הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 15.2

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אווירה של עמימות נושאת בכנפיה הרגשה של בדידות. אל תאבדו אופטימיות שהרי מדובר בתופעה ארעית וחולפת. אתם נאלצים להתמודד עם ניירת וחישובים אין סופיים. המצב מטריד אתכם ואתם מנסים לעשות סדר בבלגן. מוטב מאוחר משאר אף פעם. למרות הקושי תצליחו לישר קו ולהסתדר. אין טעם לחשוש ולדאוג. המזל יאיר לכם פנים. גם בכיוון הרומנטי צפויים שינויים חיוביים. צפויה אנרגיה קוסמית הרומזת על התגשמות משאלות.

אתם עומדים לפצוח בפרויקט חדשני שיכול להעלות אתכם 'על המפה'. וודאו שכל מי שצריך לשמוע על כך- אכן ישמע. קחו לתשומת לבכם שיהיה מי שלא יתפעל מכל העניין במידה הרצויה לכם. קחו את הדברים בפרופורציה. במועד המתאים תהיה לכם הזדמנות לחשוף את הכישורים שלכם ולהציב אתכם בשורה ראשונה כמובילי דרך. יש מי שמצפה כי תקיימו את אשר הבטחתם לו. במקביל, אם בראש שלכם לדחות את המועד, כדאי שתתאמו את זה איתו.

אתם צפויים ליום נהדר. מזמן לא היה לכם יום כל כך מוצלח. אתם מרגישים על גג העולם והעולם מחייך אליכם בחזרה. צפויה יציאה לבילוי משפחתי צנוע שיתפתח ויהיה מוצלח במיוחד. תקבלו הצעה מעניינת. קחו את הזמן לשקול את כדאיות העניין. בתחום החברתי חל שיפור. צפויה אנרגיה קוסמית הרומזת על הצורך לפעול עכשיו מבלי לדחות למחר.



מישהו מפעיל עליכם לחץ ואתם מנסים להשתחרר בדרכים דיפלומטיות, מה שלא כול כך עוזר. יתכן ותיאלצו לנקוט בצעדים דרסטיים שיגרמו לצד השני להיעלב. חשוב לנסות לא להרחיק את מי שרוצה להתקרב, למרות שהדבר נעשה בדרך פתלתלה ומעיקה למדי. האינטואיציה שלכם חדה ופולחת כתער, אך אל תסגירו לאחרים את שהיא גילתה לכם.

לולא הקושי לבטא רגשות מול האנשים שהכי צריכים לשמוע אתכם, מצבכם היה נעשה הרבה יותר קל. התעלמו ממי שמרכל עליכם כי הישגיכם נובעים מהתחכמות ומערמומיות, התעלמו מהם והמשיכו בשלכם. צפויה לכם חוויה מוזרה בחברת אדם אשר יחסיכם עימו שבעו המראות ונחיתות. נראה כי המאחד עולה על המפריד. אל תניחו לגחמה רגעית לקלקל לכם את אשר הושג בעמל רב. כדאי שתמנו בלב עד עשר עוד לפני שאתם פועלים.

תופעה קוסמית יוצקת בכם אנרגיה פיסית שלא מהעולם הזה: אתם עובדים קשה מאוד ומרכזים את מרב האנרגיה בתחום זה. מעט זמן מוקדש לתחום הרומנטי והתוצאות בהתאם. בתחום זה זו תקופה שקטה שדווקא מתאימה לכם בזמן הנוכחי. יש לכם יותר מידי משימות ודאגות על הראש. חכו לשעת כושר בה תהיו פנויים יותר מבחינה נפשית. סכום כסף יגיע אליכם בקרוב. היקום דואג שיהיה לכם מימון לחופשה.


אתם מתחילים את היום באווירה תזזיתית. עליכם לקבל החלטות חשובות והדבר דורש מכם גמישות ורצון לשינוי. אתם מעריכים מאמצים שמשקיע בן/ת הזוג ומתנהגים בהתאם. סיכוי לשיפור הקשר גם בטווח הקצר וגם לאורך זמן, במידה ותתמידו בהבעת רגשותיכם. זה חשוב מאוד לצד השני. זכרו כי אנשים המתעלמים מן העולם החומרי המקיף אותם, הם צבועים ומתחסדים. אנשים רוחניים משתמשים בחומריות על-מנת להביא מזור וסיוע לנזקקים.

יש לפתור מהשורש את הבעיות המתעוררות ולא להסתפק בטיוח על פני השטח. למרות שאין לכם יותר מידי סבלנות, עדיף להתאפק ולדחות את הטיפול בעניינים המטרידים אתכם במקום 'לסגור עניין' בקיצורי דרך לא מספקים. אתם מרגישים שהכול אפשרי, כול עוד המעורבים בדבר ישתפו פעולה. הדבר נכון. חכו לעיתוי המתאים. אל תבטחו בגורו הקורא לכם ללכת אחריו בעיניים עצומות. שימו את מבטחם במדריך הפוסע אחריכם ותומך בכם רק כאשר אתם מועדים.

קשה לכם לתקשר עם עצמכם. יום של בלבול וחוסר שקט פנימי. אתם מוטרדים ודואגים ואינכם מסוגלים להתרכז כדי להחליט מה הכי כדאי לעשות במספר תחומים חשובים. דרושה לכם מנה גדושה של סבלנות. כמו כן, כדאי שתפעילו תחכום ודיפלומטיה זהירה. אדם אשר אתם סומכים עליו, מדבר עליכם מאחורי הגב ומעביר מידע אישי. מומלץ לדבר פחות! הציבו לעצמכם מטרה כלשהי. מעתה ואילך כל אשר מקדם אתכם אל המטרה הוא טוב – גם אם יש בו מן התסכול, ואילו כל אשר מרחיק אתכם מהמטרה הוא רע – גם אם יש בו מן העונג.


בעבודה מתקשים לקבל את הקפריזות ומצבי הרוח שלכם. יום חופש עדיף מאשר להרגיז את כול העולם. המצב החברתי שלכם משתפר ואתם יכולים להיעזר מאנשים בעלי השפעה שישמחו להושיט יד בעיתוי זה. אתם מושכים המון תשומת לב אבל לא מצליחים לפרוץ לכיוונים המתאימים. המשיכו לנסות ומקדו מאמצים. על מנת להתאחד עם האור הגדול תצטרכו להיפטר מן השתוקקות, כולל זו הגורמת לכם להשתוקק להתאחד עם אור זה.

דברי השכנוע שלכם לא נופלים על אוזניים אטומות. יש לכם קרקע פורייה לפעול. תהיו מספיק רגישים על מנת לשמוע את הנאמר וגם להגיב בעיתוי הנכון. חשוב להעלות למודעות את מה שמציק לכם. התפכחות מהירה מפנטזיות בלתי אפשריות להגשמה- תחסוך לכול המעורבים כאב לב מיותר- פשוט חבל על הזמן, זהו משאב יקר שאין לזלזל בו. אל תניחו לבעלי אנרגיות שלילות להפריע בהשגת מטרותיכם או בהגשמה העצמית שלכם.

מה שמעסיק אתכם היום זה זוגיות ואהבה. לא שחסר נושאים חשובים שעומדים על הפרק. יש לכם לא מעט ספקות לגבי בני משפחה המצהירים שוב ושוב על דאגה כנה אולם לא שוכחים לבקש בקשות מוזרות שאינן עולות בקנה אחד עם ההצהרות הבומבסטיות. במהלך היום תהיה לכם הזדמנות לברר דבר או שניים, להשתמש במידע מוקדם ולהעמיד את מי שצריך- על המקום. חוש הומור והיכולת לצחוק על אודות עצמכם, עשויים לחלץ אתכם מכל מכשול ופגע. נסו זאת בפעם הבאה שאתם משוחחים עם המושכים בחוטים.

מאמרים קשורים

Back to top button