הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 24.1

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

למרות גילויי החריצות וההתלהבות, נראה כאילו כל יוזמה חדשה שלכם נתקלת בקיר גבוה. הדברים לא הולכים בקצב או בכיוון הרצוי לכם אך יש בכך מעין הודאה שאינכם בשלים לעשות מה שהבטחתם לעצמכם. מילים לחוד ומעשים לחוד. לפני התחייבות סופית למסלול כזה או אחר- חישבו שוב. מישהו מתגבר על מחסומים וחושף בפניכם את רגשותיו. מגיעה לו מילה טובה, גם אם לא בא לכם לנהוג כמוהו.

מצב הרוח משתפר. אתם מתכננים חופשה עם מישהו שמתחיל לעניין אתכם יותר ויותר. הלבטים עדיין נמצאים אולם אתם מצליחים לדחוק אותם לקרן זווית וטוב שכך. אתם מקדישים זמן לדברים הקשורים לנוסטלגיה ולמסורת, מה שמזכיר לכם נשכחות מהעבר הרחוק. שימו לב איזה דרך ארוכה עברתם. אדם כפוי טובה שוכח את אשר הענקתם לו. אם תסבו את תשומת ליבו לעניין, הוא יפנה לכם כתף קרה.

מצב הרוח שלכם מעולה. אתם תצליחו למלא את המצברים ולעבוד על פרויקטים שבזמנים רגילים אינכם מתפנים אליהם. אירוח חברים גם הוא גרם לכם לנחת רוח, מה שמוכיח שכשאתם מקפידים על החברה המתאימה, הדברים מסתדרים נפלא. יש שיפור בתחום הזוגי. מה שמתחיל כידידות עשוי להתפתח לרומן. אנרגיה קוסמית מייצגת מצב בו אתם צריכים לשקול בזהירות כל מהלך פיננסי ולהתייעץ עם אנשים בעלי ניסיון.



נראה שתאלצו לוותר על חלק מהרצונות שלכם כדי להתקבל ל'מועדון' החברתי אליו אתם שואפים להיכנס. זאת דרך בטוחה להגיע לשם, גם אם אינכם שבעי רצון לחלוטין מהוויתור שעליכם לעשות. אדם בעל השפעה, שאיתו אתם חולקים משימה חשובה, מאפשר לכם להגשים חלום ישן נושן. צאו מהלחץ, סובלנות היא הדרך המובילה להרמוניה וזה באמת מה שאתם צריכים.

הכוכבים מרעיפים עליכם אנרגיות של אהבה. חברים קרובים שלא ממש סמכתם עליהם 'מתייצבים' לעזור לכם. אתם מצליחים להתחבר למספר רב של אנשים, מה שמשפר את הפוטנציאל העסקי והחברתי שלכם. הפגינו בטחון אך אל תציפו במידע מיותר. אל תתנו לעצמכם להיסחף יותר מידי! בררו את המילים. שתיקה שווה זהב, במיוחד כאשר היא מגיעה במינון הנכון. בשעות הערב האופטימיות בעליה- שמרו על איפוק רגשי.

אתם חושבים כל היום על אהבה אולם לא פחות חשוב לכם הביטחון הכלכלי. ההנאות הקטנות (והגדולות) של החיים אינן עניין של מה בכך עבורכם. הבעיות שלכם הרבה יותר מורכבות ממה שנראה לעין. ממש כמו קרחון שרק קצהו הקטן בולט מעל פני המים. שריינו לעצמכם דרך פתרון לסיטואציה במהלכה ענייני הזוגיות נדחקים לקרן זווית. ענייני משפחה דורשים מכם התנהגות גמישה וותרנית. נראה כי רק תרוויחו אם תלמדו לעגל פינות.


אתם מרגישים שהגיע הזמן לעשות חשבון נפש קצרצר. העומס בעבודה אינו מתחלק בצורה הוגנת והזמן לדבר על כך הוא היום. התייעלות יכולה לשפר את האווירה והתפקוד הכללי ואתם עשויים להיות מופתעים לטובה ובגדול. הרבה מאוד תלוי בצורה בה תציגו את הדברים. לכן כדאי לתכנן מראש את המהלכים. ניצחונכם מובטח בתחרות מול יריביכם, אך יהיה עליכם להתעמת עימם בעיתוי ובמקום הנוחים לכם ולא להם.

אתם מגלים הבנה כלפי בני הזוג אולם דיבורים זה לא מספיק. עליכם להוכיח במעשים את הרצינות והנכונות שלכם. מי שאינו נמצא בקשר, מוזמן להחליט. עדיף לקחת פסק זמן, לנוח ולחשוב מאשר להעביר מסרים סותרים שרק מעצבנים את כולם. תעזבו את מה שלא מתפתח באופן טבעי וקליל. תפקיד חדש מגרה אתכם לחולל מהפכות. קחו בחשבון כי יש מי שלא ממש יאהבו את גישתכם.

נדמה לכם שאתם נותנים פרשנות שגויה ליותר מידי דברים שקורים בסביבה. האמת היא הקשה לכם להתבטא באופן ישיר וברור ואתם משליכים את אותה תכונה על אחרים. לפני שאתם עולים על בריקאדות, רצוי שתבררו היטב נגד מי המלחמה, אם בכלל. האגו שלכם זקוק לשיעורים פרטיים. יש ללמוד להתעמק בהבנת מסרים לא מילוליים. קצת נמאס לכם מטיפוס שאינו מוכן להודות כי שגה. הוויכוח איתו לא ממש מקדם את ענייניכם.



המתח בתחום הזוגי גורם לעייפות רבה. אתם מקדישים יותר מידי זמן ומאמצים לפתור לבד בעיה הקשורה לשני אנשים נפרדים. מה שהיה יכול להועיל לכם היא התרחקות והתאווררות. כדאי לנסות. יש צורך שתשנו את הגישה לאהבה ותאפשרו לבני זוג פוטנציאליים להתקרב אליכם, גלו פתיחות ושמרו על רוגע ושלווה. עיתוי חלומי להחלטות ספונטאניות. המזל הטוב נופל עליכם בצירופי מקרים ובמצבים בהם אינכם מוכנים לקראתו.

הכוכבים מעודדים אתכם למסד קשרים רומנטיים. במקביל, הם לא ממש מתלהבים מרעיונות הרפתקניים. מישהו לוחץ עליכם להיעתר להצעה שאינכם סגורים עליה. המונח אסרטיביות יקבל היום משמעות רבה. אדם רב ניסיון מוכיח לכם כי צדק בתחזיותיו. אם תתחברו למילים שהוא משמיע, צפויים לכם רווחים גדולים. רעיון מקורי מעניק לכם יתרון על פני מתחריכם. התעלמו מעצותיהם של מי שאינם מסוגלים לראות מעבר לחוטמם.

למרות שאתם מנסים לא להיות תלויים באף אחד ולהרגיש שליטה על מה קורה, נראה שהיום ההתנגדות הנמרצת שלכם נחלשת מעט, וזה מביא דווקא לתוצאות טובות למדי במישור האישי. שיתוף פעולה מביא אתכם למצב רצוי במיוחד, בו אתם מרגישים יציבות ותמיכה, רגשות שחשובים לכם מאוד, במיוחד בימים אלה. האצלת סמכויות, גם בבית, היא תופעה רצויה.

מאמרים קשורים

Back to top button