הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 27.2

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

המחול הקוסמי סוחף את כוכבכם מארס אל תוך מערבולת של תנודות נומרולוגיות עם הכוכבים מרקורי וונוס, המשגרים אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 5 ו – 6. כוכב מרס שליטכם נמצא עתה בחברת כוכבים מהסוג המעודד והממוזל. הברקה או רעיון מקורי שיחלפו לכם בראש, יעסיקו אתכם משך כל היום. נסו להקדיש זמן גם לדברים אחרים. זה יום מתאים לפתח את היצירתיות והמקוריות אבל לא על חשבון בני המשפחה שדווקא היום, יבקשו תשומת לב יותר מתמיד. אם תצליחו לשלב בין הדברים, היוקרה ממנו תיהנו בתקופה הקרובה, תעלה.

המחול הקוסמי סוחף את כוכבכם ונוס אל תוך מערבולת של תנודות נומרולוגיות עם הכוכבים יופיטר ומארס, המשגרים אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 3 ו – 9. בעיות טכניות משבשות את יומכם, אבל לשם שינוי אתם לא ממש לוקחים ללב וממשיכים כרגיל. מצב הרוח שלכם טוב ואתם נחושים לא לתת לאף אחד להרוס. מידע שהגיע אליכם מכיוון לא צפוי גורם לכם לשנות את דרך החשיבה לכיוון הרבה יותר חיובי. כול זמן שזה נמשך, כול מי שקרוב אליכם ייהנה מחברתכם ובגדול. אתם מצליחים להרים אירוע חברתי במינימום זמן. כול הכבוד. המשיכו לצבור נכסים אך הימנעו מלהזדהות עימם. צבירה מביאה עימה פחד באותו היחס. טוב-לב ונדיבות עשויים להועיל להגשמת המטרה.

המחול הקוסמי סוחף את כוכבכם מרקורי אל תוך מערבולת של תנודות נומרולוגיות עם הירח וכוכב פלוטו, המשגרים אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 8. רמת האנרגיה הרגשית שלכם בעליה. יחד עם זאת, לעיתים קרובות אתם טועים בקריאת המפה וגורמים לכמה אנשים מנוגדי אינטרסים, להשפיע. הבחירות שלכם מבוססות על רגשות וכיוון שאתם לא בדיוק אובייקטיביים, יש לא מעט פספוסים. יש לכם הזדמנות לשקול ולחשוב, שלבו סגנון פעולה של גמישות ורכות. כאשר אתם נאלצים להעסיק אנשים אחרים כדי שיעזרו לכם, עליכם להיות זהירים בבחירתם.



המחול הקוסמי סוחף את הירח שליטכם אל תוך מערבולת של תנודות נומרולוגיות עם השמש וכוכב נפטון, המשגרים אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 7. דרישות שמגיעות מחברים וותיקים גורמות לכם לחשוב מחדש. זה דבר אחד להרגיש שאתם תמיד צודקים, וזה עניין שונה לחלוטין להיכנע לתכתיבים חסרי היגיון. כדאי בהחלט לפתוח את העניין ולנסות להגיע לפשרה שמתקבלת על דעתם של שני הצדדים. חוסר רצון להתגמש יביא למצב של תקיעות מתמשכת- מיותר לגמרי. אם תצליחו לאסוף מידע על אודות יריביכם, אמת גדולה תתגלה לכם בחדרי חדרים. שם המשחק הוא סודיות.

המחול הקוסמי סוחף את השמש שליטתכם אל תוך מערבולת של תנודות נומרולוגיות עם הירח וכוכב אוראנוס, המשגרים אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 22. אירוע מדהים בבית השלישי שלכם מוביל אל חידושים והתחדשויות. קיים פוטנציאל ממשי בפגישה מפתיעה שתתקיים היום. אולי זאת התחלה חדשה ואולי זה יהיה חידוש קשר ישן. אל תשקיעו יותר מידי אנרגיות בכיוון של אדם אחד. מילות המפתח ליום זה הן ערנות חברתית. אם מזמינים אתכם לצאת- קבלו את ההזמנה מבלי להסס פעמיים, ולא חשוב אם לא ממש בא לכם.

המחול הקוסמי סוחף את כוכבכם מרקורי אל תוך מערבולת של תנודות נומרולוגיות עם הירח וכוכב פלוטו, המשגרים אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 8. אתם ממש מתמוגגים מאירועים שאתם חווים היום. צדדים חדשים מתגלים באישיותכם- היכולת ליהנות מדברים קטנים ולא משמעותיים, שגורמים לכם שמחה וכייף, הינה בהחלט תכונה שניתן להתגאות בה. על מנת להרגיש ביטחון, אתם דבקים בדרך כלל בלוחות זמנים, ובמנהגים שחוזרים על עצמם. היום, אתם מרגישים יותר חופשיים ומעיזים לחרוג מהמסגרת. תחושה זו מרעננת אתכם, במיוחד אחרי קטע שעברתם. אל תחששו מן האהבה רק משום שהיא מכילה בתוכה את זרע הפרידה. כל יש אנרגטי מכיל בתוכו את רגע הסיום שלו. זכרו כי תהום משתרעת בין שני הרים.


המחול הקוסמי סוחף את כוכבכם ונוס אל תוך מערבולת של תנודות נומרולוגיות עם הכוכבים יופיטר ומארס, המשגרים אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 3 ו – 9. היום הוא יום בסימן של נסיעות, וזאת בשל שליטתו הזמנית של המספר 5 בחייכם. קחו בחשבון שמחר צפויה עבודה רבה ואם תהיו עייפים מידי, לא תוכלו לתפקד בצורה מיטבית, כפי שנדרש מכם לאור הלחץ שצפוי בתחום זה. מומלץ לתכנן את היום בצורה כזאת שתגיעו הביתה בשעה סבירה ובשעות כאלה, שתוכלו לבלות מספר שעות שקטות עם בן (בת) הזוג על מנת להירגע.

המחול הקוסמי סוחף את כוכבכם פלוטו אל תוך מערבולת של תנודות נומרולוגיות עם הכוכבים מרקורי וסטורן, המשגרים אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 5 ו – 7. כבר היום אתם מתחילים לתכנן נסיעה שתתרחש בקרוב. הדבר גורם לכם התרגשות ומעלה את מצב הרוח. העומס והלחצים בעבודה לא מותרים לכם יותר מידי זמן לחשוב ואין מספיק שהות לחיי חברה שבהחלט חסרים לכם. הצורך שלכם לעשות הכול בצורה מושלמת ובלי לפספס שום דבר, מכביד למדי- כדאי לשחרר ביקורת עצמית. מידע שאתם זקוקים לו נמצא בידי אדם שאינכם מחבבים. בקטע הזה אין משחקי כבוד אלא אינטרסים נטו.

המחול הקוסמי סוחף את כוכבכם יופיטר אל תוך מערבולת של תנודות נומרולוגיות עם הכוכבים נפטון ומארס, המשגרים אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 7 ו – 9. היום צפויים לא מעט קשיים בתקשורת. אדם חדש הפורץ לתוך החיים שלכם, אשר בשמו מופיעה האות ר', מרשים אתכם מאוד. עם כל ההתלהבות רצוי שתרסנו קצת את עצמכם. תנו לעניינים להתפתח בצורה שקולה. מצב הרוח המדוכדך גורם לכם להחליט החלטות שגויות. נראה כי זמן רב מדי ויתרתם על זכויותיכם. אל תתביישו לבקש את המגיע לכם גם אם יאשימו אתכם בגישה חומרית.


המחול הקוסמי סוחף את כוכבכם סטורן אל תוך מערבולת של תנודות נומרולוגיות עם הכוכבים אוראנוס ויופיטר, המשגרים אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 6. מגיע לכם הטוב ביותר אך אם לא תיקחו לבד, לא יהיה מי שייתן לכם. אתם נמצאים במעגל קסמים בו אתם מנציחים את המצב הקיים מזה זמן רב. התנהלות זאת שאתם מתרצים בכך שאתם עסוקים עד מעבר לראש, היא רק תירוץ שאין לו תוקף במציאות. קחו את הזמן לתכנן מהלכים נכונים. אל תמנעו מתקשורת. להיפך, אבל תעשו את זה כמו שצריך. ייתכן שאתם בוחנים אדם כלשהו מבעד למשקפיים וורודים מדי. אל תשכחו כי כגודל הציפיות – כך גודל האכזבות.

המחול הקוסמי סוחף את כוכבכם אוראנוס אל תוך מערבולת של תנודות נומרולוגיות עם הכוכבים סטורן וונוס, המשגרים אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 4 ו – 6. לא פלא שאתם מבולבלים. שלא כהרגלכם, לתחום הרומנטי יש קצב משלו ואתם מתקשים לעמוד בו. החוכמה היא לדעת מתי ואיך לסיים את מה שכבר לא עובד בשבילכם ולהמשיך עם מה שעושה לכם טוב. חיים פעם אחת. זה נכון לגביכם אך גם תקף לגבי אנשים אחרים וכדאי להשלים עם המתבקש מעצמו. צפויות לכם הצלחות עם גורמים רשמיים, כמו גם עם רשויות של ממסד: זה הזמן לחתום על חוזים כבדי משקל.

המחול הקוסמי סוחף את כוכבכם נפטון אל תוך מערבולת של תנודות נומרולוגיות עם הכוכבים ונוס ומארס, המשגרים אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 9. יום לא פשוט. אתם נתקלים בבעיות שאינכם בטוחים איך לפתור אותן. המאמצים שלכם נתקלים במבוי סתום ואתם לא מוצאים אף אחד שיכול לעזור. הרבה מאוד זמן מתבזבז לכיוונים שוליים ולא חשובים. למרות שאתם מתעקשים, שהמקסימום מצידכם- אכן נעשה, אין המצב כך. בדקו עוד אפשרויות וישמו אותן במהירות האפשרית. חבל על הזמן. נגמרו שיחות הנפש והגיע הזמן לעשייה קונקרטית בשטח. צפויות לכם הצלחות כבירות המושפעות מעניינים חומריים, כמו גם חסותו של אדם רב השפעה.

מאמרים קשורים

Back to top button