הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 6.2

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

צבא השמיים משגר אליכם את האנרגיות של הכוכבים מרקורי וונוס, ומחולל תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 5 ו – 6. פגישה חשובה יוצאת אל הפועל ובהצלחה מרובה. למרות החששות שלכם, אתם מקבלים הצעה מפתה בתחום הקריירה. מצב הרוח עולה. ברור לכם שאתם עומדים על סף שינוי. היעזרו באדם בן מזל דלי שיכול לסייע בגלל קשרים אישיים חשובים. אל תקבלו החלטות על סמך אינטואיציות. חשוב לבדוק את האותיות הקטנות במסמכים רשמיים. אתם עשויים למצוא את עצמכם בוויכוח שכלל לא קשור בכם. אל תזדרזו להגן על אינטרסים לא לכם.

צבא השמיים משגר אליכם את האנרגיות של הירח וכוכב מרס, ומחולל תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 9. היום נראה כי תתעוררו עם הרגשה נהדרת. יום לטיפוח הבית שמתאים בדיוק לתחושה שלכם. אתם מפזרים אופטימיות סביבכם, וסוחפים איתכם אנשים אחרים. היום אתם במיטבכם. לכן, אירועים ופגישות שתשתתפו בהם יזרמו מעצמם ואתם תצליחו להקסים את הנוכחים. היו בטוחים בעצמכם. הפגינו והחצינו רגשות חיוביים. כך או אחרת צפויה פרשייה עסיסית ותוססת, כמו גם הצלחה בהשקעות פיננסיות.

צבא השמיים משגר אליכם את האנרגיות של השמש וכוכב ונוס, ומחולל תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 6. יום מתאים לכל מה שקשור לחו"ל. היכרויות חדשות צפויות במקומות מפתיעים. אתם מצליחים לתמרן היטב בין העבודה והצורך שלכם להקדיש זמן לעצמכם. אתם חשים תשוקה בלתי ניתנת לריסון להרחיב את ידיעותיכם וללמוד דברים חדשים. הרעיון מעורר עימות כי יש מי שמתנגד לו.  מישהו רוצה להתפייס איתכם אך מתקשה לרדת מן העץ שעליו טיפס. לא ייפול מכבודכם אם תגישו לו סולם.



 צבא השמיים משגר אליכם את האנרגיות של הכוכבים מרס וונוס, ומחולל תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 6. יום טוב בעבודה. אתם פועלים בתוך המסגרת תוך כדי קבלת מרחב אישי מספיק שנותן לכם הזדמנות לביטוי אישי ויצירתי של אישיותכם, עובדה החשובה לכם מאוד. המחיר שאתם משלמים על ההתקדמות בעבודה הוא די גבוה ובא על חשבון הבית. רצוי שתגלו גמישות ותהיו יותר קשובים לצרכים של בני המשפחה. אל תתאכזבו אם קשר שאתם רוצים בו לא מצליח להמריא. בקרוב הוא יחזור אל חייכם עם אנרגיות טובות יותר.

צבא השמיים משגר אליכם את האנרגיות של הכוכבים מרס ומרקורי, ומחולל תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 5. אתם נמצאים בקטע לא נוח במיוחד. יש ירידה באנרגיות וצריך לוותר על משהו. חיי החברה יכולים לחכות. קחו לעצמכם קצת זמן למנוחה ואפילו חשבון נפש בא בחשבון. אתם מקבלים המון דעות מהסביבה, אבל חשוב לזכור שיש רבים שהם בעלי אינטרסים סמויים. כמו תמיד, אחרי כל העצות וההצעות-הכי טוב להקשיב לעצמכם. צפויה הצלחה כבירה לאמנים וליצירתיים שביניכם.

צבא השמיים משגר אליכם את האנרגיות של השמש וכוכב ונוס, ומחולל תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 6. זהו יום בסימן עליה. המצב החברתי משתפר ואיתו עולה רמת החיוניות. אתם עומדים לפגוש מספר אנשים חדשים. אם תצליחו לפתוח את הלב צפוי לכם רומן מסעיר במיוחד. למי שנמצא בקשר קבוע- זה הזמן להשקיע. אתם מפחדים להיפגע ולכן נמנעים מגילוי רגשות אבל עדיף לסבול לפעמים מאשר לחיות באיפוק היסטרי כל החיים. הפנימו את הרעיון לפיו כל מכשול הוא, בעצם, הזדמנות בתחפושת.


צבא השמיים משגר אליכם את האנרגיות של הירח וכוכב מרס, ומחולל תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 9. אתם מבלים חלק מהיום בנסיעות ובפגישות עסקיות וחברתיות. צפוי חידוש קשרים עם מישהו מחו"ל. תיתכן עליה במתח בבית. הרגישות שלכם גבוהה ואתם זקוקים למנוחה שלא ממש מתאפשרת. הבית מלא אנשים ואתם צריכים להתחשב בצרכים של בני הבית האחרים. צפויה הצלחה לאלה מכם השואפים לבצע שינויים בדיור. נראה כי אתם מתלבטים בבעיה שפתרונה מונח לפניכם, אך אתם מסרבים להתבונן בו. הקשיבו לדבריו של אדם חכם.

צבא השמיים משגר אליכם את האנרגיות של הכוכבים נפטון ואוראנוס, ומחולל תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 7 ו – 22. הפנמתם הרבה כעסים והיום הוא הזמן להוציא החוצה את כל הג'יפה שיושבת אצלכם בפנים. תלוי בכם לאן אתם רוצים להגיע ומה אתם רוצים לעשות עם הקשרים שלכם. שחרור רגשות יכול להיעשות בצורה שלא פוגעת בזולת, בלי האשמות וכחלק משיתוף ואינטימיות. אם תשכילו לנהוג כך צפויה לכם חוויה מעשירה. גורמים רבים ישאפו להוציא לכם את הרוח מן המפרשים, אך לכם מומלץ לחשוף שיניים מולם.

צבא השמיים משגר אליכם את האנרגיות של הכוכבים נפטון וסטורן, ומחולל תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 7 ו – 4. אתם רגישים מידי לביקורת ומגיבים בתוקפנות. נסו לפעול בצורה אחרת מלבד תגובה אוטומטית. קחו אחריות גם על הרגשות שלכם למרות שנראה לכם שזה לא בשליטתכם. דפוס התנהגות זה רק מחזק את מי שמתנגד לכם ומוכיח, כביכול, שאינכם שקולים מספיק. מצב הרוח הרגיש מתחלף בהמשך היום. בשעות הערב צפויה לכם פגישה מרתקת.  גם אם ליבכם נוטה אחר אנרגיות רוחניות, הרי שעתה כדאי שתתמקדו בהיבטיה החומריים של המציאות. שם ממתין לכם המזל.


צבא השמיים משגר אליכם את האנרגיות של הכוכבים אוראנוס ופלוטו, ומחולל תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 8. קונפליקט עם חבר קרוב גורם לכם להרגיש שלא בנוח למרות שבמקביל אתם מרגישים צודקים לגמרי. גמישות וסובלנות הם לב לבו של העניין. השאלה היא האם אתם מוכנים לשלם את המחיר. במיוחד במקרים כאלה, הדבר הטוב ביותר לעשותו, הוא לבדוק מה שאתם מרגישים שהכי נכון עבורכם. אולי אפילו תגיעו למסקנה שהגיע הזמן לסיים את מערכת היחסית הזאת. ייתכן כי מסע ארוך או טיול, עשויים להיות הפתרון ההולם לכל מצוקותיכם.

צבא השמיים משגר אליכם את האנרגיות של הכוכבים יופיטר ונפטון, ומחולל תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 3 ו – 7.תוצאה ממפגש חברתי גורמת למבוכה מסוימת, בגלל תגובה לא פרופורציונאלית של אדם קרוב. חשוב שתדעו להעמיד גבולות וכן להתעקש על זכויותיכם. מלחמת כוחות אינה בריאה אף פעם ובמיוחד לא בקטע משפחתי. יש לכם בעיה דומה בעבודה. נסו להסיק מסקנות בכוח האסרטיביות שלכם. בהחלט עניין הדורש שיפור ובדחיפות. אל תתנו לאחרים לדרוך עליכם. אל תהססו להציג בפני יריביכם את שנינותכם, חיצי הומור יפגעו במטרה.

צבא השמיים משגר אליכם את האנרגיות של הכוכבים יופיטר ואוראנוס, ומחולל תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 3 ו – 22. יום רומנטי. בן הזוג יתעלה על עצמו ברצון לפנק ולחזר. במידה ואתם לא בקשר-צפו להפתעות נעימות. אתם מרגישים נפלא לנוכח כל תשומת הלב שמורעפת עליכם מכל הכיוונים וכמובן- נראים בהתאם. העולם נראה פתאום מקום נפלא יותר מתמיד. ככה זה כשרואים את הכול דרך משקפיים וורודים. האמת באה מבפנים: העיניים הן השער לנשמה. את האדם הרוחני אפשר לזהות על פי המבט שבעיניו.

מאמרים קשורים

Back to top button