הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 24.10

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

חגיגת האנרגיות בבית השביעי של מפת הלידה שלכם [בית הזוגיות] מכניסה אתכם למצב של לקיחת סיכונים. מישהו שאינו בנוי להתחייבות לטווח רחוק, מצליח להקסים אתכם משום מה. אתם שוקלים שינוי גישה בעקבות מה שקורה בתנאי השטח. אתם מגלים את הצד ההרפתקני שלכם ולהתמכר לחוויה. מישהו בין החברים הקרובים פונה אליכם ומשתף במצוקות פנימיות וקשיים. רק להקשיב, לא להתערב.


כוכב ונוס השולט בכם סופג היום אנרגיות טובות המגיעות אליו מן הרקיע הפרוש מעליכם. חיי החברה פורחים ומשגשגים. אתם פשוט מצליחים להסתדר גם עם אנשים שקודם לכן זה לא ממש הלך איתם. עם זאת יש לכם צורך בפרטיות ואתם לא נותנים למי שאינכם רוצים בו- להתקרב. בעיקרון לא צריך לוותר על הבררנות אלא לנסות להיות יותר מאוזנים. סך הכל הגישה הרכה והזורמת יותר שאימצתם לעצמכם פועלת היטב ואין על מה להתלונן.

יום טוב בעבודה. אתם מרגישים שיש לכם 'מילה' ויש מי ששם לב למאמצים האדירים שאתם משקיעים ובתמורה שמתקבלת. בשעות הערב יתאים לכם לצאת לבילוי. מישהו מהעבר יצור קשר ופגישה משותפת תגרום לכם נחת רוח רבה. הזוגיות זורמת אבל אתם מתקשים לקבל דעות קיצוניות שהצד השני מתעקש להשמיע לכם. הרקיע מזהיר מפני אנרגיות שליליות ומפני כישוף.



מישהו מעניין יגיע אליכם ואתם תגלו מספר דברים שכבר מזמן רציתם לדעת. זהו יום מתאים לשיחות נפש ומחשבות עמוקות. אתם זקוקים לקצת עזרה מחברים. זאת לא בושה. הרקיע מבשר טובות לאלה מכם העוסקים באפיקים שונים בעולם הנסתר. כדאי לכם לגלות נחרצות החל מן הרגע בו קיבלתם החלטה מכרעת, בעיקר אם דיווחתם עליה לסובבים אתכם.


אתם מתחילים את הבוקר עם התלבטות קטנה אבל מהר מאוד המצב מתחמם ואתם מוצאים את עצמכם מעורבים רגשית בקטע מסובך למדי שבעצם אינו שייך לכם. כדאי לעשות מאמץ ולשמור על ריחוק מסוים כדי שתוכלו לצאת מהתסבוכת בזמן לפני שתסתבכו באמת. מצב רוח תוקפני עלול לסבך אתכם בוויכוחי סרק. בסך הכל – יום מפתיע. הרקיע צופן הצלחות לאלה מכם העוסקים במתן ייעוץ ובקבלת קהל

קשה לכם לגלות מעורבות במטלות ובמחויבויות שמנסים להלביש עליכם. אתם די עייפים ולמען האמת דרושה לכם יציאה מחוץ לבית לפעילות לא שגרתית כדי להתעורר ולהרגיש שאתם באמת ממצים את החיים. שתפו את בני המשפחה ברגשותיכם. יש מי שרוצה לתמרן אתכם לעמדת מגננה. ככל שהוא מצליח לעורר בכם רגשי אשמה כך נדמה לו כי הוא יוצא נשכר.


מתעוררות בעיות במישור הביתי. היחסים הבעייתיים משפיעים על כולם כאשר המיקוד הוא עליכם. מאבק הכוחות גורם למתיחות רבה ולחוסר שקט. עדיף להניח לדברים להירגע במקצת ולדון בפתרונות בשלב מאוחר יותר. מישהו מנסה לעזור לכם בדרך מקורית. קחו את הזמן להחליט מה מתאים לכם. צפוי לכם דיבור עם אדם שמכיר אתכם לפני ולפנים. מכיוון שהוא מודע לחולשותיכם כדאי שתנהגו עימו בהפוך על הפוך.

כוכב פלוטו השולט בכם מצליח להתמודד עם המצבים המאתגרים שנוצרו בינו ובין אנרגיות קוסמיות הפכפכות. השאפתנות והתחרותיות דוחפות אתכם לכיוונים חדשים, הן בתחום העבודה והן בתחום הלימודים. סך הכול הרעיון חיובי אולם זה אומר שתבלו עוד פחות זמן בבית. בדקו עם בן/ת הזוג מה דעתם על העניין. אל תחליטו באופן שרירותי. שמרו על ערוצי תקשורת פתוחים עם כל בני המשפחה ותקשיבו היטב למה שאומרים לכם.


נרגעת סערת הרגשות שליוותה אתכם, ואתם מתקשים אפילו לשים את האצבע על מה בדיוק מפריע לכם. אל תעשו צעדים יותר מידי גדולים עד שתהיו ממש מוכנים לכול התפתחות. יחד עם זאת, שמרו על העקרונות שלכם. בעדינות בבקשה. כך תשיגו יותר! הבוסתן הרומנטי פורח הודות לרעיון מקורי. לא מדובר בשינויים ותהפוכות אלא במחווה פשוטה אך גאונית.


קשרים חדשים מתפתחים עם אנשים מחו"ל. הציפיות שלכם מרקיעות שחקים והדמיון שלכם מהיר מאוד. תחושת האושר החמקמקה שאתם כל כך מנסים להשיג, אינה פונקציה של מקום חיצוני אלא שלב בהתפתחות הרוחנית והרגשית. תעבדו על המודעות העצמית ותגדירו לעצמכם בצורה מדויקת מה אתם רוצים. אתם עלולים להיעתר להצעה שאינכם סגורים עליה. העולם לא ייחרב אם תבקשו לישון עליה לילה או שניים.

האווירה שאתם יוצרים סביבכם אגרסיבית למדי עדיין, למרות שאתם מנסים ליצור את הרושם שאתם ממש 'רגועים' ומצליחים לשמור את הרגשות שלכם בפנים. אף אחד לא ממש 'קונה' את הסיפור הזה. הרצון שלכם לשינוי הוא אולי אמיתי, אבל יש לכם דרכים מוזרות למדי להביע את עצמכם. אל תגררו לפרובוקציות. זה הזמן להשקיע בתחומים שמעניקים לכם תשואה כספית. את ענייני הלב והרגש רצוי לדחות לפעם אחרת.


השתתפותכם באירוע חברתי משמעותי, מסמנת התחלה של דרך חדשה עבורכם. היצירתיות מתעוררת ואתם יכולים לתפוס את ההזדמנות או לתת לה להתמסמס ולהיעלם כמו בפעמים קודמות. אל תתנו לזה לקרות. בנוגע לקשר הזוגי, גם כאן מסתמן פתח ליצירת אווירה חדשה ואפשרות לתקשורת שונה ממה שהיה בעבר. הצעה בעלת פוטנציאל כלכלי נופלת עליכם באקראי. חשיבה מחוץ לקופסה תטה את הדברים לטובתכם.

מאמרים קשורים

Back to top button