הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 14.2

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

הרגישות שלכם בשיאה. כל מילה שנאמרת בסביבה מתפרשת דרך פריזמה אישית. לא פלא שכבר לקראת הצהריים אתם מרגישים מותשים. מישהו קרוב אשר בשמו מופיעה האות מ' גורם לכם להיות מופתעים. מצב הרוח פסימי במקצת וקשה לכם להתרכז במה שאתם עושים. מומלץ איזון. זה לא הזמן למפגשים חברתיים שלא מובילים אל תכלית כלשהי.

אתם תורמים רבות לשיפור האווירה הביתית. כשבא לכם אתם יכולים להיות הכי נעימים, מתחשבים ואכפתיים כלפי בני המשפחה. כולם נדהמים מרמת הרגישות שלכם וכל היום מתנהל על מי מנוחות ובהנאה מרובה. יום מתאים לטיול משפחתי או ביקור אצל חברים שכולם אוהבים. חשיבה ברקית ומקורית מובילה אל גילויים מרנינים, במקביל – אין לשקוט על השמרים ולצפות לטוב.

אם אתם עומדים לבצע רכישה גדולה, בדקו טוב טוב לפני שאתם חותמים. אתם נוטים להאמין יותר מידי לאנשים ולפעמים העובדה הזאת גורמת לכם לוויתור על יחס הוגן כלפיכם. טיפ להיום: הפעילו שיקול דעת ואסרטיביות. יש הבדל ברור בין להיות לא נעימים ובין לומר ולדרוש את המגיע לכם. צפויה אנרגיה קוסמית הרומזת על פופולאריות רבה. התחום שבינו לבינה מזמן לכם נחשול של התלבטויות. זה מסוג הדברים שכדאי להיות בהם חכם ולא רק צודק.



יש כמה דברים בעבודה שממש לא נראים לכם ואתם משקיעים מחשבה רבה בתכנון המהלכים העתידיים שלכם. עדיף לעצור ולחשוב טוב טוב לפני שאתם פולטים משהו שיהיה קשה לסגת ממנו. מוטב להמשיך בקו ישר מהמקום בו אתם נמצאים ולא לחפש דרכים מקוריות וקיצורי דרך שרק יכולים להפיל אתכם. כדאי שתשקלו כל מילה שאתם מזרימים אל חלל האוויר, משום שיש מי שלוקח ללב את השנינות שנחתם בה.

יש לכם בעיה ביורוקרטית שמטרידה אתכם. עליכם לפנות לאנשים האחראיים ובעלי ההשפעה כיוון שרק הם יכולים לשנות ולהשפיע על פתרון הבעיה. שיחות עם בעלי תפקיד זוטר מהוות בזבוז זמן משווע. אין מה להילחם במערכת כולה כיוון שהעניין האישי שלכם לא מעניין יותר מידי אנשים. תדאגו לעצמכם. אין סיבה להרגיע אדם שמחפש הזדמנויות להיעלב. יש לו גם פן חיובי שרומז כי זו עסקת חבילה, הדבש עם העוקץ.

הסובבים אתכם מפעילים אצלכם 'פיוזים' וגורמים לכם להגיב בצורה תוקפנית. אפשר להתרגז אך מצד שני, הראיה החיובית שעדיין כל כך איכפת לכם- היא אופציה רצויה יותר. מה לעשות בתכלס? אפשר ליזום שיחה, להתעלם, לריב או לנסות 'להעביר אותה' בצורה יצירתית שאינה מילולית. אתם תבחרו את הגרסה המתאימה לכם ביותר. יש לכם יכולת נפלאה לתזמן את חוש ההומור והנתינה הגדולה שלכם לרגעים של משבר- זה הזמן.


היום נדמה לכם שכל בני האדם קשרו קשר נגדכם. שום דבר לא הולך כמו שאתם רוצים ויש תחושות קשות של אנטגוניזם מכל כיוון אפשרי. בכל זאת, נראה שהחושים שלכם מטעים אתכם, אתם מרגישים מקופחים בגלל דינאמיקה ישנה ולא בריאה שפועלת כבר מזמן במקום העבודה. עליכם לפעול לשינוי המצב שם, לפני שאתם 'יורדים' על בני הבית.

אנרגיה קוסמית מכניסה אל חייכם רוח חדשה. אתם נהנים ממצב רוח מצוין. זאת בעקבות הרגשה פנימית של התחדשות ורעננות. קיבלתם החלטות והתחייבויות ולמרות הקשיים אתם נחושים בדעתכם ללכת הפעם עד הסוף. מה שהיה עבר ונגמר ועכשיו אתם מוכנים להתחיל בדרך חדשה ובאיכות חיים בלתי מתפשרת. חשיבה מחוץ לקופסה תנווט אתכם אל התנסויות מרנינות בתחום האישי. בסיפור הזה כדאי לכם לוותר על יועצי חינם.

אנרגיה קוסמית לא ממש תורמת ליציבות: בלבול הוא מילת הכותרת ליום זה. אתם באמת לא מבינים מה בן/ת הזוג רוצים מכם. חוסר היכולת שלכם לרסן את שטף הדיבור גורם למצב להחמיר עוד יותר. אתם מוצאים את עצמכם במצב בלתי פתיר. סכנה של ניתוק קשר, בהחלט באה בחשבון. מצב הרוח התוקפני גם לא מתאים במיוחד להתחלות חדשות. עדיף לבלות ערב שקט לבד.


יום מוצלח. עומס רב בעבודה אולם למרות זאת, מצב הרוח שלכם מרומם. העשייה גורמת לכם להרגיש שווים בעיני עצמכם. המחמאות והפרגון להם אתם זוכים מאחרים, גם הם מעלים לכם את הביטחון העצמי. התייחסות ברורה וחד משמעית לאירועים שונים מביאה לתוצאות מפתיעות, ומלמדת אתכם כישורי תקשורת הולמים יותר. זכרו כי השלווה האמיתית מתחילה בכם: אין סיכוי להתרחשותו של דבר-מה טוב, כל עוד בליבכם שוכן הר געש. היפטרו מן המהומה הפנימית שלכם.

אתם נמשכים כמו אש למצבים שמסכנים אתכם ולעיתים מוצאים את עצמכם נדחקים לפינה. תחושה של חוסר ריגושים גורמת לכם לעיתים לנקוט בפזיזות לא מוצדקת. יש לכם נטייה לחפש פתרונות קלים והדבר אינו בהכרח לטובתכם. בסופו של דבר תרגישו איזון בין המציאות ובין החלומות. צריך רק למצוא את שביל הזהב המחבר בין השניים. אל תיצמדו אל עקרונות ואל תתגאו בהם: ההיצמדות אל עקרונות גורמת לאנשים שלא להפעיל שיקול דעת בכל מקרה לגופו, אלא להחיל עליו עקרון שאינו מצריך מאמץ מחשבתי.

אתם הרבה בבית, ואתם שמים לב שחסר לכם להיות בחוץ. תלמדו ליהנות מהאווירה הנעימה בבית, על ידי סידור מחודש ושונה. יש לכם הזדמנות לעשות שינוי בעצמכם ולהתאהב מחדש… בבית שלכם. זה המקום בו אתם מבלים כול כך הרבה, אז למה לא? יוזמה ליציאה בשעות הערב, תמתן את בולמוס העשייה שתקף אתכם. מילת המפתח היום היא איזון. כדאי שתשקלו תחביב המשלב יצירתיות עם עבודת-כפיים. אם כך תעשו, תצליחו לבטל חלק גדול מחרדותיכם.

מאמרים קשורים

Back to top button