הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 2.2

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

מגמה חיובית מסתמנת היום בתחום הביתי. אתם מתקדמים ומצליחים להגשים חלק ניכר מהמטלות שלכם. חלקן יומיומיות וחלקן הם דברים שתכננתם מזה זמן רב. אתם נהנים מתחושת סיפוק שנגרמת על ידי שיתוף פעולה של בני המשפחה. נצלו את רגעי החסד להנאה וללמידה. הרקיע מודיע כי לימודים עשויים להמריץ את המחשבה ולהיטיב את המצב הכספי.

יש מצב שאתם מתמקדים בבזבוז כספים ובצבירת חפצים כדי למלא איזה חלל שאתם חשים. זאת כמובן לא הדרך להתמודד עם בעיות וטרדות. בן/ת הזוג אינם עומדים בציפיות? נסו לנהוג בשיקול דעת ולא לקלקל את ההתקדמות שהושגה במאמצים רבים כל כך. למחשבות שלכם לא תמיד יש בסיס מציאותי, למרות שיש לכם הרגשה שאתם יודעים הכול. הרקיע רומז על רגשות הזקוקים לביקורת מצד ההיגיון.

אתם עייפים מרוב עצות שניתנות לכם מכל הכיוונים. נדמה לכם שאין לכם מה להפסיד אבל רק אחרי שתאבדו את מה שיש, אתם עלולים לגלות עד כמה זה היה חשוב. קחו אחריות. מותר לכם לטעות אבל אסור לכם להיגרר. צאו ממצב הדכדוך בו אתם שרויים. אתם פשוט מענישים את עצמכם וזה בטח לא יעזור לשום דבר ולאף אחד. הרקיע קובע כי בקרוב תיעזרו בידי חברים, אף יותר מאשר בידי בני משפחה.



עניינים שנוגעים בתחום הרוחניות והמיסטיקה עולים על הפרק. אתם מתקשרים מצוין עם אנשים שעיסוקם נוגע לבריאות הגוף והנפש. אל תתרגשו יותר מידי אם תגלו שאתם משתעממים בחברת אלה שפעם היוו מקור עניין גדול. זהו תהליך של החלפת תכנים ישנים לטובת חדשים. הקשיבו היטב לדבריו של אדם שאתם רוצים בו, משום שמילותיו מקפלות בחובן רמזים משמעותיים.

אתם עלולים לגלות שהאילוצים שנראים לכם כמגבילים אתכם מפעולה רצויה לכם, כלל אינם קיימים במציאות. במילים אחרות, הניסיונות שלכם לא לפגוע באנשים אחרים, מוגזמים. אתם צריכים להתחבר לתחושות שלכם לגבי עצמכם ולהגשים את החלומות שיש לכם. תפיסת העולם שלכם שונה משל אחרים ואל תתנו לדעות של אף אחד להשפיע. יש מקום לשקול הפעלת מרפקים לצורך קידום קרייריסטי, נראה שאתם נוקטים בשפה רפה מדי.

יש לכם הרגשה שמאוד מפרגנים לכם וזה גורם לכם למצב רוח טוב ולמורל גבוה. אופטימיות תורמת לביצועים שלכם. זמן מתאים לחיפוש מקור הכנסה נוסף או חילופי. יש לטפל בעניינים ביורוקראטיים שדחיתם. העניין לא יעלם אם לא תתייחסו אליו אלא רק יחמיר. רומן קצרצר עלול לעלות על שרטון. לא בהכרח סוף סיפור אך- העיתוי לא מזהיר. אל תחפזו לדלג על שלבים בתחום שאתם מתמחים בו, רק השקעה אינטנסיבית תוביל אל תוצאות מיוחלות.


אתם מתחזקים ומרגישים טוב יותר. מצב הרוח מרומם ואתם מצליחים להשיג תחושה של שליטה. התפכחות מאשליה שליוותה אתכם זמן מה, כרוכה באכזבה קלה אבל אתם מתגברים מהר מאוד ומצליחים למצוא את הצד הטוב שבעניין. המשיכו לטפח את האופטימיות. ידיעה שציפיתם לה נמסרת לכם כלאחר יד. בסיפור הזה כדאי שתתייחסו לתוכן הדברים, ולא לדרך בה הם מוצגים.

יום מאוד טוב עובר עליכם. אנרגיה של אהבה זורמת ומאפשרת חיבור לאנשים במקומות בהם לא הייתם מעיזים לחשוב עליהם כפוטנציאל. צפוי רומן שיתחיל באיטיות ויתפתח מאוחר יותר. יש מי שמעריך את כושר הביטוי וחוש ההומור שיש לכם. על סמך נתונים אלה תתכן הצעה לג'וב מפתיע. צפויה חתימה על מסמכים הקשורים לענייני כספים. הרקיע מכריז על בשורות טובות מאהוב לב.

יחסים נפלאים נרקמים בין אדם מוביל לבינכם. היום תחוו שביעות רצון מהישגים בתחום החברתי. כשאתם עסוקים באתגרים חדשים ואוספים את כל המידע הרלוונטי, אתם מרגישים טוב מתמיד. זה לא קל, אבל כשאתם מתרכזים, המשימות הגדולות ביותר הופכות להיות אפשריות. יחד עם זאת, אל תזניחו את התחום האישי. אמירה סתמית לכאורה, מפנה את תשומת ליבכם אל אדם שמחזר אחריכם. כדאי שתעשו חושבים על כל העניין.


העייפות שאתם גוררים בגלל עומס בעבודה עלולה לגלוש לתחום הביתי. אתם נוטים להתרגז וחבל שתוציאו את זה על מי שקרוב אליכם אך לא אשם במצב הרוח הקרבי בו אתם שרויים. כדאי שתשימו לב לתהליכים הפנימיים שאתם עוברים ותנסו לפרש לעצמכם מה מפריע לכם, בלי לערב בכך אנשים אחרים. הרקיע קובע כי צריך לסמוך על המזל ואין צורך להתעסק בפרטים שוליים.

למרות שהחיים שלכם די מסובכים כרגע, אתם מצליחים לתפוס 'פסק זמן', להתרכז בהווה וליהנות כמו שצריך. איך לא חשבתם על זה קודם? השאירו את המחשבות הכבדות לזמן אחר. בערב אתם צפויים להשתתף באירוע מעניין במיוחד. אווירה של קלילות תעביר לכם את הלילה בצורה הטובה ביותר. לא די באיפוק שאתם מגלים כלפי אדם שמתגרה בכם. כדאי לכם לנסות ללבן איתו את הסיבה להתנהגותו.

בילוי ספונטאני צופן בחובו הפתעות רומנטיות. אתם זקוקים לקשר הרבה יותר מכפי שאתם מוכנים להודות. מישהו שינסה להתקרב אליכם וידע כיצד לעשות זאת, יזכה ביחס מלכותי של ממש. אל תיקחו על עצמכם את האחריות לבעיות של אנשים אחרים. במידה ואתם נקלעים לשיחה כבדה ושלילית- תפסו מרחק. הרקיע קובע כי עליכם ליטול סיכונים בהימורים בכל תחומי החיים.

מאמרים קשורים

Back to top button