הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 24.2

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

היבט מאתגר ברקיע רומז כי אתם עדיין בשלב של חיפוש עצמי. אינכם שלמים עם המצב הנוכחי ולכן מופיע חוסר שקט. אל תחששו מוויכוחים עם אנשים המעורבים בעניין אולם נסו לנהוג בדיפלומטיות במסגרת תוכנית כוללת המכוונת את צעדיכם. חשובה לכם ההרגשה ששמים לב אליכם וכמובן גם האמירה אישית, לכו עם זה עד הסוף.

מעט מאוד אנרגיות קוסמיות מגיעות היום אל גזרת מזל שור. התופעה מולידה יום שמתנהל בהילוך איטי ובעצלתיים. הניסיונות ל'טאטא מתחת לשטיח' את כל אותם גורמים שלא בדיוק נוח לכם להתמודד איתם- לא עולה יפה. אל תנסו לטשטש את הדברים כי זה יחזור אליכם מעבר לפינה ובגדול. לחצים שמפעילים עליכם אנשים קרובים אליכם, לא עוזרים אלא רק מצליחים להוציא אתכם מהכלים, ללא תוצאות.

סוף השבוע עובר עליכם בעצלתיים. המצב בבית בסדר ולמרות שאתם מנסים להסתיר זאת, ולשחק אותה כאילו לא ממש איכפת לכם, אתם מרוצים ממה שקורה. אתם מקבלים חיזוקים מבני המשפחה וגם מחברים קרובים שלא תמיד ששים לפרגן. הגישה החיובית שלכם חוזרת אליכם עם בונוס. בהחלט תפנית נעימה. אירוע משעשע מאפשר התפייסות עם אדם שערער את שלוותכם. נראה כי גם הוא חפץ בפתיחת דף חדש.



אווירת סוף השבוע מרעיפה הזדמנויות בנתיב הרומנטי, בעיקר עבור אלה מכם שזה עתה קיבלו החלטה נועזת. אתם עלולים להיפגע מאדם שאינכם מייחסים לו תכונות נעלות. זה מסוג הדברים שכדאי פשוט להתעלם מהם. יש מי שמצפה מכם לקצת יותר בהירות בתשובותיכם לשאלותיו. קחו בחשבון כי חשוב לו לרדת לסוף דעתכם. נראה כי אתם מתנדבים להטות אוזן קשבת לאדם במצוקה. זה טוב ויפה כל עוד אינכם הופכים לפסיכולוגים שלו.

היום כדאי לכם לגלות קור רוח ואיפוק ולהיזהר מעימותים עם המקורבים אליכם. מצב הרוח אגרסיבי למדי וגם הסבלנות לא בשיאה. עדיף לספור עד עשר ואפילו קצת יותר, לפני שאתם עונים. למורת שנדמה לכם שהצדק עמכם, יש לתת לצד השני להתבטא. בערב אתם מצליחים להירגע ואפילו צפוי לכם ערב מענג במסגרת חברתית מוכרת.

תופעה קוסמית מולידה יום בו אתם חווים תסכול מסוים. לא פלא. בזמן האחרון אתם מתאמצים יותר מידי ויש עליכם עומס מכמה כיוונים בבת אחת. עם זאת, גורם שמאוד מעודד אתכם, זאת היציבות בתחומים שונים בחיים. אולי הגיע הזמן להוריד את המסכות, להפסיק לשחק את תפקיד הגיבור ולהצהיר שאתם זקוקים לעזרה. הסבלנות שלכם עומדת היום למבחן, בעיקר בחברת אנשים שאינם מבינים את הראש שלכם אך כוונתם טובה.


קבלו בברכה ובשמחה את שפע ההצעות שמגיעות אליכם בתחום החברתי. יום שבהחלט מתאים להתנסות בחוויות ראשוניות שלא העזתם מעולם להגיע אליהן או לגעת. עם הטעם הראשוני יבוא התיאבון לעוד. כדאי לנקוט בכמה כללי זהירות בסיסיים. ספונטאניות עם מגבלות מסוימות היא דרך המלך עבורכם. זה מספיק טוב בתור התחלה. אתם נוטים להגיש הצעה לאדם שאין לו מושג על אודות מה אתם סחים. כדאי שתקיימו שיחה לטובת תיאום ציפיות.

מחווה שתעשו כלפי בני המשפחה תתקבל באהדה ותיצור אווירה נעימה. זה יום מתאים להיזכר וליישם את ההחלטה שקיבלתם, קצת יותר פעילות בכל מה שקשור לאיכות חיים. הסובבים אתכם מכירים במאמצים שאתם משקיעים ומעריכים את המצב. מישהו מבני המשפחה יפנה אליכם לקבל עצה. שמרו את השיפוטיות והביקורתיות לפעם אחרת. הרקיע מייצג מצבים שאיכשהו יש להם קשר להרפתקנות ולמדינות שמעבר לים.

התלבטות רצינית עוברת עליכם בכול מה שקשור לנושאים בעלי גוון אישי. אתם משחררים את עצמכם לטובת משהו גדול וטוב יותר. שינויים רבים עדיין צפויים לכם. מה שנראה לכם ברור לגמרי בהווה, יתברר בעתיד כאשליה. פגישה לא צפויה מגלה את הגוון הספונטאני של חיי האהבה שלכם. זכרו כי הרוכש נהיה בסופו של דבר הרכוש. נדמה לכם שאתם בעלי רכוש רב – עושר, כוח, כסף – אך עמוק בפנים אתם נרכשים בידי אותם הדברים עצמם.


מה שמאפיין אתכם זאת האופטימיות הנצחית, כושר ההישרדות ויכולת ההתאמה לכול מצב. מצב הרוח הטוב שלכם פשוט מדבק ואנשים מבקשים את קרבתכם. אתם גם מחוזרים על ידי בני המין השני ואם אתם פנויים- זה הזמן הנכון לחגיגות!! אל תתנו לעכבות ולחוקים של אחרים להגביל אתכם. עשו מה שבראש שלכם ותיהנו מכול רגע. זכרו כי אי אפשר להגיע בקלות אל התודעה הגבוהה הרוחנית. ראשית תצטרכו לנתק את עצמכם מכל תחושה של בעלות ורכושנות.

צפויה נסיעה שבסופה תפגשו קבוצת אנשים מעניינת במיוחד. התרחשויות יוצאות דופן ישאירו אתכם עם טעם של עוד. משהו טוב קורה בתחום האישי. יתכן שתיאלצו לדחות כמה הצעות פחות אטרקטיביות לטובת הצעות אחרות, שוות יותר. למרבה המזל, אתם יכולים להרשות לעצמכם. אנרגיה שובבה מדרבנת אתכם לפתוח את היד ולבזבז. אם כבר אתם נוהגים כך לפחות תיהנו מן החגיגה.

אסור לכם להתעלם מרמזים המגיעים אליכם מהסביבה הקרובה. אנשים קרובי מנסים להעביר לכם מסר אולם אתם מתעקשים ללכת בדרך שעליה החלטתם. שווה להקשיב קצת יותר טוב לנאמר מסביב. יתכן ובכול זאת אתם טועים? נסו להמיר את חוסר השקט הפנימי בפעילות פיסית כגון ריקוד. מסר רוחני רומז לכם כי חדווה אמיתית היא זו הבאה מבפנים. אדם המקיף את עצמו באנשים ובחפצים מהם הוא מצפה שימלאוהו חדווה, מעיד על ריקנות פנימית.

מאמרים קשורים

Back to top button