הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 27.1

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם מקבלים את ההתרחשויות במציאות היומיומית שלכם במעין תחושה של שלווה ופיוס. עליכם להתרחק מפירושים מיסטיים ופטליסטים שאתם נוטים להיגרר אליהם לעיתים כשיש לכם הרגשה שאינכם יודעים מה לעשות. אין צורך להיכנס ללחצים אולם מוטב לכם שתגלו ערנות ותנצלו את התנאים לקידום עצמי. אתם סולדים מטיפוס דעתן שנכנס לכם לוורידים. מצד שני, ייתכן כי אתם הרגלתם אותו לנהוג כך.

המון דברים נהדרים קורים לכם היום, מבלי שאתם מתאמצים יותר מידי. התחום הרגשי מתחזק וגם בתחום הרומנטיקה יש סימני התאוששות. אתם במצב רוח טוב ושמחים ליצירה ולהתחדשות. גל של עוצמה פנימית מעניקה לכם הזדמנויות חדשות. אל תפחדו להתמודד עם אנשים שינסו לרפות את ידיכם. זה יום בו אינכם צריכים להתאמץ. אנשים שאוהבים אתכם עושים למענכם את אשר אתם לא עושים.

נראה כי פרשייה מסוימת הותירה אתכם בתחושת חוסר שליטה. אתם מנסים לבחון את כוונותיו של אדם שכבר היתל בכם. נראה כי בליבכם לא ממש השלמתם עם העובדות. אתם מחפשים דרך לשנות דברים ולגייס את העוצמה הפנימית. ההצלחה נמצאת מעבר לפינה, הרבה יותר קרובה ממה שאתם חושבים. לכן, חשוב שתתמקדו ולא תתנו לאירועים שוליים ולאנשים שליליים להשפיע עליכם לרעה. אנרגיה קוסמית מייצגת הצלחה הנופלת עליכם במפתיע.



יום מוזר למדי עובר עליכם. אתם מצהירים שאתם בסך הכול מחפשים קצת נחת, אך נראה שהיום משתבש ודברים אינם מתפתחים על פי הציפיות. אתם צפויים ליום שמתחיל אומנם בצורה אופטימית אך מהר מאוד דועך והופך למשהו מאוס למדי שנסחב עוד ועוד. אינכם מרוצים מהסביבה וגם לא מהתפנית שמתרחשת ביחסים האישיים. אנרגיה קוסמית צופה הצלחה בהתגברות על מכשול בנתיב הרומנטי.

אתם פועלים על פי האינטואיציות ודברים מתחילים להתרחש. כהרגלכם הינכם נוקטים בקו פעולה יוזם במלוא הכוח וללא היסוסים. אתם חשים מלאי מרץ והיום, יותר מתמיד, מצליחים להוכיח את היכולות שלכם. פעילות שקשורה לחברים קרובים מעידה על הפתיחות הרגשית והאינטלקטואלית שרכשתם לאחרונה. עשייה היא ללא ספק המוטו החדש שלכם. יפה לכם ככה.

הכוכבים משגרים אנרגיות טובות אל מזל בתולה, ומעודדים אתכם להתפכח מאשליות. הפרטים והדקויות הם אלה שקובעים את איכות היום. כושר האבחנה שלכם "מציל" אתכם ממלכודות שטומנים לכם גם אלה שמתיימרים להיות אוהבים. תרומה הדדית במקרה שלכם, הינה ברובה השקעה חד צדדית. יחסים וקשרים לא מנהלים רק בגלל אינטרסים, אבל צריך להיות מינימום של הדדיות. הגיע הזמן להתעורר. אל תהיו כול כך נאיביים, זה גובל בניצול!


ויכוח נוקב עלול לפרוץ ביניכם לבין חבר קרוב. אתם מנסים להסתיר את רגשותיכם האמיתיים כדי לא לחשוף חולשה. למרות שמישהו מנסה לכפות עליכם את דעותיו, אין לכם ברירה אלא לנקוט בצעדים דיפלומטיים כדי לקדם את מטרותיכם. המעורבות הרגשית הגבוהה שלכם מפליאה ודורשת בדיקה ממשית. אתם חביבים מדי כלפי אדם שלא מתחשב ברגשותיכם. נראה כי זה סיפור שדורש חשיבה מחוץ לקופסה.

בבית יש אווירה רגועה ואתם נהנים מכל רגע. היום צפויה לכם הפתעה. צפויות התפתחויות חיוביות. מצב הכוכבים מראה כי זהו זמן מתאים להשקיע בזוגיות ולהתגבר על הנטייה שיש לכם להוכיח את צדקתכם. השתדלו ליצור אווירה של הרמוניה ואינטימיות. בערב, כדאי לצאת לבילוי עם חברים. פשוט תהיו שם ותיהנו בלי לנסות להיות הליצן של החבורה.

כבר למדתם בעבר ששמירה על דיסקרטיות חשובה מאוד בכל התחומי ובעיקר בתחום האישי. יש מי שמעביר מידע שחלקתם איתו אל כתובת הלא מתאימה. עלולה להיגרם לכם אי נעימות מסוימת. למרות שבסופו של דבר תצליחו איכשהו להיחלץ מהסיטואציה, מוטב ללמוד לקח לעתיד. כדי להצליח בעימות עם יריביכם יהיה עליכם לבחור בנקודת תורפה קטנה שתכריע אותם, מבלי להתייחס לשאר הנקודות.



יום של חופשה אך גם כזה שלא ממש מסתדר כפי שרציתם. זה אמנם נוח להאשים אחרים אבל האמת היא שכל כך הרבה תלוי בכם, לו רק רציתם לקחת אחריות לנעשה. לא קל לכם לשנות דרכי חשיבה שמושרשות עמוק מאוד, אבל תחושות של תסכול גורמת לכם להגיע למסקנות בלתי מתפשרות. באופן כללי, אתם נמצאים בתקופה אשר מאפשרת לכם זמן נהדר לשינוי.

הקדישו חלק מהיום לטיולים ואת החצי השני- למנוחה. אתם זקוקים לשקט לאחר שבוע עמוס. נושאים הקשורים לזוגיות מעסיקים אתכם במיוחד. שמרו על ראש פתוח והימנעו מביקורת כלפי הקרובים לכם ביותר. פעילות משפחתית משולבת תתרום רבות לחיזוק הקשר המשפחתי והזוגי כאחד. צפוי אירוע מסתורי הקשור בשידוך או פגישה עיוורת. יש חידות ללא פתרון וטוב שיישארו כאלה.

אורחים שיגיעו היום יפרגנו ויעלו לכם את המורל. בדרך כלל, המשפחה אצלכם עומדת במקום ראשון. הגיע הזמן שתקדישו חלק מהאנרגיות לצרכים האישיים שלכם. אסרטיביות היא חלק מהעניין. תלונות ויבבות מצד אחד, והתנהגות של קורבן מצד שני, כלל אינן מתאימות לאופייכם ולא מקדמות אתכם לשום מקום. צפויים קטעים מרגשים עם ילידי מזלות האש שהם טלה, אריה וקשת.

מאמרים קשורים

Back to top button