ספרי עידן חדש והעצמה

הספר בחזרה לטלוס – הרפתקאות אוריון בעיר האור

מערכת אלטרנטיבלי
בטלוס מדברים בשפת האור, שפת האור היא שפת האהבה, היא פותחת לבבות. את השפה הזאת עלינו ללמד את ילדינו.

חברים אהובים, מתרגשת אני ומשתפת אתכם כי ילדי טלוס הנפלאים, אשר עימם אנו חוגגים במפגשנו השונים בעיר האור טלוס, מזה זמן רב, פתחו את ליבם, את ביתם אל ילדנו. הזמנתם נשלחה לפני זמן רב, ואורליה לואיז ג'ונס, הייתה הראשונה אשר הפגישה אותנו עימם בספריה הקסומים .

עלילת הספר:
ילדי טלוס בקשו להיפגש עם ילדנו, השער למפגש מתרחש לו ממש בימים אלו.הם קראו לי, ילדי טלוס, להפיץ את האור לילדים, הילדים אשר על האדמה… כך נוצר ספרון הילדים הראשון בחזרה לטלוס.מסע קסום של אוריון, לעבר חבריו החדשים ותיקים, דונבלו וואיט מנהלתר ועוד.."לדמיין ולראות קשתות וצבעים, דרקונים וחדי קרן. הדמיון הוא אשר לוקח אותנו למחוזות רחוקים. למימדים הגבוהים. אנו שטים ומתרחבים ושערי הזהב נפתחים, שערי היקום, אשר דרכם קבלנו אנו, בני האדם, השראה והארה. והשערים מתרחבים והשערים גדלים וכך בני האנוש מתעוררים. הילדים שלנו, ילדי העולם, ילדי הקריסטל והקשת, ילדי האור- נולדים למימדים גבוהים, על כן יכולתם גבוהה מזו של הורות הקודמים, והאנושות צומחת. הילדים הללו מתחברים למקומות גבוהים מאוד, הם מתחברים לכוכבי הבית, לערי האור. חלקם מבינים וחלקם אבודים – אלו אינם מקבלים את התמיכה אשר לה הם זקוקים וכך, בן העולמות, הם חשים אובדן ובלבול. ספר זה נועד לעזור לילדים שלנו, ילדי האור, לחוש ביטחון ושייכות לשני העולמות. בטלוס אנו מדברים בשפת האור, שמורכבת מדימויים וצורות, מורכבת מתדרים גבוהים, שפת האור היא שפת האהבה, היא פותחת לבבות. את השפה הזאת עלינו ללמד את ילדינו"(מבוא להורים, מתוך בחזרה לטלוס, הרפתקאות אוריון בעיר האור, שלכם – איילת סגל.


על המחברת:
איילת סגל, תושבת מושב מגשימים, M.A בחינוך, היא נציגת 'טלוס'- קהילה בינלאומית שיש לה גם 'שלוחה' בישראל. זאת קבוצת אנשים שרואים את עצמם כ'משפחה' ומאמינים שהם צאצאי בני למוריה – תושבי יבשת עתיקה ששקעה במצולות הים בעידן קדום. בני הקהילה נפגשים בקביעות לפעילות משותפת למען חיים הרמוניים, של שיתוף, הקשבה, נתינה, תהליכי צמיחה ומודעות, תמיכה ריפוי פלנטארי ואהבה בין כל בני האדם עלי אדמות.

לפרטים נוספים ורכישת הספר לחצו כאן


מאמרים קשורים

Back to top button