הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 22.1

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

המזל מאיר פניו. זהו יום טוב לבקש העלאה או לנסות לקדם את האינטרסים שלכם בתחום העבודה. אל תגלו את הקלפים לאחרים. התחרות אינה קלה ועליכם להיות סלקטיביים בבחירת בעלי הברית שלכם. אל תיענו לכול הזדמנות ואל תאמינו לכל מי שאומר שהוא לטובתכם. היסוד המיסטי שאתם נמנים עליו הוא יסוד האש. טיפוסי האש מאופיינים במרץ, כוח, התלהבות ונדיבות.

לא מעט לחצים מופעלים עליכם מבני משפחה ובעלי עניין כלכלי משותף. יש מי שמנסה להשליט עליכם את רצונם בצורה שקופה וטיפשית למדי. אסור לכם להיכנע לתכתיבים כיוון שבכל מקרה לא תצאו 'בסדר'. אל תנסו לרצות את הסובבים אתכם וגם אל תפליגו בהסברים. קבלו את המצב מתוך השלמה שזאת תקופה שצריך לתת לה לעבור. אנרגיה קוסמית מייצגת מזל המגיע מארצות שמעבר לים.

לא קל לכם. אתם מותשים למדי מקטע שעבר עליכם בהשקעה רגשית ופיסית גדולה, שלא קיבלה מספיק הערכה. אתם נתונים גם בלחצים מתחום הקריירה. קשה לכם לעכל את העובדה שלמרות שאתם ממלאים את חלקכם בהסכמים בלתי כתובים, אנשים אחרים פשוט מפשלים ומאכזבים לכול אורך הדרך, בלי להניד עפעף. אנרגיה קוסמית מצביעה על כוחות על טבעיים שניחנתם בהם.



נראה כי לעיתים קרובות אתם מאוהבים בעוצמה, אך עובדה זאת גורמת לכם מידי פעם לחרדה עמוקה ואז אתם מתרחקים. למדו לנצל את פסקי הזמן האלה בצורה קונסטרוקטיבית יותר על מנת לא להכניס את הצד השני ללחצים מיותרים. אתם כנראה זקוקים להוכחה שאוהבים אתכם, למרות הכול. כמה שעות של בילוי משותף בארבע עיניים עשויות לפתור את הבעיה.

צפוי יום של אנרגיה ממוזלת. רעיון שנראה לקוח מסיפורי אגדות, עשוי להכניס לשפר את מאזן הבנק שלכם. אלת המזל מלווה את הניסיונות שלכם בתחום היחסים. אם אתם בקטע של מיסוד הקשר, זה היום המתאים לדבר על זה. מחזרים או מחוזרים? היום יאירו לכם פנים. תוכלו להגשים לפחות באופן חלקי תוכנית שמרתקת את דמיונכם מזה זמן מה. אל תיבהלו מהשינויים הנראים באופק. הכול לטובתכם.

יום מתאים לפינוקים מכל הסוגים. זה הזמן להזמין מקום בספא הקרוב ולא לוותר על עיסוי טוב שיחלץ את העצמות ויגרום לכם לרחף. רוח התקופה מזכירה לכם שיש צורך לחזור לשגרת אכילה נכונה וגם תרגול גופני מתון- יכול להועיל. את עודף המרץ תצליחו לפרוק בקלות בתנועה, הליכה או ריקוד. מומלץ בחום! קשרים חברתיים עומדים לקדם את הקריירה שלכם. אם רק תבקשו, אדם רב פעלים יעניק לכם את חסותו.


ייתכן כי מצב רוח לא משהו היום, בעקבות 'התקפה' של פסימיות. יש לכם דרישות גבוהות מידי מעצמכם וגם מאחרים. אתם מחפשים ריגושים כל הזמן. האווירה התובענית שאתם משרים גורמת לתוצאה ההפוכה. נראה כי יש לכם עוד מה ללמוד בתחום הזה. הימנעו מביקורת וחיכוכים עם אנשים שאתם רוצים לגרום להם להשתחרר ולהיות יותר ספונטאניים.

אתם זקוקים למרחב וחופש פעולה אך אתם מרגישים כי יש מי שמנסה להגביל אתכם. היום אתם במצב רוח רומנטי ואתם כמהים לצאת ולפגוש אנשים. עומדות בפניכם מספר אפשרויות וכל מה שעליכם לבחור זה את המקום שבו תוכלו להשמיע ולא רק להיראות. אתם כמהים לריגושים אך אל תמהרו להיגרר באופן ספונטאני ופזיז אל תוך רומן הרפתקני שיכול להתברר כאשליה.

היום אתם במצב רוח נינוח. נראה כאילו המצב בבית משתפר. סוף סוף יש לכם הרגשה שאתם מובנים ויש עם מי לדבר. בשעות הערב צפוי מפגש חברתי בו תהיה לכם הזדמנות להביע את הדעות שלכם בתחום שנוי במחלוקת. אלה עלולות לגרום לאחרים להתנגד או לפחות להרים גבה. כדאי שתקדישו זמן להקשבה לצד השני. דיאטה שתתחיל היום, תנחל הצלחה רבה יותר מקודמותיה. נראה כי אירוע כלשהו יגרום לכם לגלות החלטיות ועקביות.



אתם מבלים את מרבית היום עם חברים. מצב הרוח שלכם אינו מתאים במיוחד לקצב המהיר ול-'רעש' החיצוני. האמת היא שהייתם מעדיפים להיות לבד. יחד עם זאת, מתוך רצון לפייס ולהביא את המיטב שבכם אל פני השטח, האווירה משתפרת במהלך היום ולקראת הערב, חולפת לה המועקה והתסכולים שחשתם. אל תניחו למשחקי כבוד לשבש קשר שנרקם בעמל רב. מוטב להניח בצד את האגו ולעבוד עם ההיגיון.

כוכבכם אוראנוס מזרים אנרגיות טובות וממוזלות הישר אל גזרת מזל דלי. סוף סוף אתם מרגישים שהזרימה הטבעית וההרמוניה חוזרים לחייכם. במסגרת הסבלנות והרכות שנוחתות עליכם, כאילו משום מקום, אתם מגיעים למסקנות מרחיקות לכת. חשוב שתקדישו מחשבה לטווח רחוק ולא תמהרו לנתק קשרים או לפעול. דחו את הרעיונות הגדולים והיוזמה ליום אחר.

כוכב נפטון השולט בכם יוצא מהתבודדותו הזוהרת ואץ לסייע לכם. זהו יום טוב לאירוח חברים. התקשורת מצוינת ויש מצב לפיתוח קשר רומנטי עם אדם שתכירו דרך חברים קרובים. אל תמהרו להתחייב אם אתם לא בטוחים. ככלל, תרדו מהשאיפות שלכם לטוטאליות בקשרים אישיים ובכלל. יש לכם מספר אופציות וכדאי לנסות למשוך את הזמן וליהנות ככל האפשר מאפשרות הבחירה.

מאמרים קשורים

Back to top button