הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 5.2

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

מה שמעסיק אתכם היום זה מחשבות בנושא זוגיות ואהבה. דעתכם מוסחת מכל עניין אחר, למרות שיש לכם נושאים אחרים בוערים העומדים על הפרק. אתם מתמלאים ספקות. מתעורר חשש שתהליך פנימי חד סטרי יוצא לדרך. יש לכם הזדמנות לברר את העניינים. אל תשקעו ב'תרדמת', רק בגלל חוסר רצון להתעמת. אתם נמצאים בתהליך של לימוד כלפי מזל מאזניים, וצריכים ללמוד ממנו כיצד להתבונן במטבע משני צדיה, או כיצד להיכנס אל נעלי הזולת.

הבוקר מתחיל בצורה מוצלחת במיוחד. מספר שיחות טלפון שמגיעות אחרי חודשים של המתנה, מבשרות על פתיחת חסימה. זורמות אליכם הצעות מפתיעות. דלתות נפתחות ויש פתאום שפע של אפשרויות בכול התחומים. יופי של יום. אתם מרגישים צורך לצאת ולחגוג את המצב החדש שנוצר. יש לכם הרבה הזדמנויות לצאת לבילוי עם אנשים חדשים לגמרי. לא להסס. חבר מתווך ביניכם לבין אדם שאתם מגלים בו עניין. התוצאה תעזור לכם להשתחרר מדאגה שהעיקה.

יש לכם תחושה שאתם לא עומדים בקצב ההתרחשויות ושמישהו אחר מנהל את זמנכם. לא כל כך ברור לכם מה בעצם קורה ואתם שרויים בחוסר וודאות. אין צורך להיחפז ולהפליג למסקנות מרחיקות לכת בגלל כמה עיכובים ותקלות. אל תתנו לאירועים חיצוניים להפריע למהלך התקין והטבעי של החיים. תתאפקו קצת ותראו מה קורה. הרקיע קובע כי זה הזמן להפסיק עם החיוך הציני וללכת על אהבה טהורה, כנה ואמיתית. הוא צופה מזל גם לשותפויות.



אחרי הירידה במתח אתם מתחברים לאווירה של פיוס, אבל לא ממש נותנים לכם להתקרב, למרות שאתם רוצים. אל תתנצלו ואל תתחנפו. תנו לזמן לעשות את שלו. בסך הכל, אתם מקבלים המון עזרה ופרגון מצד האנשים הכי חשובים בתמונה הכוללת. לא צריך שכל העולם יאהב איתכם ויסכים איתכם. נראה כי מישהו שאתם חושדים בו, יתגלה כישר ונקי כפיים. ייתכן שהוא זקוק להזדמנות להוכיח זאת.

היום התעוררתם במצב רוח קרבי ויש לכם חשק להגיד לכולם ללכת לכל הרוחות. כדאי לשמור על איפוק. התפרצויות ספונטאניות, גם אם אתם ממש צודקים, לא יקדמו את העניינים לכיוונים חיוביים. היום כדאי לכם לקחת את העניינים בקלילות ואם אין לכם תוכנית ממש טובה על הפרק-אל תחפשו יותר מידי. קשר שאתם נמצאים בו מעורר בכם תחושה של דה-ז'אוו. יש גם מי שרומז כי בסרט הזה כבר הייתם.

יום רגוע. לאחר סיום העבודה, חשוב שתמצאו זמן לעצמכם לבילוי ביתי ולתכנון נסיעה שצפויה בקרוב. אתם צריכים להתארגן ולסדר ארונות ומדפים בדחיפות, כי קשה לכם למצוא ניירות ומסמכים הדרושים לכם. בתחום הזוגי אתם נהנים מקרבה ואינטימיות מעולים. המשיכו כך. זה פשוט עושה לכם טוב על הנשמה! מישהו מוכן לעגל למענכם פינה שהייתה סלע מחלוקת. מצד שני, רק מבחן התוצאה צריך לקבוע את עמדתכם.


צפוי יום מעורפל. פעמים רבות אתם מקדימים את זמנכם ומעלים רעיונות מהפכניים. האטימות סביבכם גורמת לכם לפקפק האם באמת הכיוון הוא נכון. אל תרימו ידיים למרות שאתם קצת ירודים ונוטים לקבל גם את הדברים שמוציאים לכם את הרוח מהמפרשים. בעבודה המצב לא ברור. האווירה משונה והמסרים שמגיעים אליכם ניתנים לפירושים שונים. נתיב הגורל כבר צופן את הצלחתכם, אך סגירה סופית מותנית ביכולתכם להרעיף אהדה ואנושיות.

תחושת יציבות. סוף סוף יש לכם הרגשה שאתם מסוגלים להשתלט על כל מה שקורה סביבכם. מצב הרוח עליז. אתם מוזמנים להשתתף באירוע יוצא דופן ונענים בחיוב. אל תתנו לאנשים חסרי דמיון לטרפד תוכניות ששקדתם עליהן מזה זמן רב. הדרך אינה קלה אבל בעזרת התמדה תוכלו לנצח. טיפ: איזון ומיקוד במטרות. אנרגיה קוסמית מעניקה לכם עוצמה פיסית שלא ידעתם כמוה: את המרגוע תמצאו בתחום האישי והרגשי. אתם נמצאים בתהליך של לימוד כלפי מזל שור, וצריכים ללמוד ממנו תכונות כגון: סבלנות, התמדה ועקביות.

הפתרון שאתם מחפשים טמון אצלכם. אין לכם מה להתרוצץ ולחפש עצות חכמות אצל אחרים. הרי רק אתם יודעים את כל הנתונים. בעניין אהבה, אדם אליו אתם משתוקקים, משחק משחקים כפולים. אל תמסרו את הלב לידיים לא ראויות. השתתפות במפגשים חברתיים במסגרות התואמות את מצבכם המשפחתי והכללי, תתרום הרבה לשיפור המצב. אנרגיה סודית אופפת את מעשיכם, כולל אלה הקשורים ביחסים שבינו לבינה.


אתם נחים על זרי דפנה בזמן שבעצם הזמן קצר ואתם נמצאים בלחצים מכל הכיוונים. כיוון שאין לכם כוח או חשק להתמודד עם האתגרים האמיתיים שניצבים לפניכם, ייתכן ש'תבשלו' לעצמכם בלגאן. גם מהומה היא בהחלט אופציה שתצדיק גישור. המצפון אולי יירגע לפרק זמן קצר אולם בתוך תוככם אתם מודעים לעובדות. אל תוותרו לעצמכם. ייתכן כי התשובות לבעיותיכם אינן מצויות בעולם החומר, אלא ברבדים רוחניים.

אתם מעורבים במריבה עם מישהו מבני המשפחה אולם למרות החריפות והלחץ, העניין עובר כמו סערה ובבת אחת נגמר. אתם לא בקטע של לשמור טינה, מתוך הבנה שזה לא יתרום שום דבר חיובי למערכת המשפחתית. גלו יותר גמישות וחמלה. זה באמת ישפר את המצב למרות הבעייתיות האובייקטיבית. ייתכן כי מה שנדמה בעיניכם כצירוף מקרים או סתם מזל, הוא בעצם תוצאה ישירה של הקרמה שלכם.

תחושה של תסכול ממלאת אתכם ואין לכם הסבר למה אתם מרגישים כך. אל תחטטו יותר מידי. פשוט התמכרו לרגש שמציף אתכם ותנו לו לעבור כמו גל בים. נראה שאתם מתחברים במידה ניכרת לתחושות של אנשים קרובים לכם ומפנימים את מה שעובר עליהם- נסו לעשות הפרדה. רק כך תוכלו לשפר את ההרגשה שלהם וגם את שלכם. הפנימו את הרעיון לפיו משמעת עצמית היא תכונה נעלה, אך מצד שני, יש לזכור כי משמעת היא אמצעי ולא מטרה בפני עצמה.

מאמרים קשורים

Back to top button