הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 26.2

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם מגלים נכונות להיפתח ולהשקיע מבחינה רגשית, הרבה יותר מאשר בעבר. גמולכם יצדיק את המאמץ. צפוי יום מדהים עם בן/ת הזוג, זהו יום שמהווה יותר מרמז לבאות. העתיד נראה מצוין ואתם במצב רוח אופטימי. אם תצליחו להגיע לשילוב של ביטחון עצמי והתעניינות אמיתית בצד השני- הקשר בהחלט יתקדם. יש מי שמטיל ספק במידת הרצינות שלכם בגלל הקצב, אל תתנו לחששות האלו להשתלט עליכם. החליטו מה אתם מעדיפים- להקשיב לאחרים או – אהבה

אתם באמת חייבים להירגע! צאו מהלחץ הזה שלא עושה טוב, לא לכם ולא לסביבתכם. אתם חייבים ללמוד לקחת דברים בקלות רבה יותר ולפעול מתוך מחשבה ולא מתוך לחץ. חשבו עם המוח, הרגישו דרך הלב ואת התוצאה תחברו. תגובה מתונה אינה גרועה כמו שאתם חושבים. לא הכול תמיד צריך להיות 'שחור לבן', אפשר גם למצוא דרך ביניים. שיחה אם אנשים שמכירים אתכם זמן רב, תחזיר אתכם לפרופורציה.

היה מאוד עוזר לכם לקבל הכוונה מגורם אובייקטיבי, על מנת להבין שהחיים זה לא "אגדה רומנטית". הראיה שלכם מחבלת ביכולת לקשור את עצמכם לאדם ראוי במערכת בוגרת והדדית. מוטב להסתגר בבית יום יומיים, לנוח ולהירגע, כמו גם לשקול מחדש את מערכת הציפיות שיש לכם בתחום זה. תפילה ומדיטציה יביאו לכם מזל וברכה, אל תזלזלו בכוחות עליונים הנסתרים מן העין. אין הברכה שורה, אלא בסמוי מן העין.



מערך האנרגיות בבית החברתי שלכם, הבית השלישי, מנסה להאט ולהרגיע את מצב העניינים. למרות שאתם שונאים וסובלים מבדידות יחסית, אל תזמו יותר מידי פעילויות להיום. נושא שמעסיק אתכם, עדיין לא מצא את פתרונו ואין טעם להתייעץ עם כל העולם, כאשר בסופו של דבר, ממילא תעשו את מה שאתם רוצים. נסו להתמקד ולבדוק עם עצמכם מה המטרות האמיתיות שלכם, בניגוד להצהרות שאתם מפזרים לכל עבר.

יום שמאופיין בעצבנות וחוסר שקט. יש לכם הרבה רעיונות חדשים שאתם מעלים בהתלהבות רבה אך לא רק שלא זוכים לתמיכה ופרגון אלא בדיוק ההיפך. השאיפה שלכם לשיתוף פעולה מצד אנשים קרובים לכם נשארת בגדר פנטזיות. יכולת החשיבה והריכוז שלכם פועלים במיטבם. אל תתחשבו בדעתם של אחרים ואל תחכו למחמאות. יש מי שמנסה להלחיץ אתכם אך אין סיבה להיחפז כל עוד אינו מציב אולטימאטום. נראה כי הוא לחוץ יותר מכם.

אתם רק רוצים לכייף וליהנות מכל רגע, בהשקעה מינימאלית. זה פשוט לא עובד כך ועליכם גם לדאוג למלא את החובות שיש לכם, כולל עבודה. אם אתם חשים עייפים ומותשים במידה רבה, חכו לשעת כושר למלא את המצברים. הזדמנות פז תגיע מכיוון לא צפוי. אם מלכתחילה אתם נוקטים גישה ביקורתית ושופטת, אתם עלולים להחמיץ את יופיו של מסע החיים. הציבו לעצמכם מטרה, אך שאבו הנאה מן הדרך להגשמתה.


מישהו טוען כי יש לכם את הכישרון להפוך דברים חיוביים לבעייתיים. הוא רומז כי במקום ליהנות ולשמוח במה שקורה, אתם הופכים את הדברים לסבל מתמשך וזה כמובן חבל מאוד. אתם מתלבטים לגבי עיתוי נכון למעבר דירה. אל תחששו כל כך ואל תייצרו חסימות מלאכותיות. יש לכם את כל הזמן שבעולם לחפש את מה שמתאים לכם. מומלץ לפעול לאט ובביטחון.

יום לא קל. אתם מנסים להתאקלם ולהסתגל באירועים שקורים סביבכם במהירות מסחררת. נראה כאילו כל העולם השתגע ולכם קשה לעקוב אחרי חוט המחשבה של אחרים, אפילו כאלה שבדרך כלל אתם מסתדרים איתם היטב. בדקו מה האופציות העומדות לרשותכם ואל תגבילו את עצמכם לשום דבר. תבחרו מה שהכי טוב עבורכם! זכרו כי אלוהים אינו שוכן במקום כלשהו רחוק מן העולם. אלוהים שוכן קרוב-קרוב, ממש כאן ועכשיו, חושו והרגישו אותו.

מצב הרוח שפוף. מישהו מעלה אל פני השטח נושאים מהעבר והעניין מציק לכם מאוד. למרות אי הנעימות והצורך ללבן דברים, יש לכם את הזכות והיכולת לדחות את השיחה למועד מאוחר יותר. אל תעמיסו על עצמכם יותר מידי. נסו לעבור את היום הזה בלי מאמצים והתנגשויות מיותרות. אל תחתמו על הסכמים ודחו כל עבודת ניירת. זכרו כי באהבה כמו במלחמה, אין כללים ברורים, מה שטוב היום עלול להפוך לרע מחר ו…להיפך.


מישהו טוען כי אתם נותנים פרשנות מסולפת לדברים שמישהו קרוב אליכם משמיע והדבר גורר מהומה רבתי. הוא אומר כי אילולא היה לכם משהו להסתיר, לא הייתם מתרגזים כל כך, בבחינת "על ראש הגנב בוער הכובע". בעיות שנויות במחלוקת גורמות לכם לשקול שנית צעד שעשיתם. שינוי לטובה באווירה יחול בהמשך היום בעקבות אירוע חיצוני שיפיג את ההרגשה הקשה.

חבל מאוד שאתם מתאמצים כל כך להשקיע בקשר עם מישהו שכלל לא בטוח שמעוניין בו. הצד השני מגלה סימנים של חוסר ביטחון וחוסר רצון מובהק להתחייב. מצאו לכם עיסוקי אחרים ותנו גם לאחרים לגלות קצת יותר יוזמה מאשר תשובות מתחמקות כל הזמן. תוך זמן קצר תגלו את התשובה המדויקת להתלבטות שלכם. לפעמים צריך למתוח המושכה ו… קצת לקחת חזרה. הרקיע מזהיר מפני הפעלה אינטנסיבית מדי של לחץ על הסביבה.

התיאוריות שאתם מפתחים בנוגע למי שמהווה עבורכם בעיה בעבודה- אינן נכונות. אל תהיו כל כך יומרניים וקחו בחשבון שיתכן כי אתם טועים. הקשה מכל הוא לשנות הסכמים בלתי כתובים שרקמתם בתחילת הדרך. נראה שהפעם העניין די אבוד, אלא אם כן תמצאו דרך יצירתית במיוחד לפתור את הבעיה. מומלץ להיעזר בגורם חיצוני שישמש כמגשר. יש להתכונן לקראת שינוי מהפכני. משהו בסגנון של טריקת דלת במקום אחד, ופתיחת דלת במקום אחר.

מאמרים קשורים

Back to top button