הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 9.2

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

גם ביום החופשי מטריד אתכם המצב הכלכלי. הגיגים על הקריירה ומקום העבודה גם הם תורמים למתח. חסרה לכם תחושת וודאות וביטחון. אתם מתקשים לקלוט את השינויים שבדרך. האמת היא שיש לכם תעצומות נפש לא מבוטלות ובבוא הזמן תיישמו תוכנית מגירה שמתאימה לכם ביותר. אל תתישו את עצמכם עם חיטוטים פנימיים מיותרים. אל תנסו לפענח את צפונותיו של אדם המעניק לכם יתרון על פני אחרים. הניחו לו לשקול את שיקוליו.

נראה כי צפויים קצרים בתקשורת והתפרצויות. מגיעים אליכם מסרים סותרים מאדם בן מזל בתולה שנותן לכם את ההרגשה שמנצלים אתכם. אתם חייבים לשמור על קור רוח דווקא בנסיבות המלחיצות האלה. נסו לברר מי באמת החברים הנאמנים לכם ובמי אפשר לבטוח. יש למצוא זמן לפעילות שתאפשר לכם להירגע. צפויה פגישה שידעה לא מעט דחיות ועיכובים. בדרך מוזרה נראה כי השיבושים אף ייטיבו עימכם.

אתם נהנים מפופולאריות הולכת וגוברת בקרב אנשים שרואים בכם מנהיגים טבעיים. אתם מחפשים כרגע את השקט והשלווה. מה שהיה מחמיא לכם בהזדמנות אחרת, גורם לכם לעצבנות ולרוגז. כדאי ליצור מרחב שיאפשר לכם להתנתק כשיש לכם צורך. כלומר, ליצור קשרים פתוחים ופחות מחייבים. הרקיע קובע כי זכיתם בעיתוי ממוזל וכל שאתם צריכים לעשות הוא רק לא להפריע.



אתם מנצלים הפסקה בלוח זמנים עמוס. חופשה היא הדבר הכי טוב שיכולתם להעניק לעצמכם בסוף שבוע זה. אל תהססו לקבוע מספר בילויים קצרים עם אנשים שונים. כדאי לשמור על גיוון ולא להתמקם במקום אחד לאורך זמן. אתם טוענים שאתם משתעממים? המפתח בידיים שלכם. הרקיע קובע כי דבר מה שעשיתם עומד להנחיל לכם תהילה וכבוד, אך הכסף יגיע בשלב הבא. אתם נמצאים בתהליך של לימוד כלפי מזל גדי, וצריכים ללמוד ממנו שלעיתים יש לעגל פינות בתחום המשפחה לטובת הישגים בקריירה.

אתם 'מעופפים' ואף אדישים לקורה סביבכם. מותר לכם לשקוע בעצמכם, לחפש ולמצוא את השלווה הפנימית. תספרו עד עשר, הירגעו והתחברו לשלווה. זהו היום שלכם. אל תתנו לאחרים להסעיר אתכם. פנקו את עצמכם, צאו מלחץ שאפף אותם בשבועות האחרונים לטובת קריאת ספר טוב. בסך הכל זהו יום לאגירת כוחות. גם אם אתם צודקים בוויכוח שמתנהל, כדאי שתגלו נדיבות: מכל מקום, אל תשרפו גשרים.

המסירות שלכם לבני הבית גובלת לעיתים בוויתור על הרצונות והשאיפות שלכם. כדאי לעשות סדר בדברים ולהציב גבולות גם כלפי אנשים קרובים ואהובים. עליכם לנקוט עמדה ברורה ולא לסגת מול לחצים ומניפולציות. אתם זוכים להערכה והצלחה. יש מי שינסה לצנן את התלהבותכם מאדם כלשהו. נראה כי יש לו מניעים לא לגמרי טהורים ואובייקטיביים.


זה יום בו תזכו בעודף תשומת לב עד כדי תחושה של חנק. אתם בעצם לא מעוניינים להיות בתוך הסיטואציה המשפחתית, אבל סוף השבוע מאלץ אתכם להיות בקטע החברתי. כל מה שמעניין אתכם זה לנוח ולברוח קצת למקום רחוק בו תוכלו ליהנות מהשקט. עם קצת מזל תצליחו לקחת פסק זמן של כמה שעות. הפנימו את הרעיון לפיו יש לשאוף אל האושר, גם במחיר של וויתור על העושר.

יום נהדר לפעילות חברתית וזוגית. כל מה שקשור לנושא של אינטימיות ושיתוף, יצליח. אתם ממגנטים אנשים מוצלחים שגם מפרגנים לכם וגם מאצילים עליכם השראה. הקשבה פנימית מסמנת את תחילתו של שינוי מבורך. רמת האנרגיה גבוהה מתמיד ואתם מצליחים להתחייב ביתר קלות. מידת המעורבות שלכם בקשר עם בן משפחה חכם- הולכת ומעמיקה. אנרגיה ברוכה משרה שלום ושלווה על המישור האישי, ואף מיטיבה עם התחום האינטימי והרגיש.

לא יזיק לכם להאט במידה מסוימת לפחות את הקצב. אתם מוצאים את עצמכם מבלים די הרבה זמן בנסיעות. גלו משנה זהירות ואל תתנו לאירועים חסר חשיבות להסיח את דעתכם. ייתכן כי החשש שלכם מפני אובדן שליטה, אינו מוצדק: אל תחששו לזרום עם מה שיש. אתם נמצאים בתהליך של לימוד כלפי מזל תאומים, וצריכים ללמוד ממנו כיצד לומר את הדברים הנכונים, בפני האנשים הנכון ובזמן הנכון. או בפשטות: טאקט ודיפלומאטיות.


בגלל כל העומס לו הייתם חשופים לאחרונה, לא הקדשתם מספיק זמן לבית. אז הגיע הזמן לסדר את החדרים, המדפים והארונות, כי גם ככה, אתם מתקשים למצוא את מה שנחוץ לכם. חלקו את העבודה לחלקים כדי להפוך את המשימה לאפשרית ולא מלחיצה. התחילו בהדרגה ותגלו מהר מאוד ש'השד' בכלל לא נורא. אתם שומעים מילים חמות מאדם שמעריץ אתכם. צניעות היא תכונה נעלה אך היום כדאי שתדלגו עליה.

יש לכם תחושה של ניכור גם כלפי אנשים קרובים אליכם במיוחד. ההרגשה שאף אחד לא מבין אתכם נובעת מתוך כעסים פנימיים שלא קשורים דווקא באלה שסובלים מזה. אפשר בקלות יחסית לפתור את הבעיה. מה שצריך זה לאפשר לעצמכם חופשה קצרה במהלכה תוכלו לאגור כוחות מחודשים ולא להיות במצב של ריצה בלתי פוסקת. כן, מותר גם לבקש עזרה מאחרים ולהאציל סמכויות. זה יעזור! ייתכן כי עיצוב מחדש של המקום בו אתם מתגוררים, יאפשר זרימה טובה יותר של אנרגיות ממוזלות.

אם תתארגנו כמו שצריך, צפויה נסיעה לחופשה. יש לכם הזדמנות לזמן איכות עם מישהו שציפיתם לו מזה זמן. חדשות טובות יגיעו מאדם שבשמו מופיעה האות י'. אתם עסוקים מדי מכדי לחשוב על מערכת היחסים בה אתם מעורבים. אין התפתחות לשום כיוון וכרגע זה המצב הנוח לכם ביותר. להיות בהשהיה הוא הצעד החכם ביותר שיכולתם לעשות בנסיבות הקיימות. ייתכן כי גם אם אתם משתוקקים לנהוג בעממיות ובפשטות, הגיע הזמן להצטרף אל חוגים בעלי מעמד זוהר ונוצץ.

מאמרים קשורים

Back to top button