה לכם.

דיבור: צפוי לכם דיבור עם מישהו חכם שפותח לכם את העיניים על משהו שאתם מסובכים איתו. אל תתפלאו אם עכשיו הכול יתחיל ללכת לכם בכיף.


מזל סרטן

ביקורים: הירח שנחשב לשולט במזל סרטן, עורך השבוע ביקור בגזרת מזל עקרב ומשדך לכם מחזרים מן המזל המסתורי והמוטרף הזה, כמו גם מן המזלות תאומים ומאזניים.

בלאגנים: אל תיקחו ללב בלגאנים שמתחילים לא באשמתכם, גם אם מישהו רוצה להפיל אותם עליכם. בסוף כולם יראו את הצביעות שלו.

פוזה: מישהו תופס פוזה ופתאום לא מתאימים לו בילויים שנהגתם לבלות בחברתו. מצד שני, אולי הוא קצת צודק ואולי הגיע הזמן לשנות משהו.

הארה: צפוי לכם דיבור עם מישהו שכבר חשבתם שהוא לא שם עליכם. מהשיחה הזו תבינו מי בדיוק השפיע עליו והפריע לו לזרום איתכם.


מזל אריה

פינוקים: השמש השולטת במזל שלכם, מתפנקת השבוע עם האנרגיות של יסוד המים, מה שהופך את הסרטנים, העקרבים והדגים  – לפופולאריים ומושכים בעיניכם.

מלכות: היחסים הרומנטיים ממשיכים לשמור על סטייל מלכותי, בדיוק כמו שאתם אוהבים וכמו שמתאים לכם. אל תתרגשו ממי שאומרים שאתם בררניים וביקורתיים.

חברתי: מתגלגל קטע חברתי שממש כדאי לכם להיות בין המארגנים שלו, משום שבדרך הזו תצליחו לצבור מקובלות חברתית ופופולאריות.

חידוש: אתם שוברים את השגרה בחברת מישהו שלא דופק חשבון לאף אחד. זה ממש סבבה, רק כדאי שהסיפור הזה לא יבוא על חשבון בילויים עם החברים שלכם.


מזל בתולה

אהבה: כוכב מרקורי הנחשב לכוכב השולט במזל שלכם, נמצא השבוע בגזרת מזל סרטן ומזרים אליכם אנרגיה רומנטית מבנים ובנות השייכים למזל זה.

וויכוחים: יש מישהו שדלוק עליכם אבל לא מהסס להתווכח איתכם על דברים שהוא מאמין בהם. זו לא סיבה לריב איתו, דווקא טוב שיש לו דעות עצמאיות.

אכפתיות: אתם לא רגועים לגבי מישהו שיש חשד שהוא מחייך לכם בפנים, אבל מרכל עליכם מאחורי הגב. השאלה היא עד כמה אכפת לכם ממנו.

זיכרונות: צפויה לכם הצעה לנסיעה מהסרטים, וזה קורה אחרי שמישהו מדליק בא להתארח אצלכם. עושה רושם שהקטע הזה מעורר בכם זיכרונות נעימים.


מזל מאזניים

טיולים: כוכב ונוס, הנחשב לכוכב השולט במזלות שור ומאזניים, מטייל השבוע בגזרת מזל תאומים ומסדר לכם [וגם לשוורים] אחלה יחסים עם מחזרים ממזל זה [מתאומים, כמובן].

שינוי: יש מצב שאתם עושים שינוי מטריף ב – לוק שלכם. אז נכון שלא כולם הולכים לאהוב את זה, אבל מי שאתם מכוונים אליו ועליו, יידלק על הקטע.

הפתעה: אתם אומרים משהו שנשמע כמו תפילה מתוך הלב ו – הופ, ישר אחר כך קורה לכם קטע מדהים ומשמח שממש קשור לתפילה הזו.

התייעצות: זה ממש סבבה שאתם מתייעצים עם כל מיני אנשים בנוגע לקטעים שעוברים עליכם, אבל לא כדאי שתתנו לכל העולם ואחותו לחטט לכם בפרטיות.


מזל עקרב

השפעות: כוכב פלוטו השולט במזל עקרב, מושפע השבוע מאוד מיסוד האדמה ומן המזלות גדי, שור ובתולה. הקטע הזה מסדר לכם יחסים רומנטיים עם ילידי מזלות אלה.

חלומות: מישהו שעד עכשיו יכולתם רק לחלום עליו, עושה לכם עיניים ומשמיע קולות של מעוניין. רק טוב ייצא לכם אם לא תתנו לו להרגיש שאתם מתלהבים ממנו.

מסר: אתם חושבים על מישהו שהקשר איתו לא ממש נשמר בעבר. יש מצב לעשות לו טלפון או מסר, בשביל לבדוק אם גם הוא חושב עליכם.

חושבים: יש מישהו שמחזר אחריכם בסטייל שמפתיע אפילו אתכם. אם אתם מאוהבים בו, אז סבבה – אבל אם זה רק בגלל ההפתעה, תחשבו שוב.

קריסטלים למזל עקרב


מזל קשת

נסיכים: כוכב יופיטר השולט במזל שלכם, נמצא השבוע בגזרת מזל גדי ומשדך לכם נסיכים ונסיכות ממזל זה הנחשב למזל נאמן, יציב והגון.

הבטחה: מישהו הולך לקיים לכם הבטחה שקיבלתם ממנו לפני המון זמן. איך שזה נראה, זה קשור בנסיעה מטריפה אל מקום מדהים, בצירוף בילוי משגע.

כישרונות: אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, אז כדאי שתעשו משהו עם הכישרונות היצירתיים שלכם. לא חבל לכם על הזמן שסתם מתבזבז ?

חוויות: צפוי לכם אחלה שבוע בכל מה שקשור לשיחות נפש עם חברים קרובים. בעיקר צפויים קטעים מדליקים בקטעים בהם אתם מחליפים איתם חוויות.
קריסטלים למזל קשת


מזל גדי

ריגושים: כוכב סטורן השולט במזל גדי, מושפע השבוע מכוכב פלוטו השולט במזל עקרב ואחראי על המסתוריות ועל הריגושים, מה שמזמין קשרים עם בנים ובנות ממזל זה.

התלבטות: איך שזה נראה אתם קצת מתלבטים בין מה שהלב אומר לכם לעשות, לבין מה שאתם חושבים שהכי נכון בשבילכם לעשות, אבל רק אתם תוכלו להחליט מה טוב לכם.

ניגודים: אתם נדלקים על מישהו שאין עליו וויכוח בנוגע לעד כמה הוא מטריף, אך יש עליו דיבורים בנוגע לעד כמה הוא שחצן. לא ככה ?

בהפוכה: מישהו עם האף בעננים רוצה להוכיח לכם שאתם לא יכולים בלעדיו, רק שהוא נורא מופתע כאשר מתברר לו שהאמת בכלל הפוכה.


מזל דלי

קליקים: כוכב אוראנוס השולט במזל שלכם, מושפע השבוע מיסוד האדמה ומן המזלות גדי, שור ובתולה. התופעה מסדרת לכם יחסים עם ילידי מזלות אלה.

הרגעה: מישהו שאתם די מחבבים אותו, תופס קנאה על מישהו אחר שקצת מחזר אחריכם. זה סבבה שיש לכם הרבה מחזרים, רק כדאי שתרגיעו את כולם.

אישי: לפני שאתם לוקחים ללב קטע שהתחיל בוויכוח וגלש לפסים אישיים, תעשו לעצמכם חושבים עד כמה זה באמת אכפת לכם.

התעקשות: קטע רומנטי מוכיח לכם שהיה שווה לכם להתעקש על העקרונות שלכם. שתדעו שזה לא רק בשביל הפוזה, אלא שגם הכבוד העצמי שלכם חשוב. לא ככה ?


מזל דגים

סידור: כוכב נפטון השולט במזל שלכם, מושפע עכשיו מיסוד המים ומן המזלות סרטן, דגים (כמוכם) ועקרב. התופעה השמיימית מסדרת לכם קטעים מדהימים עם ילידי מזלות אלה.

פוזות: מתקשר אליכם מישהו שכמעט שכחתם ממנו. מה שמצחיק פה הוא שכשאתם חשבתם עליו, הוא העדיף לדפוק פוזה של אדיש.

זרימה: פרשייה חדשה שאתם זורמים איתה בכיף, מוציאה לכם מהראש [ומהלב] את הקטעים שעד לא מזמן אכזבו אתכם. אין כמו אהבה בשביל לשכוח ולסלוח.

כיופים: צפוי לכם שבוע באווירה רומנטית, רק שהכי טוב בשבילכם זה לבלות עם אלה שכיף לכם בחברתם, ולא עם אלה שחוץ מפוזה חיצונית – אין עליהם כלום.
קריסטלים למזל דגים

מחפש מטפל / מטפלת? לחץ לרשימת מטפלים באזור שלך

הנהלת האתר

נערך על ידי
הנהלת האתר

מאמרים אחרונים

יומן מלחמה – המיסטיקנים הבכירים של אלטרנטיבלי עונים לשאלות שכולנו רוצים לקבל תשובה

רוצים לדעת אם ישוחררו החטופים, האם סינוואר יתפס בחיים, מה יקרה בצפון, האם אנחנו בדרך…

אפריל 11, 2024

צתרה ורודה

הצתרה הורודה משמשת כצמח תבלין וצמח מרפא כבר אלפי שנים. היא מחסנת את הגוף, מחזקת…

פברואר 13, 2024

מאמן התיפקודים – מאת ליסה גרוסמן

אימון עצמי לפיתוח ושיפור היכולות - ספר לאימון ולשיפור התפקודים הניהוליים אצל ילדים ובני נוער

נובמבר 22, 2023

מאמן המחשבות – מאת ליסה גרוסמן

מאמן המחשבות - אימון עצמי לחשיבה חיובית ולהרגשה טובה, מדריך אימון קוגניטיבי התנהגותי ליצירת חשיבה…

נובמבר 22, 2023

ע"ב שמות השם ומלכאי האור חסד האורה סומא

הספר ע"ש שמות השם ומלאכי האור משלב בין ידע מהקבלה לבין האורה סומא, בין עץ…

נובמבר 21, 2023

התמודדות עם טראומות, פחדים ואתגרים – פתחו את ליבכם לרווחה

כלים מעשיים כיצד להתמודד עם טראומות, פחדים ואתגרים באמצעות מציאת הכוחות הפנימיים שנמצאים בכל אחד…

אוקטובר 11, 2023