הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 16.10

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

בעיות וקשיים רגשיים מעיקים וגורמים לכם לתחושת עייפות. אתם מכורים לתחושה של פתיחת הארנק ורכישת חפצים נאים לעצמכם או לבית. אז אין ברירה-חייבים להתאפק. בניגוד גמור למה שאתם רגילים, עליכם לעשות תוכנית מסודרת של הוצאות. כדי ליישר קו- ייקח עוד קצת זמן. הרקיע צופה התרפקות נוסטלגית על זיכרונות העבר. אתם משתדלים ליישב מחלוקת ולהגיע להסכמות. במקביל, אין סיבה להתקפל אם הצד השני להוט להתעמת.


אתם במצב רוח מעולה ומרגישים יצירתיים ופעילים במיוחד. יש מישהו שמנסה לרדוף אחריכם ולשכנע לקחת את הצעתו. אתם מתלבטים. קחו את הזמן ואל תאפשרו לאחרים להכניס אתכם לפינה שלא נוח לכם להיות בה. יש מישהו שלא מפרגן וגם מנסה לטרפד פרויקט אישי שאתם עסוקים בו. הרקיע מבשר על תשורה שלא ציפיתם לה, אך מישהו עלול להתחשבן איתכם. הכוכב שלכם הוא ונוס והסמל שלכם הוא שור הולך בתלם, אשר מייצג תכונות של התמדה, עקשנות, שלווה ושקט נפשי.

תקשורת טובה מאפשרת העמקה של קשרים אישיים, בין אם מדובר בתחום הקריירה או בתחום האישי. מישהו יפנה אליכם בבקשה לעזרה. ההיענות שלכם תקבע את סוג הקשר למשך זמן רב. חשבו פעמיים לפני שאתם עונים. תסכולים של בני משפחה עלולים לגרום לעימותים. שמרו על פרופיל נמוך. אל תתנו עצות אלא אם כן התבקשתם בפירוש. הרקיע מבשר על תקופה בה יש להתמסר לבילויים ולהנאות.



 אירוע קוסמי מאפשר לכם להיפטר מתחושות כעס על דברים שקרו בעבר ו… מעיקים עליכם בהווה, בלי קשר למה שקורה בשטח. במידה ותצליחו להשתחרר מרגשות שלילים, תוכלו למגנט אליכם אנשים בעלי אנרגיות נפלאות שיעניקו ממד חדש למהלך היום. תפגשו אנשים סימפטיים וביניהם יש מי שמתאים לכם גם מבחינה רומנטית. היו פתוחים לכל אפשרות.


סערת נפש פורצת בעקבות צעד לא צפוי מצד אדם סמכותי. אתם מבינים מקומכם לא בטוח ולמרות שאתם מנסים לשכנע את עצמכם שזה בסדר, בסתר ליבכם העניין מאוד מציק לכם. עליכם להירגע ואחר כך לפתוח בשיחה כנה ואמיתית על רגשותיכם. בלי להאשים, לדבר ולומר את מה שהעניין הזה גורם לכם להרגיש. התחום שבינו לבינה צופן מסתורין וחידות. יום נפלא להרפתקנים אך עיתוי בעייתי לדורשי יציבות.

מצבו הבעייתי של הבית השישי שבמפת הלידה שלכם, יוצר בכם מעין תחושה של חשש מפני הבאות. אתם חשים כבדות מסוימת הנובעת מרגשי אשמה לגבי מטלות שהצבתם לעצמכם ולא מילאתם. ניסיון לטשטש את המציאות לא מוביל לשום מקום. עליכם לעבוד על סדר יום מאורגן יותר. יש לכם למי לפנות ובמידה ואתם מתקשים- אל תהססו לבקש עזרה מאדם אשר בשמו מופיעה האות אלף.


המשפחה תומכת בכם למרות חילוקי דעות שמתגלים בשטח. עוטפים אתכם באהבה, נותנים לכם תשומת לב ופינוקים בלי סוף. רגעי חסד אלה נמשכים במשך כל היום. קשה לכם אולי לבטא תודה בקול רם, אבל יהיה נחמד אם תמצאו דרך אחרת לבטא את ההערכה שאתם רוחשים לקרובים לכם שטורחים כול כך כדי לרצות ולפנק. יש להשקיע בפעילות גופנית על מנת להיטיב עם המתרחש במישור הנפשי.

אווירה רגועה מאפיינת יום זה. נראה שאתם מצליחים לשמור על פרופיל נמוך. לא לוקחים על עצמכם יותר מידי ומנסים לעבור את היום בשלום. נצלו את היצירתיות שלכם כדי להפוך את הבילוי הזוגי המשותף ממשהו משעמם ורדוד, לחוויה של ממש. זו הזדמנות לפתח את מערכת היחסים וללמוד הרבה על עצמכם. היבט קוסמי מסתורי מייצג אהבות יפות, יציבות וממושכות.


אם אתם מוטרדים מהמראה החיצוני שלכם ושוקלים מה לעשות בנידון, הרי ש.. תהליכים פנימיים וחשבון נפש יעזרו הרבה יותר מנתיבים אחרים שאתם שוקלים ברצינות תהומית. בן/ת הזוג אינם מבינים ממש את המניעים שלכם. הדבר עלול ליצור אווירה מתוחה. נסו להסביר את עצמכם מבלי לגלוש לפתטיות ודרמה מיותרים. היבט קוסמי מסתורי מעודד נאמנות בקשר רומנטי.


תתכן אכזבה רומנטית. נתתם למישהו שלא ממש הכרתם לעומק, יותר מידי קרדיט ועכשיו אתם מאוכזבים. לא נורא, לא סוף העולם. קחו לעצמכם הפסקה. דרוש זמן להתאושש לפני שאתם מדלגים אל הקטע הבא. בפעם הבאה התמכרו לעונג שבחיזור ובהיכרות יותר איטית, לפני שאתם מוסרים את הלב למישהו/י אחר. הרקיע רומז לכם להקשיב לבעלי ניסיון ולא לפעול על פי האינטואיציה. הטו אוזן לאנשים אשר חוו התנסויות דומות לאלו שלכם.

הבעיות שאתם חווים בעבודה מעסיקות אתכם, גם במהלך סוף היום. מזל שיש גם עוד כמה נושאים כגון רומנטיקה ואינטימיות שגורמים לכם להסיח את הדעת, פה ושם. קשר חדש ומאתגר עולה על הפרק. תנו לצד השני הזדמנות לחזר ולנסות לפזר את הערפל שאתם עצמכם מפזרים סביב עצמכם. הרקיע רומז כי אל לכם לשגות באשליות שאינן הולמות את יכולותיכם ואת כישוריכם, אלא לפתח את אשר קיים בכם ממילא.


הבית השביעי [בית הזוגיות] שבמפת הלידה שלכם, עמוס באנרגיות ולכן יש סיכוי אמיתי לרומנטיקה. אדם שלא שמעתם ממנו זמן רב יוצר קשר. אתם מוזמנים לאירוע חברתי בו תפגשו אנשים בעלי עניין משותף. שיחה אקראית תפתח פתח לשיתוף פעולה עסקי ואישי. יום מוצלח, גישה חיובית מסמלת את תחילתה של תקופה חדשה בצורה בה אתם מציגים את עצמכם כלפי העולם החיצוני. כך תגיעו רחוק.

מאמרים קשורים

Back to top button