הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 18.2

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם מצליחים להוציא מהכוח אל הפועל תוכניות שנרקמו לפני זמן רב. עם זאת, מוטב שתיזהרו בכל הקשור לחוזים ולניירת. אתם מרגישים על הדרך הבטוחה להצלחה. תנו לעצמכם להיות מרוצים ללא סייגים. כדאי להימנע מניתוחים ואנליזות מיותרות לגבי מניעים של אנשים אחרים לשיתוף פעולה איתכם. מסר רוחני הינו נפלא עבור אלה מכם המבקשים עזרה מאלת הפריון, כמו כן הוא מחזיר אל חייכם פרשיות שכבר שכחתם מקיומן.

זה יום בו תהיה לכם הזדמנות לבצע מהלך בתחום הקריירה שבעתיד ישפר את מצבכם הכלכלי. עליכם להתמיד ולהתנהל בצורה הגיונית ורצינית ולהביע אמונה ואמון במטרה ובדרך הפעולה שלכם. בכל מצב, כדאי להקפיד ולשמור על שתי רגליים על קרקע המציאות. תמיד יכולות להיות הפתעות אבל תצליחו להתמודד בהצלחה עם כל אתגר. הרקיע מייצג מצבים לפיהם צריך לוותר על דבר-מה – כדי לזכות בדבר-מה אחר טוב מן הראשון. ייתכן שמדובר בפשרה כלשהי.

יום נחמד שמתאים לפעילות ציבורית וחברתית. יש לכם המון מה להציע בתחום הזה אבל לא בא לכם להתאמץ. המסגרת החברתית חסרה לכם מאוד למרות שת'כלס, אתם די מסודרים מבחינת הזוגיות. נסו להיות מעורבים יותר או -אל תצפו לתוצאות. הרקיע מייצג מצבים לפיהם יש להעניק לאהבה פן רשמי יותר וממוסד יותר, כמו גם הצלחה בעניינים הקשורים בממסד.



קורים לכם כול מיני דברים מצחיקים. נראה שזה בגלל מצב הרוח הקליל שמאפשר לכם לראות את העולם דרך פריזמה משעשעת. אנשים שרציתם בעבר את קירבתם חוזרים לשטח והפעם- מחפשים אתכם בנרות. אתם זוכים לפינוקים וגם לשדרוג יחס מצד חברים שלאחרונה לא הייתם כול כך מרוצים מהם. נראה שאתם בכיוון הנכון. זכרו כי כאשר כל הזהויות המזויפות שלכם נעלמות, נותר רק חלל טהור. חלל זה הוא הווייתכם. רק ההוויה הזו יכולה להיות שלכם.

אתם כועסים על אדם שלא עומד בציפיות שלכם, למרות שברור לכם שאין לכך כול הצדקה. קשה לכם מאוד לדרוש מעצמכם לגלות אדישות למצב הקיים, אולם אפשר להתייחס למה שקורה בצורה אחרת, בפחות עוצמה, מעורבות ואכפתיות. סערת הרגשות מעיבה על הראיה האובייקטיבית שלכם וחבל. זכרו כי רק מה שכבר ישנו יכול להיות שלכם. כל השתוקקות היא השתוקקות להבלים. היא מביאה עימה רק תסכול.

אתם מאבדים את תחושת הזמן מכיוון שאינכם מרוכזים ממש במה שאתם עושים. הציפיות הבלתי מציאותיות שכול העולם יתחשב ויסלח לכם על הריחוף שלכם 'כי לא התכוונתם', כלל לא רלוונטיות. נסו להתאפס ואם יש צורך גייסו לעזרה אדם קרוב שיהווה עבורכם תזכורת מהלכת. מסר רוחני רומז לכם כי אדם המפגין חדווה פנימית ובלתי מותנית, מושך אליו חדווה גם ממקורות חיצוניים. הדומה זורם אל הדומה לו.


ניהול נכון דורש אמביציה אישית חזקה וחריצות. אתם יודעים את זה אך לא תמיד מיישמים. איכשהו אתם נוטים 'להתעייף' באמצע הדרך ועובדה זו עלולה להכשיל אתכם מול אנשים פחות מוכשרים אך בעלי יכולת התמדה גבוהה יותר. אדם אשר בשמו מופיעה האות מם בא אליכם בדרישות שלא נראות לכם הגיוניות. אל תהססו להביע את דעתכם. מסר רוחני רומז לכם כי אנשים בעלי אופי עדין, נוטים לפקפוקים ולמבוכה פנימית. טוב יהיה אם יסגלו לעצמם את תקיפותו והחלטיותו של לוחם.

אתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים מעצמכם וגם מאחרים. אם הייתם יכולים להתפשר קצת, הייתם חוסכים מעצמכם המון עוגמת נפש ומעלים את ה'רייטינג' שלכם, במיוחד בסביבה הקרובה. במקום לנסות לשנות את הכול רוב הזמן, היה טוב יותר לחלק את המטרות שלכם לחלקים קטנים יותר. מסר רוחני רומז לכם כי פעילותה של הרוח, בשונה מן הסערה, הינה עדינה ומתמשכת. אין ביכולתה לחולל שינויים כבירים, אך בהתמדתה היא מביאה ברכה.

במרוץ אחר המטרות שלכם ובמיוחד הגבוהות שביניהן, אתם מתעייפים לעיתים. יתכן שתרגישו היום תסכול ודכדוך ולא תדעו למה. אורח החיים שלכם לחוץ וקשה לכם להתמודד עם החולין. תכננו חופשה שקטה בהקדם האפשרי. זה בהחלט אפשרי אם רק תפנימו ותחליטו שמותר גם לכם ליהנות. מסר רוחני תקופתי רומז לכם כי הנווד אינו מתעכב במקום כלשהו לאחר שמיצה בו את אפשרויותיו, יש זמנים בהם צריך לקום וללכת.


נושא שנוי במחלוקת שמעסיק אתכם מזה זמן מה, שוב עולה לדיון. עימות או ויכוח צפויים להתפתח עם מישהו שאתם עובדים איתו. אתם לא מתכוונים לזה, אבל יוצאים די תוקפניים בסיטואציה. הצד השני מקבל את הרושם שאתם מציבים אולטימאטום. תמיד יהיה לכם זמן לשבור את הכלים. מסר רוחני בתחום האישי רומז לכם כי נישואין לשם נישואין הבאים כתוצאה ממוסכמה חברתית ואשר אין בהם תוכן רגשי, נועדו לכישלון.

הפסיקו לשחק את המשחק של להיות 'הילדים הרעים'. הדווקאיות וחוסר האחריות שאתם מגלים לאחרונה, גורמים לכך שאנשים מתרחקים מכם וכאמור- לא בלי סיבה. כדאי שתעמדו בהתחייבויות שלכם כלפי בני משפחה וחברים. אל תבטיחו הבטחות סתמיות ומצד שני הפעילו את מד הרגישות לכיוון החוצה ולא רק פנימה. מסר רוחני תקופתי רומז לכם כי אדם המחפש את אושרו באנשים אחרים ולא בכנותו הפנימית, הופך להיות תלוי במצבי רוחם המחלפים.

כדאי שתשברו את הקרח מול אדם קרוב, גם אם הדבר כרוך בסצנה קטנה. הכול עדיף מאשר דממת אלחוט שהשתררה ביניכם. על מנת לשפר את המצב כדאי לתכנן מספר צעדים ולא לירות מהמותן חד פעמית. הסקסאפיל שלכם פועל לטובתכם. עד שעות הלילה צפויה התפייסות רבתי. מסר רוחני תקופתי רומז לכם כי אין כל משגה מצידו של אדם התועה בדרך, לצאת ולחפש את עזרתו של אדם חכם ממנו.

מאמרים קשורים

Back to top button