הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 2.3

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

ערפול היא מילת הכותרת ליום זה. אתם במצב רוח טוב יחסית אולם חוסר בהירות בתחום האישי מפריע. משהו חסר, אולי יותר נכון מי שהוא. אתם מוצאים את עצמכם במצב בלתי פתיר, כיוון שאינכם מוכנים לוותר על עקרונות חשובים. אפשרות של ניתוק קשר בהחלט באה בחשבון. דילמות כאלה לא נפתרות לבד. לכן שימו את ה'אגו' בצד, לכו לאותו אדם ודברו. אתם עתידים להיות מופתעים. חשוב שתמצאו דרך לאזן בין הקשרים החברתיים שלכם שחלקם סותרים זה את זה. במקביל, אל תכפו על עצמכם נזירות והתנזרות. כל דיכוי הוא בבחינת חטא. עתיד אדם לתת את הדין על כל אשר ראו עיניו, ולא אכל.

הרווחתם ביושר את יום הכיף הזה. מתפוגגים הלחצים שהשפיעו עליכם לרעה במהלך כל השבוע. אתם יכולים להקדיש זמן לתחביבים ולעיסוקים שמהנים אתכם באמת. יש מי שיזמין אתכם לבילוי חברתי הכרוך בנסיעה. שקלו היטב מה הכי מתאים לכם. אולי דווקא תעדיפו להישאר בבית. גם אם מטבעכם אתם מעדיפים להתבודד, הרי שעכשיו מומלץ לכם להגשים את עצמכם בשיתוף פעולה ובעבודת צוות.

חדשות טובות מגיעות מחו"ל. אתם עומדים לקבל סכום כסף מסוים שיסייע לעמוד בהתחייבויות קודמות. שינויים רבים בפתח. נסו לא להכשיל את עצמכם בהתפתחות שהיקום מזמן לכם, רק בגלל שאתם מפחדים להיכשל. כדאי לבחון בכובד ראש כל הצעה שמגיעה. מילות המפתח ליום זה הן אומץ והעזה. אתם נשלטים על ידי כוכב מרקורי שתכונותיו הן: פיקחות, שנינות, כושר לימוד, תקשורתיות, כושר הבעה וקסם אישי.



כוכב השייך ליסוד המים עלול לעורר רגישות יתירה. מצב הרוח שלכם מושפע יותר מידי מאחרים. כדאי שתתרכזו בעצמכם ותניחו לכל השאר. אתם עסוקים בתוכניות לגבי השבועות הקרובים והעניין הזה מטריד את מנוחתכם. עזבו את הכול ונסו למצות את המקסימום מהיום החופשי שיש לכם. קרוב משפחה מבוגר ישמח מאוד אם תבקרו אותו. היום זאת הזדמנות נפלאה להביע חמלה והתחשבות.

למרות שבעיקרון אתם אמורים לחוות יום של כיף, נראה כי בימים אלה מעסיקים אתכם ענייני עבודה. אתם חשים צורך להתקדם ולשפר את התנאים שלכם. סוף סוף הפנמתם את העובדה שמגיע לכם הרבה יותר ממה שמציעים לכם ואתם מתכוונים להילחם על הזכויות שלכם. יפה! יש להפגין בטחון עצמי. התנהגות בטוחה יותר תשפר את הרגשתכם ותביא לתוצאות טובות יותר בשטח. נסו ותראו.

צפויה נסיעה לביקור חברתי שיעלה על כל הציפיות הכי וורודות שלכם. גישה ספונטאנית תוכיח את עצמה כנכונה והתפתחות בלתי מתוכננת תגרום לנחת רוח. אווירה רומנטית תגרום לכם לנהוג בחמימות רבה כלפי בן/ת הזוג. אל תתייחסו להערות ציניות שמישהו עלול להשמיע בעיתוי לא מתאים. אם אתם מוצאים את עצמכם בחברת אנשים שאינכם נותנים בהם אמון, מהרו להתנתק מהם.


יום נעים ונוח. אתם ניצבים בפני לא מעט החלטות חשובות ולמרות שהכיוונים חיוביים בסך הכול, אתם נקראים לנהוג בתשומת לב. בתחום הזוגיות אין מקום לתלונות. בעיקרון, שוררת שם הרמוניה ואתם ממש מרוצים מהמצב. יחד עם זאת מומלץ לא להזניח ולא לקבל את בן הזוג כמובן מאליו. מילת המפתח היא יוזמה. אתם נשלטים על ידי כוכב ונוס שתכונותיו הן: אהבה, יופי, רוגע, רכות, חיבה, שלום, שלווה, יצירתיות, אמנות, הרמוניה ואסתטיקה.

התהדקות של קשר חדש תורמת להגברת המוטיבציה והאמונה בעצמכם. התייעלות מסייעת להספק גבוה במטלות. קחו יוזמה והציעו הצעה רומנטית למועמד מתאים. עניינים אישיים של חבר קרוב מעסיקים אתכם, למרות שברור לכם שאינכם יכולים להושיט עזרה ממשית אלא רק להקשיב. עליכם להציב לעצמכם גבולות, בעיקר במצבים הקשורים באנשים רמי מעלה. הצטרפו אל החוגים הנכונים, אך שמרו על עצמאות מחשבתית.

סדר היום שלכם עמוס במיוחד. אתם מתקשים למלא את כל המטלות שהצבתם לעצמכם. לא רק שיש לכם ייסורי מצפון על כך, אלא שיש מי שמזכיר לכם ללא הרף עד כמה אתם 'לא מוצלחים'…. הכי קשה להתמודד עם הביקורת החיצונית הפוגעת בנקודות רגישות. הרצון שלכם להתמיד ולהוכיח את צדקת הדרך יביא אתכם למקום הרצוי. בינתיים התעלמו. זה הזמן להשקיע בהימורים פעוטים, אתם יודעים, כשהמזל מקיש בדלת – אין צורך בהשקעה של סכומים גדולים.


אתם מעניקים משקל רב מידי למסרים שמגיעים אליכם מאדם שתלטן. עליכם לקחת ברצינות הראויה רק את העובדות ולא לתת לאחרים להכניס לכם רעיונות סרק לראש. מבחינה אישית ורגשית יש להתייחס יותר לעצמכם ולרגשות שעולים וצפים היום. האמת לאמיתה נמצאת אי שם בתוך הלב שלכם וזה המקום אליו אתם צריכים להתכוונן. עניינים מעורפלים צופנים סודות כמוסים. גילוי טפח וכיסוי טפחיים. נראה כי יש לכם דברים שמוטב להצפין בכספת שבלב.

בניה מחודשת של רבדים שהוזנחו משך זמן רב, גורמת להרגשה טובה. יש לכם תחושה שאתם עושים סדר בעניינים, ובדרך מגלים לא מעט יכולות חדשות. אל תאיצו בעצמכם. להיפך- תפרגנו. לא חשוב כל כך מה תשיגו היום אלא התהליך עצמו. התפתחויות חיוביות צפויות בקרוב מאוד בתחום התעסוקה. נראה כי השלמתם עם מצב שכלל אינו דורש השלמה. אל תחששו להעז לפרוץ אותו מכיוון שהמזל ממתין לנועזים.

רצון חזק ואמונה בעצמכם הם אלה שיעלו אתכם על דרך המלך. החיים שלכם במסלול הנכון ועל כך מגיעים לכם ברכות וחיזוקים. יחד עם זאת, בגלל חוסר שקט שמפעפע מתחת לפני השטח, אתם עושים מאמצים להגדיר את עצמכם מחדש. לא קל לכם, כי אתם נוטים להתרווח במקומות הנוחים לכם ולא מתלהבים להתאמץ ולהזיע, אבל בכל זאת – מתמידים, כל הכבוד. זו תקופה חלומית להתחלות המושפעות משיקולים הגיוניים, תועלתניים וחומריים. במקביל, כדאי להניח הצידה שיקולים המושפעים מרגשות.

מאמרים קשורים

Back to top button