הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 23.1

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

מפת הלידה שלכם זורמת עם האנרגיות של כוכבכם מארס ועם אלה של הירח ושל כוכב יופיטר. התופעה מחוללת תנודות נומרולוגיות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 3. תחושת בדידות גורמת לירידה מוראלית. יום טוב להשקיע בעצמכם ומצד שני- לשפר תקשורת עם בני משפחה וחברים. אתם חוששים לאבד את החופש ואת המרחב הפרטי שלכם בגלל תלות כלכלית. עליכם ללמוד לשים גבולות. הפחדים שלכם מגבילים אתכם. נסו לחשוב בצורה אובייקטיבית מה באמת אתם רוצים לעשות. יש מי שנתקף רגשי אשם בגלל התנהגותו כלפיכם. גם אם ייטיב את דרכיו עדיין הוא שבוי באינטרסים שלו.

מפת הלידה שלכם זורמת עם האנרגיות של כוכבכם ונוס ועם אלה של הכוכבים מרקורי ויופיטר. התופעה מחוללת תנודות נומרולוגיות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 5 ו – 3. היום מצב הרוח לא ברומו של עולם. אתם מנסים לפתח סובלנות כלפי אנשים אחרים אולם עדיין מרגישים בידוד מסוים. בא לכם לפצות את עצמכם על התחושות הלא נעימות, וזה רק תורם ליצירת אווירה של ריחוק. כדאי להתפנות לפעילות משותפת עם בן/ת הזוג. בערב מומלץ לצאת מהבית. לא חשוב לאן, העיקר שלא תהיו לבד. אל תניחו לשמועות להכתיב את התנהגותכם כלפי אדם שאתם מחבבים. בכל מקום יש לשונות רעות, אתם יודעים.

מפת הלידה שלכם זורמת עם האנרגיות של כוכבכם מרקורי ועם אלה של גזרת מזל קשת ושל כוכב ונוס. התופעה מחוללת תנודות נומרולוגיות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 3 ו – 6. מענה מרנין בתחום שמעסיק אתכם מאוד, מתקבל ומשמח אתכם. עליכם להקדיש מאמצים כדי לעמוד במשימה שאתם מגדירים כהגשמת חלום. זה לא יקרה מאליו. עיבוד והבנה של תהליכים נפשיים פנימיים, יעזרו לכם לשחרר משקעים מהעבר שכרגע מעכבים אתכם מהתקדמות מטאורית. אנרגיה קוסמית מייצגת את הצורך להוציא אל הפועל את שאיפותיכם הלא-מוגשמות.



מפת הלידה שלכם זורמת עם האנרגיות של הירח שליטכם ועם אלה של הכוכבים יופיטר ומארס. התופעה מחוללת תנודות נומרולוגיות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 3 ו – 9. אתם נסחפים אל חופים אבודים הודות [או בגלל] השפעותיהם של יסוד המים ושל הירח. כוכבים שמיטיבים עימכם בלילה, עלולים להתגלות כבעייתיים עם שחר. קונפליקטים המתעוררים מול שותפים לעשייה, מעכירים את האווירה. הדרך לפתרון הבעיה היא חלוקת תפקידים מוגדרת. הימנעו מניסיון לעשות הכול בעצמכם, זה לא יכול לעבוד. רצון טוב בלבד אינו מספיק לבצע משימות בלתי אפשריות.

מפת הלידה שלכם זורמת עם האנרגיות של השמש שליטתכם אשר מקיימת עתה קשרי גומלין עם הכוכבים פלוטו וסטורן. התופעה מחוללת תנודות נומרולוגיות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 8 ו – 4. אתם לא מפוקסים וקשה לכם להתרכז. קשה לכם להתאפק מלבטא את הכעסים שצברתם אבל מומלץ לא לעשות זאת בעיתוי הנוכחי. בגלל הלך הרוח בו אתם שרויים אתם עלולים לעשות טעויות טיפשיות בעיקר בתחום העבודה. יש סכנה שרמת ביצוע ירודה תתפרש כזלזול וחבל שכך יראה פני הדברים. קחו מנוחה של כמה שעות. יש לתקוף בעורמה את יריביכם ולהפעיל שיטות שאינן גלויות לעין המתבונן.

מפת הלידה שלכם זורמת עם האנרגיות של כוכבכם מרקורי ועם אלה של גזרת מזל קשת ושל כוכב ונוס. התופעה מחוללת תנודות נומרולוגיות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 3 ו – 6. חבל לבזבז אנרגיה יקרת ערך על שטויות. אתם נאחזים בהרגלים ישנים ומגיבים למצבים באופן אוטומטי למרות שכבר ברור לכם לגמרי שזאת לא הדרך. מוטב לפרוק את התסכולים שלכם בצורה פיסית. ביקור בחדר כושר, למשל, יכול להביא לשיפור מיידי במצב הרוח ובגישה החיובית. בנקודה זאת אל תחכו לחיזוק ואישור מאף אחד. פשוט עשו זאת. אם יריביכם יכולים לעקוב אחר צעדיכם, הרי שאתם קרובים מדי אליהם.


מפת הלידה שלכם זורמת עם האנרגיות של כוכבכם ונוס ועם אלה של הכוכבים מרקורי ויופיטר. התופעה מחוללת תנודות נומרולוגיות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 5 ו – 3. אם אתם מבלים שעות ארוכות בבית, הרי זה ממש לא עושה לכם טוב. כדאי לנצל את החוש התקשורתי והיכולת הרטורית שלכם כדי לשכנע את מי שצריך, לצאת מהבית לבילוי, רצוי בחיק הטבע. אתם מצליחים להשתחרר מתחושת המחויבות הכובלת אתכם. לכו עם זה עד הסוף. למרות עיכובים ושיבושים אתם מצליחים להוציא אל הפועל מיזם מרגש. כל עכבה לטובה, אתם יודעים.

מפת הלידה שלכם זורמת עם האנרגיות של כוכבכם פלוטו ועם אלה של השמש ושל כוכב אוראנוס. התופעה מחוללת תנודות נומרולוגיות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 22. אתם מושפעים מאוד מדעות של אנשים אחרים עד שבאופן פתאומי נמאס לכם ואז העקשנות שלכם יוצאת החוצה, לעיתים בצורה בוטה. אירוע מסוג כזה צפוי היום בעבודה ועלול לגרום לעימות. לעומת זאת, בתחום הזוגי תהיה לכם הזדמנות להוכיח את מסירותכם. מישהו מבני הבית מבקש כבר עתה את שיתוף הפעולה שלכם לסוף השבוע. התלבטות ממושכת עלולה לגרום לכם לפספוס הזדמנות לקירוב לבבות.

מפת הלידה שלכם זורמת עם האנרגיות של כוכבכם יופיטר ועם אלה של הכוכבים נפטון וונוס. התופעה מחוללת תנודות נומרולוגיות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 7 ו – 6. נושא הרומנטיקה והזוגיות בוער בעצמותיכם בעוצמה רבה. צפויה לכם הפתעה בפגישה מקרית, אם רק תסכימו לפתוח את הלב ולשמור על ראש פתוח. היום, יותר מתמיד, אתם זקוקים לאווירה נעימה אך לא מלחיצה מידי בכדי לבחור באופציות בילוי המתאימות לאישיותכם ולא להיכנע לחץ של אחרים. אדם שנהג להכשיל אתכם משנה את התנהגותו ברגע בו הוא קולט כי מישהו הלעיט אותו במידע כוזב.



מפת הלידה שלכם זורמת עם האנרגיות של כוכבכם סטורן ועם אלה של הכוכבים פלוטו ויופיטר. התופעה מחוללת תנודות נומרולוגיות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 8 ו – 3. הרקיע משגר אנרגיות מתסיסות אל גזרת מזל גדי. החל משעות הבוקר נראה כי אתם די עצבניים וגורמים לאחרים סביבכם להרגיש אשמה. החששות והדאגנות שלכם עומדים בסתירה לרצון שלכם לקבוע מה הכי נכון לעשות, גם כאשר העניין אינו נוגע לכם ישירות. גם אם אתם 'צודקים', זה פשוט לא עובד וככל שתקדימו להפנים את העניין, תחושו הקלה משמעותית.

מפת הלידה שלכם זורמת עם האנרגיות של כוכבכם אוראנוס ועם אלה של הכוכבים ונוס ומארס. התופעה מחוללת תנודות נומרולוגיות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 9. האנרגיה הקוסמית מתנדנדת על הגבול שבין מזל גדי לבין מזל דלי ואתם חווים את אמצע השבוע כמתיש למדי. למרות שאתם מוקפים אנשים לפי בחירתכם, נראה שלא זה מה שנחוץ לכם כרגע. אתם חשים חוסר פרגון, מה שדי מקלקל את האווירה. תחרותיות והישגיות מצד אדם כפייתי, ורעיונות שאינם עולים בקנה אחד עם השקפת העולם שלכם, מצליחים להרגיז אתכם כמעט עד דמעות.

מפת הלידה שלכם זורמת עם האנרגיות של כוכבכם נפטון ועם אלה של הכוכבים סטורן ומארס. התופעה מחוללת תנודות נומרולוגיות ביניכם לבין אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 4 ו – 9. תופעה קוסמית מעוררת אתכם לפעולות שבעבר הסתייגתם מהן. התבודדות ותגובה תוקפנית כלפי אנשים קרובים לכם, מבטאות את הרצון שלכם למרוד במוסכמות. הפתרון אינו קל כל כך ובוודאי שאינו נמצא בכיוון זה. הגיע הזמן לקבוע חוקי משחק חדשים, במיוחד במישור האישי. כדי לטהר את האווירה וליצור מומנטום מתאים לתקשורת מוטב להקדיש את שעות הערב למשפחה ולבית.

מאמרים קשורים

Back to top button