הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 18.1

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

מצב הרוח שלכם לא בשיאו. אתם מדוכדכים כיוון שנדמה לכם שאתם ורק אתם סוחבים בעול. אין לכם כמעט זמן לנשום ומרבית הזמן אתם מקדישים למילוי משימות משעממות למדי. לא רק זה אלא יש גם מי שמעיר לכם ומציין כי אתם מתנהגים בצורה מוזרה היום. אז אם ממילא כולם לא מרוצים, בלית ברירה, אולי כדאי להוריד פרופיל ולמצוא מקום בו תוכלו להתרגע לכמה שעות. 

אתם נעים ממצב רוח מצוין לעצבנות קיצוניות. היום אתם מוצאים מתחת לאדמה סיבות לכעוס ולהיות במצב רוח גרוע. בסך הכול מדובר באוסף של אי הבנות וכדאי לכם ללמוד מאירועי היום ולפתח כישורי תקשורת טובים יותר. אתם מעוררים המון תוקפנות והתנגדות בצורת הדיבור שלכם. שימו לב לעניין הזה ונסו לתקן את עצמכם לפני ובמקום שאתם מנסים לחנך מחדש את כל הסביבה. במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית השני ומושפעים מכוכב ונוס. השילוב בין השניים מוליד התמדה, עקביות, עקשנות ויצירתיות.

צפויה לכם אנרגיה בעלת אופי של אופטימיות זהירה. הנתיב הרומנטי צופן הזדמנויות אשר יש עימן גם מלכודות. אתם עלולים להיתקף בייסורי מצפון על לא עוול בכפיכם. ייתכן כי אתם לוקחים את הדברים קשה מדי. מרוב יועצים אתם לא רואים את היער. עשו את אשר ליבכם אומר, לא תוכלו להשביע את רצון כולם. רחשי קנאה עלולים לגבות מחיר יקר. גם נדמה כי הצדק לצידכם, השתדלו להרגיע את מי שסבורים כי לא כך הוא. 


ענייני היום יום לא במיוחד מעניינים אתכם וקשה לכם לגלות מעורבות במטלות ובמחויבויות שמנסים להלביש עליכם. אתם די עייפים ולמען האמת דרושה לכם יציאה מחוץ לבית לפעילות לא שגרתית כדי להתעורר ולהרגיש שאתם באמת ממצים את החיים. שתפו את בני המשפחה ברגשותיכם. מתהדקים קשרים עם אדם שיחסיכם עימו היו ברמה של 'שלום-שלום'. נראה כי אינטרסים משותפים איחדו ביניכם. 

אתם מרגישים עומס מהסיבה הפשוטה שלקחתם על עצמכם יותר מידי. שוב ושוב אתם נופלים לאותה מלכודת ואחר כך מתלוננים. הזוגיות בימים אלה סובלת מאי יציבות, אולי בגלל שביליתם יותר מידי זמן ביחד. תנו לעצמכם צ'אנס להתגעגע. זה יעשה טוב לשני הצדדים. כן, גם לכם. האסטרולוגיה הקלאסית רואה בכם אנשים הנחפזים להפגין את נדיבותכם כאשר אתם אוהבים מישהו. הפגנתיים ומוודאים היטב שכולם שמו לב לנוכחותכם.

אתם מתנהגים בצורה לא עקבית, שגורמת לאחרים להיות מבולבלים במיוחד. כל הנוגעים בדבר מרגישים מתוסכלים. כדאי מאוד לקחת פסק זמן, להגדיר לעצמכם מה אתם רוצים ואחר כך לומר זאת לצד השני. הזוגיות במצב מעורפל. היזהרו לא לנתק אלא אם כן אתם בטוחים בצעד. הרקיע מעודד שמחה, כוח ופריון. רומז להרחבת המשפחה. האסטרולוגיה הקלאסית רואה בכם אנשים אשר ניחנו בסבלנות, שקט נפשי והגיון בריא. אתם נוהגים באיפוק ויוצרים את הקשר הרומנטי רק לאחר שנוצר הקשר הרוחני.


ויכוחים בעניינים כספיים עלולים להתדרדר לנקודת אל חזור. קחו את העניין בחשבון לפני שאתם פותחים יותר מידי את הפה. למצוא מקום עבודה חדש, זה משהו שהיה יכול להרים לכם מאוד את המורל אבל לא קל לביצוע. חפשו מסגרת מתאימה ואז, ורק אז, תוכלו לעזוב את המקום שכבר לא ממש מתאים לכם. הרקיע שם דגש על השגת מטרות בעזרת התלהבות ואופטימיות. במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית השביעי ומושפעים מכוכב וונוס: השילוב בין השניים מוליד יכולת מופלאה להתבונן במטבע משני צידיה.

נראה כאילו נפתח אצלכם מעגל חדש. לא מעט אנשים חדשים נכנסים לחיים שלכם. כדאי לשמור על קשרים חדשים אלה שעשויים להוביל לשינויים מרחיקי לכת לא רק בתחום החברתי. עליכם לשנות דפוסים והרגלים ולהיות עוד יותר פעילים אם אתם רוצים למצוא זוגיות אמיתית. יש לתת דגש על המודעות העצמית ומידת הרגש שאתם מוכנים להשקיע. האסטרולוגיה הקלאסית רואה בכם אנשים אמיצי לב, דבקים במטרותיכם, אינטואיטיביים, מעדיפים לפעול ביחידות ומוכנים לשאת באחריות לכל מעשיכם.

כוכב יופיטר השולט בכם מתמלא באנרגיות ממוזלות המגיעות אליו מן הרקיע. הקריירה שלכם תופסת תפנית. יחסים עם אנשים שעובדים אתכם וגם עם הבוסים שלכם- משתפרים בגלל שינוי לטובה בגישה. עליכם לגלות ערנות לאפשרויות שעשויות להיפתח בעקבות ההתפתחויות. מתעוררת אפשרות לנסיעה רחוקה. למרות חוסר הנוחות בעיתוי עדיף להסכים להצעה. צפויות הזדמנויות רומנטיות חדשות. גישה ספונטאנית תנחיל לכם אושר באהבה.



כוכב סטורן השולט בכם סופג היום אנרגיות תוססות המושפעות מיסוד האש. התופעה ברוכה, אך עלולה להוביל לאימפולסיביות. אתם מקבלים הצעה עסקית שקוסמת לכם מאוד ומתלבטים איך לבטח את עצמכם ולמזער סיכונים. הפיתוי לקחת את האתגר המוצע לכם, גדול במיוחד ואתם מבינים כי מדובר בעסקה של פעם בחיים. קחו כמה שעות כדי להתייעץ עם מבינים דבר. במידה ותחליטו בחיוב- לכו באמונה שלמה שהדבר אכן יצליח.

אל תבנו מגדלים באוויר בכיוון של יציאות ובילויים. הדברים לא ממש מסתדרים לפי התוכניות. מישהו מעניין יגיע אליכם הביתה ואתם תגלו מספר דברים שכבר מזמן רציתם לדעת. זהו יום מתאים לשיחות נפש ומחשבות עמוקות. אתם זקוקים לקצת עזרה מחברים. זאת לא בושה. הרקיע מבשר טובות לאלה מכם העוסקים באפיקים שונים בעולם הנסתר. האסטרולוגיה הקלאסית רואה בכם אנשים שלעיתים מרחפים בעולמות אחרים. שונאים טיפשות, מוכנים לספוג הכול חוץ מאווילות ונהנים להפגיז את הסביבה ברעיונותיכם המבריקים.

למרות הדאגנות והחששות שנופלים עליכם היום כרעם ביום בהיר, תצליחו להפוך את הקערה על פיה ולהתמודד בהצלחה עם קשיים. טפחו את התקווה. זה זמן מתאים לחבר שני חברים קרובים. הם זקוקים לדחיפה קטנה ואתם, אם תצליחו להשאיר את האגו שלכם בחוץ, תתרמו לשניהם משהו שאינכם יכולים להעניק להם. אל תצפו לפרסים. הגלגל מסתובב. הרקיע צופה עושר ושכיות חמדה, כמו גם הצלחות בתחומים גשמיים. במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית השניים עשר ומושפעים מכוכב נפטון. השילוב בין השניים מוליד יצירתיות, רגישות, רומנטיות וביישנות.

מאמרים קשורים

Back to top button