הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 10.2

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

דאגות וחוסר רוגע, שוב רובצים לכם על המוח ואתם מתקשים להשתחרר ממחשבות שליליות ולהתרכז במטרות שהצבתם לפניכם. היכולת שלכם לראות את המציאות ואת האפשרויות שלכם מוגבלת כרגע. יש לעשות עבודת הכנה ולגייס את כל האומץ והנחישות הפנימיים. כדאי להשתמש בטכניקות של דמיון מודרך ולשדר אנרגיה חיובית על עצמכם וגם על אנשים איתם אתם קשורים.

אתם קצת עייפים ואין ספק שהדבר נובע מלחצים נפשיים ומועקות שאתם סוחבים על גבכם. אתם מפחדים להישאר לבד ולהתמודד עם קשיים. באמת שאין צורך לדאוג לדברים שלא ברור כלל אם ומתי יתרחשו. לפתוח את העיניים ולהקשיב. המצפון החברתי המפותח שלכם, גם הוא עלול להכניס אתכם לצרות. מעורבות יתר בחיים של אנשים אחרים- מיותרת. אתם נמצאים בתהליך של לימוד כלפי מזל עקרב, וצריכים ללמוד ממנו כיצד ניתן לכבד ולחשוד בעת ובעונה אחת או בפשטות, כיצד לא להיות תמימים.

עבודה מאומצת על מודעות עצמית מניבה פירות. העולם הפנימי שלכם מתעשר במידה ניכרת. אתם פועלים ביושר פנימי, בלי פחד ופתאום הכול מתבהר לכם מול העיניים. בילוי משפחתי מתוכנן מראש עלול להתבטל אבל זה לא יזיז לכם. פתאום קשה לכם לדמיין איך החיים שלכם נראו קודם. ייתכן שאתם זקוקים לכתף תומכת כדי שתוכלו לשפוך את ליבכם. מכל מקום, אין לשמור דברים בבטן.



דפוסי החשיבה שלכם משתנים עקב דברים שאתם נחשפים אליהם במקרה. בחברתי וגם בתחום האישי, אתם צריכים להפיק לקחים מניסיון העבר ולא להתמקד על הטפל, כפי שלעיתים קרובות יש לכם נטייה לעשות. אתם מחפשים שליטה במקום תוצאות. חבל על זמנכם היקר. אדם שנפגע מכם עלול להפנות כלפיכם כתף קרה. הוא לא עושה לכם הצגות אלא ממש נעלב.

יום שבו אתם חייבים להתחבר לאינטואיציה הפנימית. מגיעות אליכם פיסות מידע מבלבלות מכיוונים שונים ואתם לא יודעים למי להאמין וכיצד לנהוג. הרגישות הגבוהה שלכם תכוון אתכם למקום הנכון מבחינה אישית וחברתית כאחד. צפויה הצלחה במקומות בילוי חדשים. תקבלו הצעה מצוינת שלא תרצו לסרב לה. אתם נוטים לשפוך את ליבכם בפני מי שלא יודע לשמור סוד. אין בזה שום רע אלא אם זה מפריע לכם.

אתם מרגישים עייפים במיוחד אחרי כמה ימים של עומס. אין לכם מה להתבייש בכך שאתם רוצים להישאר בבית. תלמדו לומר לא גם אם יש מי שמנסה להפעיל רגשי אשמה ולהאשים אתכם במצבו. את תפקיד 'וועדת תרבות' מסרו למישהו אחר. ממילא כבר מזמן התעייפתם מהעניין הזה. ידידים בעלי השפעה מפלסים לכם דרך. הצעה מרנינה נופלת עליכם באקראי. חשיבה מחוץ לקופסה תטה את הדברים לטובתכם.


נסיעה ארוכה שמתוכננת כמה ימים מראש, יוצאת אל הפועל. מלבד כמה תקלות קטנות בדרך, צפוי לכם סוף שבוע נעים במיוחד. היום תבלו עם אנשים שאתם ממש אוהבים. נסו להתגבר על הרצון שלכם להרשים. שמרו על פרופיל נמוך ופשוט תרשו לעצמכם ליהנות. זה יום בו הרגש עומד לגבור על ההיגיון. אם אתם תרים אחר הרפתקאות, נפלתם על עיתוי מושלם.

אתם חייבים להקפיד לצאת מהבית. נראה שכל מה שאתם עושים זה המחויבויות שלכם ולא יותר. החשש מפני אכזבה גורם לכם לרצון להסתגרות, כך אתם יכולים רק להפסיד. עליכם להתגבר על המעצורים והעכבות ולהיות אמיצים יותר. דחייה אינה נעימה אולם אין פירושה – הפסד. לכן, נסו להסתכל על ההתרחשויות באופן כוללני ורחב יותר. גם אם החלטתם להסתגר עם עצמכם ולהתבודד, הניחו לאנשי הסוד שלכם לשהות בקרבת מקום.

עליכם לפתח קצת יותר את האגו האבוד. היו נאמנים לרצונות ולקולות הפנימיים. נחישות וכוח רצון חזק הם מילות המפתח ליום זה. העכבות שלכם קיימות רק בדמיון. במחי יד תוכלו לבטל את השפעתם- אם רק תרצו. האמינו בעצמכם על מנת שגם אחרים ירגישו כלפיכם את אותו הדבר. ייתכן שאתם משקיפים על המציאות מבעד לעדשות הזויות מדי. לפני שאתם מטפחים אשליות, כדאי שתתייעצו עם זה ששתל אותן במוחכם.


אל תחשפו יותר מידי את הרגשות לכם. למרות שאתם מנסים לשמור על עקרונות של יושר פנימי וחיצוני, הרי שלעיתים המצב דורש עיגול פינות. אדם אשר בשמו מופיע האות חית, אינו מוסר לכם מידע חשוב שדרוש לכם כדי להמשיך ולפעול. יש לא מעט מניעים נסתרים מתחת לפני השטח שגורמים לכם להטעיה מכוונת. עמדו על המשמר! הפנימו את הרעיון לפיו אדם עשיר הוא זה המרוויח שני שקלים וחוסך שקל אחד, לעומת אדם עני שמרוויח אלף שקלים ומבזבז אלף ואחד.

יום המאופיין בסערת יצרים. מישהו שהשפיע עליכם רבות בעבר, מאבד את כוחו והשפעתו הבלתי מעורערת. נראה שאתם תופסים פיקוד על החיים שלכם בצורה הרבה יותר משמעותית מאשר עשיתם זאת בתקופות קודמות. יש סיכוי גבוה לעימות מילולי עם אדם מעצבן. עם זאת- אל תזייפו ואמרו רק את האמת! הפנימו את הרעיון לפיו פעילותו של קילוח מים, שונה מאשדות המפלים הסוערים: אין ביכולתו להתיק הרים ממקומם, אך התמדתו מביאה ברכה.

דרושה לכם אווירה שלווה במיוחד כדי לתפקד. אתם מתמודדים בהצלחה עם קשיים. רמת הריכוז שלכם עולה ככל שאתם מקבלים יותר תמיכה מבן/ת הזוג. תפרגנו ואז גם תקבלו יחס של פרגון מהצד השני. סך הכול, זה יתרום לשני הצדדים. זכרו כי אדם גדוש רעיונות אינו מבזבז את זמנו על מקום אחד. הוא יודע כי יש למצות את האפשרויות ולהמשיך ללכת. אתם נמצאים בתהליך של לימוד כלפי מזל בתולה, וצריכים ללמוד ממנו כיצד לארגן את חייכם ולהכניסם אל תוך התלם.

מאמרים קשורים

Back to top button