הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 29.1

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

היום אתם מרגישים תחת מתקפה ולא מבינים מה קרה לאווירה הנעימה שהייתה ונעלמה כאילו בן רגע. חוסר תקשורת ואי הבנות ילוו את היום הזה. יש לכם היום הזדמנות לחפש דרך להוציא את הכעסים כלפי חוץ ולא להפנים אותם, כפי שאתם רגילים לעשות. מבחינה רגשית אתם כמו ילד קטן שזקוק לחיבוק וליטוף, מצאו כתף ואוזן קשבת ושפכו את הלב. הרקיע מנבא הצלחה חומרית בעקבות ניהול נבון של משא ומתן.

זהו יום בו אתם לומדים להעריך מחדש את הסבלנות שלכם שעומדת על קצה הגבול. בעיות במסגרת שאתם נמנים עימה, גורמות לכם למחשבות על עזיבה למקום אחר. נסו ללמוד להתעלם מדעתם של אחרים עליכם, בעיקר בעלי אינטרסים מובהקים. מישהו שבשמו מופיעה האות ר' רוצה בקרבתכם אולם אינו יודע איך לעשות זאת בדיפלומטיות. גלו ערנות! הרקיע מעודד החלטיות המביאה לניצחון, ודוחה את הגישה ההססנית.

מסרים כפולים ומרגיזים מגיעים מן הסביבה. תחושת הביטחון החשובה לכם כל כך- נגוזה. הפעם אתם מחליטים להרפות ולתת לעניינים להתגלגל מעצמם- צעד נבון ונכון בסיטואציה הקיימת. לא כדאי לעשות עניין מכל דבר. אהבה ללא תנאי היא תרופה כמעט לכל מצב. מה שצריך לקרות- יקרה בכל מקרה. הרקיע רומז על אדם עתיר ניסיון העומד להדריך אתכם בדרך הנכונה.



מכר ותיק מתרחק מכם למרות הניסיונות שלכם להתקרב. אתם נוטים לשכוח שלאנשים יש צרכים וקצב פעולה שונה משלכם. עליכם לבחון את האני הפנימי ולבדוק עם עצמכם מה קורה בשטח ולא לפעול על פי מה שקראתם בספרים. תיאוריות לחוד ומעשים לחוד. הקשיבו למה שאומרים לכם והגיבו בהתאם! הרקיע מבשר על הארה פתאומית שתבליח מתוך האפלה ותעניק לכם מסר ממוזל ומבורך.

תחושה של ריחוק נוצרת במערכת היחסים. זאת לא הפעם הראשונה שזה קורה לכם ואין מה לקחת ללב. גם אין מה למהר ולקבל החלטות חפוזות. השיקולים המנחים אתכם במקום העבודה עלולים להיות לא נקיים לחלוטין ממניעים נסתרים. רגשות חוסר כבוד כלפי חברים לצוות, מעכירים את האווירה. אין די בתפניות קטנות שאתם מבצעים בחייכם. אם רצונכם בשינוי מהותי, תצטרכו להמר על התחדשות טוטאלית.

יום קשה בו אתם משכנעים את עצמכם שאתם עושים הכול כדי לקדם את עניין הקריירה, אך יש מי שטורח להסביר לכם שאתם משלים את עצמכם ודוחים את הקץ. ההתפכחות אינה נעימה ונראה שיהיה צורך דחוף בשינוי תוכניות. הימנעו מעימותים מול בני המשפחה. גם כך, רמת המתח- גבוהה מידי. גלו נחמדות כלפי יריביכם: בדרך הזו הם יחשפו בפניכם את נקודות התורפה שלהם.


אתם יכולים לבחור בין ללכת על כל הקופה או לא לנסות בכלל. האפשרויות שלכם רבות אבל אף אחד לא יכול להחליט במקומכם וגם לא לבצע את הפעילות הדרושה כדי להוות חלק אינטגראלי מחיי החברה סביבכם. הקפידו לאזן בין הצד הנשי לצד הגברי. אם קשה לכם- השתמשו בתמיכה של חברים. אתם מצליחים לתמרן בין אנשים שהחליטו להתקוטט אלה עם אלה. לא כדאי שתכניסו את ראשכם לסיפור הזה.

הרקיע אומר שצריך לנצל הזדמנויות ולא להמתין לנס. נראה לכם שאתם משקיעים הרבה זמן ומרץ בזוגיות אבל התוצאה עדיין לא ממש משביעת רצון. קשה לכם להירגע ואתם מרגישים חוסר מנוחה בלתי מוסבר. אולי זה קורה בגלל שאתם מנסים להבין כל דבר מבחינה הגיונית. זה פשוט לא הולך ולכן העצה הטובה ביותר היא להיות יותר ספונטאניים ולזרום עם מה שקורה סביב.

תופעה קוסמית עלולה לעורר חוסר שקט ותסיסה פנימית שמלווים אתכם כול היום. אל תתמקדו במה שחסר אלא במה שיש לכם להציע לעולם. הפסיקו לדרוש מאחרים להתנהג על פי אמות המידה שלכם. זה פשוט לא עובד ככה. תוכניות שתכננתם מבעוד מועד ליום זה, לא מתגשמות בגלל תקלות של הרגע האחרון. רעיונות עסקיים עשויים לצוץ בעיצומו של אירוע חברתי. אל תהססו לדבר על אודות הדברים שמציקים לכם.



חוסר הבנות מול הסביבה מאפיין יום זה. בשלב מסוים די נמאס לכם לנסות ולפענח מה פשר הבלגן שקורה בשטח ואתם מרימים ידיים. מבחינה חברתית קצת שקט מידי מבחינתכם, אבל לאור הנסיבות המסובכות- טוב שכך. אל תנסו להזיז דברים על ידי תוקפנות וכעסים. זה רק יחמיר את המצב, יש גם ימים כאלה. הרקיע קובע כי צריך להתבטא בחופשיות ולהקסים את הצד השני.

יש לכם חשק לברוח למקום רחוק בו לא יצפו מכם שום דבר. קשה לכם לעמוד בציפיות ואתם מפחדים לאכזב וגם לא רוצים להתאכזב. למרות ההרגשה הזאת, האינטליגנציה והקסם האישי שלכם יצילו אתכם מליפול לעומק, יותר מידי. עוד היום מתקבלות הצעות לבילוי חברתי מרתק. אל תסרבו. זאת בהחלט הזדמנות לשפר את מצב הרוח. הרקיע מעודד אתכם להסתער על היעד ולכבוש אותו בעוצמה.

אתם מצליחים להתביית על מטרה אחת ולהתקדם לעברה, אולם עדיין יש לכם לא מעט הפרעות בדרך. קשה לכם לקבל מרות או סמכות של מישהו אחר, למרות שכרגע אתם לא בעמדת מיקוח ועדיף ש'תבלעו את גאוותכם' למען רווח וסיפוק גדול יותר בהמשך… נסו להימנע ממאבקי כוח, במיוחד בתחום האישי- האינטימי. אתם מצליחים לחדור אל תוך מחשבות הסובבים אתכם. זכרו כי ידע הוא כוח ועל-כן עשו בו שימוש מושכל.

מאמרים קשורים

Back to top button