הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 20.1

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אנרגיות טובות זורמות אליכם. תנאי המגורים שלכם עומדים להשתנות והיום נובט ניצן ראשון בדרך לתחילת התהליך. הגישה שלכם תקבע את התוצאות הסופיות. אל תתמקדו בחסרונות של שינוי צפוי אלא ביתרונות. עומס של רגשנות נוסטלגית גוזל את מרבית זמנכם ולא ממש משאיר לכם זמן לחשיבה. יש אנשים שיעזרו לכם להתארגן אם רק תבקשו.

מצבו של כוכבכם ונוס, עלול להוליד התגרויות שקשה לכם להימנע מלהגיב עליהן. זה יום בו אתם מתרגלים ריסון אגו ויכולת שליטה עצמית. מצד שני, עליכם לגלות יותר עצמאות. תמיכה שאתם סומכים עליה לישועה, כנראה לא תגיע. הגדירו מחדש את הרצונות שלכם וקבעו מועד להגשמתם. אחרת תמשיכו לתכנן בלי ליישם. בעיות רגשיות מינוריות עלולות להטריד אתכם לקראת סוף היום. ערב חביב בבית ישפר את ההרגשה.

אתם צפויים ליום מוזר מבחינה משפחתית וחברתית. אתם מרגישים בודדים למרות שיש סביבכם די הרבה אנשים. התחושה היא שאף אחד לא ממש מקשיב למה שיש לכם לומר ובעצם, כל אחד מרוכז בתוך עצמו. קשה לכם להוציא החוצה את רגשות העצב, התסכול והכעס, וזה אומר שלקראת שעות הערב יש סיכוי גבוה לוויכוח. אל תדאגו לתוצאות. הייתם צריכים לעשות זאת מזמן!



היום אתם נהנים סוף סוף מהזדמנות לתקשר בצורה רגועה יחסית עם מישהו שאיתו סבלתם מעימותים אין סופיים בתקופה האחרונה. שיפור התקשורת מאפשר להגיע להבנות שייקלו על כל המעורבים. אותו אדם עלול להפתיע בבקשה לעזרה, יהיה לכם קשה לסרב אך נראה שזאת הדרך היחידה. ההיענות שלכם עלולה להכניס אתכם לסחרור מחודש.

גלו ערנות במיוחד מול אנשים כפייתיים ושתלטנים. זה מן יום שמתאים למפגשים על רקע חברתי, במיוחד עם בני המין השני. הפתיחות תאפשר לכם ליצור קשרים חדשים ומבטיחים. עליכם לשמור על מרחב אישי בו תוכלו לטפל ולהקדיש תשומת לב לעצמכם במסגרת פיתוח הקשב הפנימי. עזרו לאחרים אך לא על חשבון הזמן הפרטי שלכם. שינויים של הרגע האחרון משחקים לטובתכם, גם אם ממבט ראשון נדמה לכם כי הם עלולים לשבש משהו.

אתם חווים חוסר שקט ומנסים לברוח מההרגשה הזאת על ידי התרוצצות בלתי פוסקת. מחשבות על פרידה אפשרית מעיקות עליכם ועוד יותר מחריפות את המצב. קחו את החיים קצת יותר בקלות ואל תתמקדו בחצי הכוס הריקה. הנטייה שלכם להתפלסף ולהתבונן בדברים לעומק יכולה לסייע בנקודת זמן זאת. הרקיע מודיע כי אין להתיר לתחושות עמוקות להכניע אותנו או לשלוט בנו.


השבוע מסתיים ואתם צפויים ליום נפלא שמתאים לנסיעות, בילויים ומפגשים חברתיים. קשר חדש ולא מחייב מתפתח לאיטו. תנו צ'אנס ואל תמהרו לפסול למרות שיש דברים שמפריעים לכם. הקדישו זמן לתחום החברתי ומצד שני, אל תשכחו את עצמכם. אתם זקוקים למרחב נשימה ולמנוחה. אל תסמכו על חברים יותר מאשר סומכים על עצמכם. החלטות חשובות מקבלים לבד. הרקיע מעודד אתכם לנסיעות המדיפות ניחוח של רומן.

אתם מציבים לעצמכם יעדים לשבוע הבא עליכם לטובה. נסו לעמוד בתוכניות ולו רק על מנת לזכות בסיפוק (גם אם הוא חלקי) על ההישגים שלכם. מגיעה לכם טפיחה על השכם על המאמצים שאתם משקיעים בתחום המשפחתי. הנאמנות והרצון הטוב שלכם יעמדו לזכותכם בעתיד. אדם בו אתם תומכים רגשית, יעביר לכם מידע חשוב. אל תחפזו להביס יריב הנחשב לאדם רב עוצמה. זה מסוג הדברים בהם 'ניצחון בקרב עלול להוביל אל הפסד במלחמה'.

כוכב יופיטר השולט בכם סופג אנרגיות נפלאות, אך מצוי גם בעימות. אז נכון שהיום יש לכם הצלחות בתחום החברתי ואתם גם יכולים להיות גאים בהישגים במיושרים אחרים, אבל אתם לא מרוצים. איך שהוא, לאחרונה באופן מיוחד, תמיד חסר לכם כסף ואתם מוצאים את עצמכם מתוסכלים. הפעם המיקוד הוא בבני משפחה שמלחיצים. הגיע הזמן לגלולת אסרטיביות ולומר "לא".



כוכב סטורן השולט בכם מצליח להתמודד עם ההיבטים המאתגרים שנוצרו ברקיע. השאפתנות והתחרותיות דוחפות אתכם לכיוונים חדשים, הן בתחום האישי והן בתחום החברתי. סך הכול הרעיון חיובי אולם זה אומר שתבלו עוד פחות זמן בבית. בדקו עם הסובבים אתכם מה דעתם על העניין. אל תחליטו באופן שרירותי. שמרו על ערוצי תקשורת פתוחים עם כל בני המשפחה ותקשיבו היטב למה שאומרים לכם.

מצב הכוכבים בשמיים מלמד כי אתם צפויים ליום נחמד. תקשורת ישירה וברורה עם הסביבה מניבה תוצאות טובות. מצב הרוח משופר למרות בעיות רגשיות שעולות לפתע על הפרק. אתם צריכים לקחת בחשבון מספר פתרונות. אין קיצורי דרך. אתם מצליחים להתגבר על הקשיים בעזרת בן מזל גדי שמפתיע אתכם הרבה מעל הצפוי. הרקיע רומז על תוכניות הקשורות בלימודים, או כאלה שהעדפתם לדחות עד כה.

יופי של יום. אתם מלאי אנרגיה וכל מה שבא לכם זה לעשות חיים, לפרוק כל עול, להשתולל ולרקוד. אתם הולכים לעשות את זה ובגדול. תזרמו עם ההרגשה! אדם ממזל סרטן מסעיר אתכם. למרות חוסר הרצון להיכנס לקונפליקטים, נראה שאין לכם ברירה אלא לברר עד תומו את העניין שעולה על הפרק. הרקיע צופה טריקת דלת במקום בעייתי כלשהו, ופריצת דרך אל מקום אחר ומלבב.

מאמרים קשורים

Back to top button