הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 16.2

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יום יפה. תחושת הפסימיות חלפה ונעלמה ובמקום זה אתם מרגישים נהדר. יש סיכוי שידידות עם בן המין השני, תהפוך לרומן. מרבית היום תבלו עם בני משפחה. בערב תוזמנו למפגש מעניין במיוחד. תהיו מעורבים בשיחה עם אנשים בעלי עמדות מפתח שאף יוכלו לקשר אתכם למקומות אליהם שאפתם להגיע מזמן. תשואות ושבחים יפנו את תשומת ליבכם אל האנשים הנכונים.

אתם נוטים לגלוש לעולם הפנטזיה ולחשוב שתצליחו למרות כל הסיכויים. היום ייווצרו מצבים שיוכיחו לכם שהמצב לא ממש משביע רצון ויש צורך דחוף לנקוט בכמה שינויים. אל תדחו למחר את מה שניתן לעשות היום. הקושי שלכם לתפקד במהלך היום נעוץ בבעיה רגשית שתיפתר בעקבות שיחה. צפויה אנרגיה קוסמית הרומזת על אנשים המקנאים בכם. יש גם אנרגיות קוסמיות הצופנות חיוכים וצחוק. כדאי גם למדוכדכים שביניכם לזרום עם בשורת הכוכבים.

יום נעים בו אתם נהנים מהמצב. שינויים הם לא ממש קטע שלכם לאחרונה. המצב בתחום הקריירה טוב וכל הפעולות שאתם עושים עוזרות לעליה בהיקף הפעילות ובפרסום המוניטין שלכם. המשיכו באותו כיוון. בתחום הרומנטי כדאי לפתוח עיניים ולגלות ערנות. צפויה אנרגיה קוסמית המבשרת על שמחה גדולה בחוג המשפחה. צפויים להתגלגל אירועים שמחזירים לכם את האמון בנפש האנושית. פשוט אנשים טובים באמצע הדרך.



מצב הרוח לא משהו. אתם ממש רוצים להעמיק את המערכת האישית בה אתם מעורבים, אבל זה לא הולך לכם כול כך בקלות, כך שאתם מתוסכלים. אל תגלשו להאשמות ואל תסתגרו במרירות. מן הסתם, אפשר למצוא פשרה מתקבלת על דעת כול הצדדים. אל תצפו שהצד השני ינחש את רגשותיכם. הניחו לבני הזוג את המרחב לו הם זקוקים. אפשר לאהוב מבלי לחנוק זה את זו ולהיפך.

עליכם להשקיע זמן ולבדוק את יעילות הדרך בה אתם נוקטים. דברים לא יקרו מעצמם. אתם מוצאים את עצמכם עוברים בפתאומיות ממצב רוח מרומם לשקיעה חדה כלפי מטה. מוטב לבדוק מה קורה – ולעומק. בן/ת זוג יפתיע במחווה שתהווה גורם מעודד. אתם עומדים בפני החלטה לא קלה. נסו לבקש עזרה. יש דברים בעולם הנסתר שאתם מודעים לקיומם, אך אל תצפו מן הסובבים אתכם כי ירדו לסוף דעתכם.

קשה לכם להתלהב מן היום הזה. שום דבר לא נראה בעל ערך. תחושת 'נפילה' רגשית מאפיינת את היום הזה וחבל. נראה שיותר מידי דברים נראים לכם חסרי טעם. צאו מהלחץ. נסו לחפש עמוק בפנים מה הסיבה להרגשה המוזרה שתקפה אתכם, דווקא כאשר הדברים, לפחות על פני השטח, נראים טובים למדי. בערב יש סיכוי לשיפור המורל. תנו לעצמכם צ'אנס.


אתם מרגישים עצבניים ועייפים. יש גם מידה מסוימת של דאגה במכלול הרגשות השליליים שמציפים אתכם. יתכן כי אתם מושפעים יותר מידי מאדם קרוב שעוטף אתכם בענן של אנרגיות שליליות ובדיבורים מייאשים. חשוב להבחין ובמקביל לדעת להתנתק. הבהירו לכל מי שנמצא סביבכם שאתם פשוט לא מעוניינים לשמוע סיפורי זוועה וחדשות רעות. נקודה.

נראה כי אתם מצליחים לנטרל את האנרגיה היצירתית אך גם ההזויה והמבלבלת: יש סימנים של כניסה יותר רצינית לתלם ולסדר יום קבוע. לאט לאט אתם מפנימים את העובדה שאין ברירה ושאף אחד לא יוכל לעשות עבורכם את מה שאתם חייבים לעשות בעצמכם. חשבתם והגעתם למסקנות מרחיקות לכת. יש מצב לפיו ממש בקרוב אתם מתחילים לימודים בתחום חדש ומאתגר והדבר ירגש אתכם מאוד.

עושה רושם שבלגנים, ויכוחים ועימותים יאפיינו את היום הזה. החל משעות הבוקר אתם מרגישים כאילו עברתם רעידת אדמה. בן/ת הזוג מגיבים בתוקפנות. פשרה נראית בלתי אפשרית וחוסר ההבנה רק הולך ומעמיק. אתם מוצפים רגשות אשמה מצד אחד וכעסים מצד שני. נראה שכדאי מאוד לנקוט בצעד של הפרדת כוחות עד שהרוחות יירגעו. חומר למחשבה.


בבית האווירה פתוחה ונעימה. יש מקום לפיוס בין כאלה שהיו בסכסוך מתמשך. בחברתי לעומת זאת, יש מתח שאינכם מצליחים לפרק וחבל. המועקה הזאת פוגעת ביכולת שלכם להתרכז. אתם באמת משתדלים לגשר בין העמדות אבל פשרה לא נראית לעין. חכו בסבלנות עד שהצדדים המעורבים יגיעו לבשלות. אם יש ברצונכם להוביל אל שינוי במקום בו את מגשימים את עצמכם, תוכלו לעשות כן אך ורק אם תתחרו ותשיגו את כתר המנהיג.

יום נעים במיוחד. שיחת טלפון המגיע אליכם מוקדם בבוקר מסמנת יום זה כמוצלח. זאת עקב תחושה טובה של פינוק, קבלה טוטלית ותמיכה על ידי אדם שחשוב לכם מאוד. יום מתאים לבילויים משותפים ולשיחות נפש שבדרך כלל אין לכם יותר מידי זמן עבורם. נסו לשתף יותר מבן משפחה אחד בשפע האיכות שמתאפשר היום. זכרו כי האמת אינה נחלתם של המשכילים, אלא של אלה אשר השכילו ללמוד מן הניסיון. התחברו עימם, וייטב לכם.

זורמות אליכם הצעות מפתיעות אשר מקשות עליכם להחליט מה הדבר המועדף. גם אפשרויות חדשות בתחום החברתי יסייעו לכם לפתח תחום חדש בחייכם. אם אתם מרגישים צורך לצאת ולחגוג, אל תהססו. דווקא היום תמצאו מקורות חדשים ליהנות מהם. ייתכן כי אנשים כלשהם שאתם רואים בהם את ידידיכם, אינם כה נפלאים כפי שנדמה ואילו אלה הנחשבים ליריביכם – עשויים להתגלות כמי שמסוגלים לעזור לכם.

מאמרים קשורים

Back to top button