הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 16.1

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום . הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

ניצוצות קוסמיים מבליחים ביניכם ובין הילות הכוכבים ונוס ומרקורי, ומחוללים תנודות נומרולוגיות המניעות אתכם בכיוונם של אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 5. חגיגת האנרגיות מכניסה אתכם למצב של לקיחת סיכונים. מישהו שאינו בנוי להתחייבות לטווח ארוך, מצליח להקסים אתכם. אתם שוקלים שינוי גישה בעקבות מה שקורה בתנאי השטח. אתם מגלים את הצד ההרפתקני שלכם ולהתמכר לחוויה. מישהו בין החברים הקרובים פונה אליכם ומשתף במצוקות פנימיות וקשיים. מומלץ רק להקשיב, לא להתערב. במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית הראשון ומושפעים מכוכב מרס. השילוב בין השניים מוליד אומץ, יוזמה, נחרצות ונדיבות.

ניצוצות קוסמיים מבליחים ביניכם ובין הילות הכוכבים מארס ומרקורי, ומחוללים תנודות נומרולוגיות המניעות אתכם בכיוונם של אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 5. ההיבט האסטרולוגי שנוצר ברקיע עלול לגרום לחיטוט מיותר בנבכי העבר. אתם סוחבים מטען רגשי לא קטן ולא ממהרים לפתוח את הלב גם כלפי אנשים קרובים לכם ביותר. תחושת הניכור כלפיכם, הנוצרת אצל אחרים, מושפעת מהסגירות שלכם ואז אתם כועסים שלא מקבלים אתכם כפי שאתם. כדי לצאת ממעגל הקסמים הזה, רצוי למצוא לפחות אדם אחד שניתן לתת בו אמון, שיהיה בן ברית נאמן ויוכל לתת כתף כאשר אתם צריכים לפרוק לחצים פנימיים. 

ניצוצות קוסמיים מבליחים ביניכם ובין הילות הכוכבים ונוס ומארס, ומחוללים תנודות נומרולוגיות המניעות אתכם בכיוונם של אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 9. אתם מרגישים צורך עז להוכיח שאפשר לסמוך עליכם. מצד שני, יש תסכול על כך שאתם מוותרים על המון דברים שבאמת רציתם לעשות. מפגש חברתי ייתן לכם הזדמנות לאוורר את הדעות והרגשות שלכם בלי שהדבר ייתפס כמאיים או כהכרזת מלחמה. לחצים וביקורת ממשיכים להגיע. קשה לכם להמשיך להתעלם. מומלץ ליזום שיחה. במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית השלישי ומושפעים מכוכב מרקורי. השילוב בין השניים מוליד תקשורתיות, כושר שכנוע וקסם אישי.


ניצוצות קוסמיים מבליחים ביניכם ובין הילות הכוכבים מרקורי ונפטון, ומחוללים תנודות נומרולוגיות המניעות אתכם בכיוונם של אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 5 ו – 7. יום מלא וגדוש בו אתם מוצאים את עצמכם מתרוצצים ללא הרף ממקום אחד לשני. אתם מעורבים מאוד מבחינה חברתית ויש הרבה הצעות על הפרק. אירוע תרבותי שתבקרו בו, יגרום לכם למצוא עניין בתחום חדש לגביכם. מומלץ לנקוט ביוזמה ולהפוך להיות פעילים יותר בכיוון. יש לכם הספק גבוה במיוחד ואתם מרגישים ונראים ממש נהדר. במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית הרביעי ומושפעים מן הירח. השילוב בין השניים מוליד עומק, רגשנות, יצירתיות ואהבת אדם.

ניצוצות קוסמיים מבליחים ביניכם ובין הילות הכוכבים ונוס ואוראנוס, ומחוללים תנודות נומרולוגיות המניעות אתכם בכיוונם של אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 22. אתם מוקפים אנשים וזה מאפשר לכם למצוא בתוך ההמולה מעט שקט לעצמכם. מה שנשמע כפרדוקס דווקא עובד יפה מאוד לטובתכם. אל תפלו למלכודת שאחד מן הסובבים אתכם מנסה לטמון לכם ברגע של חולשה- השתמשו באינטואיציה. מאבק פנימי עומד להסתיים בהחלטה גורלית. במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית החמישי ומושפעים מן השמש: השילוב בין השניים מוליד זוהר, ברק, מלכותיות, הוד והדר.

ניצוצות קוסמיים מבליחים ביניכם ובין הילות הכוכבים ונוס ומארס, ומחוללים תנודות נומרולוגיות המניעות אתכם בכיוונם של אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 9. בא לכם להוכיח לכל העולם שאתם לא ממש דופקים חשבון לאף אחד. חיי החברה שלכם מושפעים ישירות מהחלטה זאת. בזוגיות קיים בלבול מסוים שיתפוגג בקרוב. נסו לזרום עם הדברים ולא להחליט מראש. אותו הכלל נכון גם בענייני עבודה, גם אם אתם מנהלים עסק עצמאי. הרקיע מעודד את הסבלנות לשליטה בזרימה החופשית של המרץ הפיסי והשכלי.


ניצוצות קוסמיים מבליחים ביניכם ובין הילות הכוכבים מארס ומרקורי, ומחוללים תנודות נומרולוגיות המניעות אתכם בכיוונם של אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 5. יום טוב בעבודה. אתם מרגישים שיש לכם 'מילה' ויש מי ששם לב למאמצים האדירים שאתם משקיעים ובתמורה שמתקבלת. בשעות הערב יתאים לכם לצאת לבילוי. מישהו מהעבר יצור קשר ופגישה משותפת תגרום לכם נחת רוח רבה. הזוגיות זורמת אבל אתם מתקשים לקבל דעות קיצוניות שהצד השני מתעקש להשמיע לכם. הרקיע מזהיר מפני אנרגיות שליליות ומפני כישוף.

ניצוצות קוסמיים מבליחים ביניכם ובין הילות הירח וכוכב סטורן, ומחוללים תנודות נומרולוגיות המניעות אתכם בכיוונם של אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 4. קשרים חדשים מתפתחים עם אנשים מחו"ל. הציפיות שלכם מרקיעות שחקים במהירות והדמיון שלכם מהיר מאוד. תחושת האושר החמקמקה שאתם כל כך מנסים להשיג אינה פונקציה של מקום חיצוני אלא שלב בהתפתחות הרוחנית והרגשית. תעבדו על המודעות העצמית ותגדירו לעצמכם בצורה מדויקת מה אתם רוצים. מישהו מוכן לפתוח איתכם דף חדש לאחר תקופה של מרירות. אם יש לכם משקעים, כדאי שתניחו כי גם לו יש.

ניצוצות קוסמיים מבליחים ביניכם ובין הילות השמש וכוכב פלוטו, ומחוללים תנודות נומרולוגיות המניעות אתכם בכיוונם של אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 8. אפילו למי שקרוב אליכם באמת, קשה לדעת מה מתחולל בנפשכם פנימה. למסתוריות שלכם יש קסם משלה. זה נכון. אבל בשגרת היום יום, היא מהווה גורם מפריע לאינטימיות אמיתית. למי שמצוי בקשר זוגי, חשוב לשים לב לצד השני ש'תועה באפלה' ותוהה לגבי הרגשות שלכם. אל תחששו לשתף ולגלות את רגשותיכם האמיתיים. תקופת החורף נושאת בכנפיה בשורות טובות עבור ילידי מזל קשת. הדברים טובים בעיקר ליחסים שבינו לבינה.



ניצוצות קוסמיים מבליחים ביניכם ובין הילות הכוכבים פלוטו ויופיטר, ומחוללים תנודות נומרולוגיות המניעות אתכם בכיוונם של אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 8 ו – 3. דווקא כשאתם מניחים לדברים לזרום מעצמם מגיעות התוצאות הכי טובות. יש לכם כמה עניינים לא סגורים ואתם מנסים לטפל בנושא אחד רגיש במיוחד הקשור לבני משפחה מבוגרים. הגיע הזמן להגיע לפתרון תכליתי ולהפסיק לקטר ולדבר על זה. חלק מהבעיות יצטרך לחכות לשבוע הבא. התפלספות מיותרת עלולה להוביל אל עימות עם אדם שאתם רוצים בחברתו. אין תחליף לשיחה בגובה העיניים.

ניצוצות קוסמיים מבליחים ביניכם ובין הילות הכוכבים נפטון וסטורן, ומחוללים תנודות נומרולוגיות המניעות אתכם בכיוונם של אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 7 ו – 4. מישהו שנסע לחו"ל, יוצר קשר. זה מעודד אתכם מאוד. אתם יוצאים לבלות ונתקלים באנשים מדהימים שמציעים לכם לצאת לנסיעה הרפתקנית. היום תבלו זמן איכות עם בן משפחה. תהיינה לכם מספר הזדמנויות לטפח חברים חדשים ולשפר מערכות יחסים קיימות. הרקיע מבשר על אירועים טובים והתרחשויות שמקורם במדינות שמעבר לים. אתם 'זוכים' בדבר מה שממילא אמור להיות שלכם. יש מי שנוח לו להציג את הדברים כאילו היא מיטיב עימכם.

ניצוצות קוסמיים מבליחים ביניכם ובין הילות הכוכבים אוראנוס ומארס, ומחוללים תנודות נומרולוגיות המניעות אתכם בכיוונם של אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 9. אלה רגעים רגועים אותם אתם מנצלים להתרווח באווירה אינטימית עם בן/ת הזוג או בחיק המשפחה. יוזמה לחופשה לא שגרתית – מבורכת. שימו את הדגש על הכרת תודה על כל מה שיש לכם. נסו להתעלם מהמגרעות. השפע מגיע אליכם. תנו לו להיכנס לתוך החיים. הרקיע צופה לכם מזל גדול וכביר שאין לו כל קשר לתכנון כלשהו. האסטרולוגיה הקלאסית רואה בכם אנשים אשר אוהבים עם כל הנשמה ועם כל החושים, ולפעמים אתם כל-כך נסחפים באהבתכם עד שנדמה שתיכף אתם עלולים לטבוע.

מאמרים קשורים

Back to top button