הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 21.1

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

לשם שינוי אתם מקבלים תחושה חזקה של תמיכה וחיזוקים מן הסובבים אתכם. סוף סוף יש לכם הרגשה שמקבלים אתכם כפי שאתם בלי קשר לתוצאות המעשיות של מעשיכם. אתם מתמלאים תקוות לשיפור המצב הכלכלי. תנו אמון באנשים שמנסים לעזור לכם. אל תגררו לבזבוזים מיותרים רק בגלל שאתם מרגישים אופטימיות. דווקא כאשר נושבת בגבכם רוח הרפתקנית, מופיע אדם שעשוי לייצב את חייכם. אל תחמיצו את ההזדמנות.

אתם משקיעים בעבודה רק כדי לגלות שהתרחשו בה שינויים רבים שלא ברור לכם איך להתייחס אליהם. נכון שיש גבול למה שאתם יכולים לעשות, אבל עליכם לנהוג באסרטיביות ולא לוותר על פי נטיית הלב שלכם. לא בטוח שהמצב יתגלגל לרעתכם למרות שעל פניו, הדברים אינם נראים חלומי במיוחד. צפו להפתעות. אנרגיה קוסמית מייצגת התקדמות בפרויקט חשוב.

זה מן יום המאופיין בחוסר יציבות. מצב הרוח משתנה בהתאם לאירועים קטנים שמצליחים להוציא אתכם משיווי המשקל בגלל רגישות מוגזמת. אתם מחפשים בני ברית ומדברים יותר מידי עם יותר מידי אנשים, מה שרק מחריף ומקצין את הרגשתכם הגרועה. המצב מורכב מאוד ולא קל לצאת מהתסבוכת הרגשית והכספית, סבלנות. אנרגיה קוסמית מובילה אל קטע חברתי זורם והרמוני, כמו גם אל מתנה המקדימה את זמנה.



אתם שוקלים מחדש את נושא הלימודים. שינוי מסגרת העבודה ישפר את רמת המוטיבציה שלכם. בתקופה זו האינטלקט שלכם בשל לאתגרים חדשים. המיקוד שלכם צריך להיות בתכנון רב שנתי ולא מהיום למחר. חכו עוד קצת עד שתבשילו מבחינה רגשית, אך זאת במידה ואינכם מוכנים עדיין להחלטה גורפת. אנרגיה קוסמית מייצגת מודעות רוחנית ברמה גבוהה.

היכולת שלכם להזדהות עם אנשים אחרים הופכת אתכם למה שאתם. למדתם להגיב אחרת, ללא כוחניות וללא ויכוחים. יש לכם המון מה לומר ואתם רק צריכים את המסגרת המתאימה. אל תתכחשו להיותכם אינדיבידואליסטים- זאת לא מילה גסה. תמיד הלכתם בדרך בה הולכים רק אמיצי הלב ואין סיבה שתפסיקו עכשיו. מומלץ לשמור על פרופורציות. אפשר לוותר אך עד גבול מסוים.

צפוי לכם קידום בקרוב בזכות ההשקעה והרצינות שאתם מפגינים בתחום הקריירה. אתם לא עושים חשבונות קטנוניים ונותנים עם כל הנשמה. יש מי שרואה את המאמץ המושקע, גם אם אינו מרבה בחלוקת מחמאות. עליכם לגלות סבלנות. חכו להזדמנות מתאימה כדי לדחוף את עצמכם במעלה הסולם. אל תשתפו אחרים ברגשות ובתוכניות שלכם. אתם יכולים להביס את יריביכם בעזרת שימוש בהומור, אל תחששו להתבדח על חולשותיכם.


מצב הרוח קליל. נראה שאתם מתחילים לקבל דברים בפרופורציות הראויות להן ולא צוברים כעסים נסתרים. עכשיו יש לכם יותר כוחות לטפל בבעיות שמתעוררות ביעילות רבה יותר, בלי להיגרר לפרטים משניים. ביסוס הבנה ושיתוף פעולה עם קולגות לעבודה יאפשרו התקדמות. אתם תצליחו להביס את יריביכם באמצעות היגיון ושיטתיות ובמקביל, תצליחו לשמור על הדר של מלכותיות ואצילות.

יום של תסכולים. אתם עושים מאמצים כבירים אולם הדברים אינם מסתדרים כמו שציפיתם. יש לכם את הנתונים הדרושים להצלחה חברתית ומקצועית, אבל יש התרחשויות פנימיות הקשורות בחוסר אמון לזולת שמגבילות אתכם. נסו לזרום ולנווט בצורה טבעית ופשוטה בין ההזדמנויות שעולות על הפרק. מה שנכון עבורכם יתממש ללא מאמצים היסטריים. הכריזמה שלכם עולה עשרת מונים על זו של יריביכם, אל תחששו להתבונן בעיניהם.

יום מוצלח לפעילות שדורשת עבודה עם האינטלקט. יש צורך לעשות מספר שינויים על מנת להיות בסיטואציה שמאפשרת לכם ליהנות ממרחב פרטי. על מגבלות טכניות שנצבות בפניכם, ניתן להתגבר בקלות יחסית באמצעות קצת יצירתיות ודמיון. אל תתנו להשפעות חיצוניות לרפות את ידכם. לתירוצים הרי אין סוף. תזכרו שאין דבר העומד בפני הרצון. השתמשו בכוח הרצון שלכם והניחו ליריביכם להאמין כי הקרב כבר הוכרע לטובתכם.



הבריאות הנפשית שלכם תלויה ביכולת שלכם להכיל מצבים ועמדות של אנשים שאינם עולים בקנה אחד עם הדעות הפרטיות שלכם. דווקא כשנדמה לכם אתם פשוט לא מסוגלים יותר, מתגלה עוצמה פנימית מרשימה וטוב לב כמעט ללא גבולות. יש לכם את הכוח לעשות זאת ואתם אפילו לא צריכים להתאמץ. רק לשנות קצת את זווית הראיה. אם החלטתם להביס את יריביכם, יהיה עליכם להפעיל שיטות של הסוואה, כלומר אל תחשפו את כוונותיכם בטרם עת.

מצב הרקיע עשוי להעניק לכם פרספקטיבה טובה ויציבה לגבי המציאות. על מנת לצאת מהמקום הישן של ה"האאוט סיידר" שאליו אתם נוטים להיסחף לעיתים קרובות מידי, כדאי למצוא דרך לאהוב ולקבל את עצמכם כפי שאתם. השוני הוא גם יתרון ולא רק חיסרון כפי שזה אולי נראה לכם היום. הגדרת סדר עדיפויות יעזור והרבה. האם אתם מספיק שאפתניים ללכת על כול הקופה? את זה תצטרכו לבדוק טוב טוב בטרם תצאו לדרך.

הדמיון העשיר שלכם מסבך אתכם לעיתים בפנטזיות שלא מהעולם הזה. הרושם החיצוני חשוב לכם מאוד וזה גורם לכם לבזבז כספים רבים בתקופה בה אין לכם אפשרות אמיתית לעשות זאת. שיקול הדעת שלכם לא במיטבו ביום הזה. אל תתפתו לשום החלטה מחייבת. היסוד המיסטי שאתם נמנים עליו הוא יסוד המים. טיפוסי המים רומזים על רגשות, יצירתיות ואהבה. מזל דגים השייך ליסוד המים רואה את מטרת החיים בהענקה לזולת ובחיי זוגיות מאושרים וזורמים.

מאמרים קשורים

Back to top button