הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 8.2

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יש לכם הזדמנות לעשות עסקה טובה. גלו ערנות. למידע שיגיע לאוזניכם במקרה, יש ערך כספי. אתם עובדים קשה מאוד אבל יש התקדמות בכיוון חיובי ובעיקר מבחינת המצב הכספי בבנק. יש לכם את כל ההצדקה שבעולם להרגיש אופטימיים. כל הכבוד לכושר ההישרדות. תמשיכו כך. אתם במסלול אל השפע. המזל מאיר פנים ואתם זוכים במחמאה שעושה לכם את היום. נראה כי העניין אינו במילים שנאמרות אלא באדם שאומר אותן.

אירוע שיתרחש היום יגרום לכם להיות שותפים במהלך שלא תכננתם. זה הזמן לפתח אסרטיביות ולהעמיד אנשים מסוימים, גם אם הם בני משפחה קרובים- במקומם. הוצאות בלתי צפויות מכניסות אתכם ללחץ ולגל של מחשבות רעות. אתם חשים בודדים במערכה. יש לכם אתגר לא פשוט להתמודד איתו. אין קיצורי דרך, פשוט תצטרכו לגייס את כל היצירתיות שלכם כדי לאת מהבוץ.

אתם חווים ירידה מסוימת במצב הרוח וזאת מכיוון שנראה שבניתם לכם פנטזיה נחמדה למדי אשר אינה עומדת במבחן המציאות. המועקה מתגברת ואתם תוהים בינכם ובין עצמכם עד לאן תצטרכו להתפשר. יעזור מאוד אם תנסו לראות את הדברים מנקודת השקפה שונה שלוקחת את הנושא בפרופורציות הנכונות ומגדירה אותו כעוד התנסות חווייתית. הרקיע קובע כי אנשים הנוהגים להתעמת זה עם זה, יסכימו לקבל אתכם כמגשרים ומפייסים ביניהם.



זהו יום של הסתכלות פנימה והתמודדות עם בני משפחה. במהלך היום תגלו שאתם דורשים מעצמכם דברים רבים מידי ללא הצדקה. אחרים תלויים בכם ואתם מרגישים מחויבות כלפיהם. יחד עם זאת אל 'תשכחו' לנשום. אל תפחדו לחפש תמיכה אצל הקרובים אליכם. אתם לא נמצאים כאן רק על מנת לתת. נראה שאתם כה עסוקים בתכנונים ובתוכניות, עד שאין לכם די זמן להוציאם אל הפועל.

קוצר רוח, חוסר סבלנות וסובלנות מאפיינים את היום הזה מתחילתו ועד סופו. אתם מבעבעים מבפנים וממש רוצים שמישהו ישים לב ויזרוק מילה טובה. זה לא קורה עד השעות המאוחרות יותר. חשוב שתיקחו לעצמכם את הזמן לפעילות שממנה אתם נהנים במיוחד, כמו בילוי בחדר כושר או שחיה. אתם נמצאים בתהליך של לימוד כלפי מזל דלי, וצריכים ללמוד ממנו שאפשר לנהוג בפשטות ובעממיות וביחד עם זאת, לא לאבד את מקור הסמכות והמנהיגות.

אתם עסוקים בבעיות כספיות. במפגש חברתי מקרי יש לכם סיכוי לפגוש מישהו שיכול להשפיע רבות על עתידכם. החולשה שנדמה לכם שאתם חשים היא פסיכוסומאטית ונובעת מדאגנות יתר וחרדות. נסו לסגור את ה"סוויטש" ולנוח למשך הסוף שבוע. הבעיות לא יפתרו אבל יתכן כי תצליחו לשנות את הגישה הפסימית. יש לוותר על עיסוקים קרייריסטיים לטובת זוגיות מאושרת. אתם נמצאים בתהליך של לימוד כלפי מזל דגים, וצריכים ללמוד ממנו כיצד להרים את הרגל מדוושת הבלם, ולתת לדברים להתרחש ולזרום.


יום ממוזל. למרות שיש לכם הרגשה שאתם די תקועים, קורה משהו טוב שמראה לכם שלמרות ההרגשה הפנימית- המזל מאיר לכם פנים ועוד איך. חדשות טובות מגיעות בחציו השני של היום. סכום כסף בדרך אליכם. יום מתאים לבילוי משפחתי. ההרגשה הפנימית משתפרת לקראת הערב עם קבלת הזמנה לאירוע חגיגי. אל תניחו למרחק גיאוגרפי לחצוץ ביניכם לבין אדם שאתם רוצים בו. בסיפור הזה תצטרכו לוותר על יועצים.

קצב החיים מהיר מידי עבורכם ועלול לגרום לתחושת חולשה. קשה לעמוד בכל הדרישות והצרכים, במיוחד אלה הבלתי צפויים שנופלים עליכם כמו רעם ביום בהיר. אם תבקשו עזרה- תקבלו. חבר בעבודה ישתף אתכם בסוד אישי. זאת יכולה להיות התחלה של שיתוף פעולה. מצד שני, אל תקפצו למסקנות נמהרות ואל תגלו את כל הקלפים. משא כבד יורד מכתפיכם, נראה כי חרדותיכם היו לשווא. ייתכן שעודף דמיון מתעתע בכם.

קצת נרגעתם והיום הזה עובר עליכם בתחושה משופרת יחסית. אתם עסוקים בשינוי שעובר עליהם ומודעים היטב לצורך למצוא דרכים חדשות לתפקד. לא קל לכם לשנות את השגרה אבל אתם הרבה יותר ממוקדים ומפוקסים וברור לכם לגמרי מה נדרש מכם כדי להתקדם. התהליך שאתם עוברים ילך ויעשה קל יותר בהדרגה אם כי יידרש מכם מאמץ לדבוק במטרות. ייתכן כי אתם מפריזים בדאגותיכם העוסקות בביטחון כלכלי.


יש לכם הרגשה חזקה של תסכול. דברים פשוט לא קורים כמו שצריך ואתם גם לא בטוחים איך אפשר לייעל ולשפר את המצב. אתם מרגישים תקועים. שיפור בתחום הכלכלי היה יכול לשפר את מצב הרוח אך זה לא מתרחש בן לילה. למרות שתמיד צריך להאמין ולקוות שניסים יתרחשו, הדרך היעילה והפשוטה יותר היא לתכנן תוכנית הבראה. יש לנהוג באצילות וביושר, גם אם הצד השני נוקט גישה שאינה כזו.

פגישה עם אדם חכם ומשכיל משאירה אתכם פעורי פה מהתפעלות. אתם מרגישים את המגבלות שלכם ומבינים שעוד יש לכם הרבה מאוד ללמוד. נושאי השיחה מובילים אתכם לכיוונים חדשים ולתחומים שלא חשבתם עליהם בעבר. הרעיון שמנקר בראשכם כבר זמן רב ללמוד משהו חדש, הופך לכלל החלטה ברורה ודחופה. לבדוק ולבצע זה טוב אך לא בחיפזון רב מידי. זה הזמן לבחון את פירות השקעותיכם, וזאת בין אם מדובר בכסף וברכוש ובין אם בהשקעות בבני אנוש.

אתם מסתובבים בתחושה שאין לכם מה להפסיד ולכן אתם לוקחים צ'אנסים גם במקומות לא נכונים. אנשים סביבכם רואים מה אתם עושים, אך אינם מודעים לכוונות הנסתרות שלכם. השינוי שאתם שואפים ורוצים להגיע אליו, אינו מתאפשר כרגע ועליכם לגייס את מירב הסבלנות ולחכות לשעת כושר מתאימה יותר. הפנימו את הרעיון לפיו חוסר החלטיות מוביל לבלבול ולמבוכה: מי שאינו יודע להחליט, לעולם לא יוכל לחנך או להנהיג.

מאמרים קשורים

Back to top button