הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 13.2

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

הכוכבים פלוטו ומרקורי מרעיפים עליכם מן האנרגיות שלהם ומחוללים תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 8 ו – 5. הגיע הזמן להשקיע קצת יותר בחיים האישיים שלכם ולא לדאוג יותר מידי לכל מי שנמצא בסביבה ומבקש תשומת לב. יש לכם המון סבלנות לשמוע צרות של זרים ולפצוח בהגיגים פילוסופיים מחוכמים, בעוד שבתוך הבית הפרטי יש מי שפשוט 'מת' לזמן איכות איתכם אבל אתם- שמפחדים להתמודד עם קשיים, לא פנויים רגשית… אבסורד, לא? המזל הטוב מצפה לכם בדילוגים מאתר בילוי אחד אל משנהו.

הירח וכוכב מרקורי מרעיפים עליכם מן האנרגיות שלהם ומחוללים תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 5. יום מרגש. כל היום הזה הוא הרפתקה אחת גדולה. מגיעים אורחים או שאתם יוצאים למקום חדש בו לא הייתם קודם לכן ופוגשים עוד אנשים חדשים. בקיצור, חגיגה של ממש. יום תוסס וכייפי. נראה לכם (ובצדק) שאתם יכולים להשיג ולפתור כל בעיה בזכות האהבה. מי שפנוי אולי לא ימצא היום את אהבת חייו אבל בטוח שילך לישון עם חיוך רחב במיוחד. אל תנסו להילחם ברגשותיכם, להיפך, לכו איתם עד הסוף.

השמש וכוכב ונוס מרעיפים עליכם מן האנרגיות שלהם ומחוללים תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 6. אתם משתחררים מהלחץ ומרגישים חופשיים ובעלי יכולת להתמודד טוב יותר עם הבעיות השונות. העומס בעבודה צפוי לרדת והאווירה משתפרת. חוסר אמון באנשים סביבכם וחוסר אמונה שהמצב יכול להיות הרבה יותר טוב, חוסמים את הזרימה הטבעית של האנרגיה שאמורה להביא אליכם הצעות חיוביות בשפע. צפויה אנרגיה קוסמית הרומזת על טיפוסים מרגיזים שיבואו אליכם בטענות.



הכוכבים מרס ומרקורי מרעיפים עליכם מן האנרגיות שלהם ומחוללים תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 5. מפגש מוקדם מביא אתכם למקום טוב בו אתם רואים את עצמכם מוערכים דרך עיניים של אנשים אחרים. מגיעה הצעת עבודה שנראית לכם מפתה. שקלו ברצינות האם תוכלו לעמוד בהתחייבויות. אתם שואפים לפצות את עצמכם על זמן אבוד, לפחות מבחינה חברתית. אל תעמיסו יותר מידי על סדר היום שלכם. אם החלטתם לקחת שותפים לחייכם, זה עדיין לא אומר שאתם צריכים לוותר על חופש הפעולה שלכם ועל ייחודיותכם.

הכוכבים ונוס ומרקורי מרעיפים עליכם מן האנרגיות שלהם ומחוללים תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 5. היום תחושו מתח עצבנות ורגשנות יתר. יתכן שתתקשו להירדם בלילה. יש לכם המון דברים לחשוב עליהם ואתם מקבלים תחושה פיסית ורגשית של סחרחורת. אל תסתערו על הפתרון הראשון שיזדמן לכם. חכו בסבלנות עד שתהיו בטוחים בצעדים שאתם נוקטים. לאמתו של דבר, יש לכם תחושה של חוסר יציבות שעליכם להתגבר עליה לפני הכול. אם אתם דואגים לעתיד אהוביכם, אל תרעיפו עליהם פינוקים מרדימים, הניחו להם להתייצב עצמאיים על רגליהם.

השמש וכוכב ונוס מרעיפים עליכם מן האנרגיות שלהם ומחוללים תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 6. מישהו מנסה להעביר אליכם מסר חשוב אבל אתם לא ממש פנויים רגשית לקבל את הדברים. כדאי לפתוח את הלב וגם את האוזניים. יש לא מעט אנשים דורשי טובתכם שכמעט הרימו ידיים… אתם נתקלים ביום יום בקשיים בגלל הנוקשות והסגירות שלכם. הגיע הזמן לצאת מזה. אתם עלולים להחמיץ קשר עם אדם מרתק אשר חפץ בחברתכם. כדאי לכם לוודא כי אינכם מפספסים משהו.


הירח וכוכב מרקורי מרעיפים עליכם מן האנרגיות שלהם ומחוללים תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 5. הרקיע פותח בפניכם אפשרויות רגשיות חדשות. התחום החברתי מאיר לכם פנים וגם רומן של ממש עשוי להתפתח, אם תגלו נכונות להיפתח לאתגר ולהשקיע משהו מעצמכם. השילוב של אדישות ועדינות מעורר רגשי תרעומת אצל אנשים אחרים. יש מי שמטיל ספק אם אתם בכלל מעוניינים בקשר בגלל הקצב האיטי שלכם. תחליטו מה אתם מעדיפים- להירדם בשמירה או אולי אהבה.

הכוכבים נפטון ויופיטר מרעיפים עליכם מן האנרגיות שלהם ומחוללים תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 7 ו – 3. כוכב פלוטו השולט בכם סופג היום אנרגיות מתסיסות. אתם באמת חייבים לעבוד על האגו שלכם שמתנפח לעיתים כמו טווס ומעיף סביב ניצוצות. הרגשות שאתם מצליחים לעורר אצל אחרים אינם בהכרח חיוביים למרות הרצון הטוב. יש לכם דעה נחרצת כמעט על כול דבר שבעולם. מה לעשות שלאחרים יש מחשבות אחרות? אז בלי לחץ בבקשה. צפוי אירוע שיתנהל עם לא מעט שיבושים והפרעות. מה שמתחיל ברגל שמאל גם ממשיך ברגל זו.

הכוכבים אוראנוס וסטורן מרעיפים עליכם מן האנרגיות שלהם ומחוללים תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 4. בעיות טכניות משבשות את יומכם, אבל לשם שינוי אתם לא ממש לוקחים ללב וממשיכים כאילו 'עסקים כרגיל'. מצב הרוח שלכם טוב ואתם נחושים לא לתת לשום דבר ולאף אחד לקלקל לכם. מידע שהגיע אליכם מכיוון לא צפוי גורם לכם לשנות את דרך החשיבה לפסים הרבה יותר חיוביים. כל זמן שזה נמשך, כל מי שקרוב אליכם ייהנה מחברתכם ובגדול. בסך הכול אתם תופסים יום קליל ומאושר. נראה כי החגיגה תשפיע לטובה דווקא על ההרפתקנים שביניכם.


הכוכבים פלוטו ונפטון מרעיפים עליכם מן האנרגיות שלהם ומחוללים תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 8 ו – 7. היום יש לכם צורך עמוק להיות בתנועה. מרבית היום אתם מצליחים לתמרן את העניינים כך שתוכלו להתחמק ממטלות מעיקות. אל תוותרו על הצרכים הפנימיים שלכם לעצמאות ולביטוי עצמי. למעשה, אין בטחון מלא בשום דבר. לכן, אל תקשיבו למי שמנסה להוציא לכם את הרוח מהמפרשים. המשיכו עם החלומות שלכם! זכרו כי הטיפש אינו זה אשר עושה טעות כלשהי, אלא זה אשר חוזר עליה פעם נוספת מבלי שלמד משהו מלקחי העבר.

הכוכבים פלוטו וונוס מרעיפים עליכם מן האנרגיות שלהם ומחוללים תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 8 ו – 6. פיוס היסטורי וחשוב עם אדם מהעבר הרחוק, מעלה את רמת האופטימיות. ההצלחות בשטח תורמות להרגשה הטובה. אתם שופעי רגש אבל מוטב שתלמדו להסתיר את מה שקורה לכם בפנים, לפחות במידה מסוימת. נתבו את עצמכם באיפוק הראוי והימנעו מסצנות פומביות. בעיני הזולת, זה מתפרש כחולשה. זה הזמן לפתות את יריביכם בשיטות מתוחכמות ואפילו ערמומיות, על מנת שיפסעו הישר אל המלכודת שאתם טומנים להם. אל תהיו כה גלויים ושקופים.

הכוכבים מרס ויופיטר מרעיפים עליכם מן האנרגיות שלהם ומחוללים תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 3. אתם מרגישים קצת תקועים ומחליטים לקחת את עצמכם בידיים. הכישרון שלכם לעיתים רק מסבך לכם את החיים. הסתכלו על מה שקורה סביבכם, באופן חיובי ובלי חשדנות מיותרת. רק כך תוכלו להחליט מה נכון לכם לעשות באופן ענייני. תפעלו בשיא הרצינות ותקדישו מספיק זמן לכול משימה. זאת הדרך להצלחה. כל צעד שאתם עושים במישור החומרי והמעשי, צריך להיות מאוזן על-ידי צעד נוסף במישור הרוחני והמיסטי.

מאמרים קשורים

Back to top button