הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 3.3

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

הביטחון העצמי שלכם עולה. כבר אי אפשר להתעלם. כולם רואים את השינוי וטוב שכך. למרות שזה מוזר לכם, תגלו שהרבה יותר נחמד לחיות את החיים ככה. חשוב גם לדעת לפרגן לעצמכם, כמו שאתם מפרגנים לאחרים. זכרו זאת והימנעו מלהזניח את עצמכם בעתיד! ההשפעות של השינוי מרעיפות על כול תחומי החיים. בחיזורים רומנטיים וגם בחיי החברה בכלל. כעת נותר לכם ליהנות מהתוצאות החיוביות של הדבר.

אתם מתעוררים הבוקר שלווים ומרוצים. שמרו על מצב רוח טוב במהלך היום על ידי ניהול ואיפוק עצמי שמתאים לכם בדיוק. אם אתם מרגישים צורך באוורור, צאו לטייל מחוץ לבית. זאת אופציה מבורכת שתשפר את מצב הרוח. אתם מרגישים שאתם חייבים לעצמכם מה שלא הספקתם במהלך השבוע. הפתעה רומנטית שמכינים לכם- תדרוש מכם השקעה של הרבה אנרגיה. איש אינו רשאי להכתיב לכם כיצד לממש את חייכם. התרחקו מאנשים שאינם מבינים זאת. רגשנות עלולה להפריע ולקלקל, צריך להפעיל את המוח ולא את הלב.

זה לא הזמן להרים ידיים. למרות שאתם מרגישים חוסר אונים מסוים, לנוכח התנהגותם של אחרים, עליכם לנסות לפחות, להחזיק את עצמכם בפוזה המתאימה כדי לא לחשוף חולשה. אל תעשו שום דבר שאתם עלולים להצטער עליו בשלב מאוחר יותר. חשוב ללמוד להפנות את הכעסים למקום הנכון בלי להזיק לעצמכם. ולטפח אמונה בעתיד טוב יותר. הקשיבו להצעותיהם של הסרים למרותכם וגלו נכונות לסייע בקידומם, הצלחתם היא הצלחתכם.



יום וורוד. אפשרויות חדשות נפתחות. יש לכם מבחר של הזדמנויות אמיתיות. עליכם להתמקד ולהגדיר את מה שאתם רוצים בצורה מדויקת, במיוחד בתחום האישי. בבית- יש מי ששומר על האינטרסים שלכם מול מישהו בבני המשפחה המורחבת שבא אליכם בדרישות בלתי פוסקות. אתם נשלטים על ידי הירח שתכונותיו הן: רגישות, אינטואיציה, תפיסה על חושית, נשיות, מצבי רוח, זיכרון חזק, ביתיות, משפחתיות, חולמנות ומופנמות.

עליכם למצוא את האיזון העדין לפעולה. אדם קרוב שאיתו אתם חולקים קורת גג, מתלונן על חוסר שיתוף פעולה מצידכם לגבי נושאים יומיומיים. במקום לפטור את התלונות כעניין טיפשי או לפתח מריבה, כדאי שתיקחו זמן למחשבה. מה שקורה קשור כך או אחרת לנטייה הפנימית ההרסנית שאתם מיישמים. עשו טובה לכל הנוגעים בדבר והתאפקו! אם נוצר נתק כלשהו, יש ליזום פגישה באווירה ידידותית וחסרת רשמיות – הרשמיות רק תגביר את העוינות.

אתם מגלים בפעם המי יודע כמה שאתם יכולים לסמוך רק על עצמכם. אדם קרוב מאכזב אתכם ולמרות שאתם מודעים היטב לעובדה שאנשים עושים כמיטב יכולתם, ברור לכם שזה לא מספיק לכם, לטווח רחוק. תחושה של חוסר אונים תתחלף לאיטה בתוכנית מפורטת לפעולה בעניין חשוב זה. אל תחשבו על נקמה. תדאגו לעצמכם. פעולה התנדבותית שאתם עושים למען הכלל ולמען הזולת, תחזור אליכם עם אנרגיות ממוזלות כפל-כפליים.


אנרגיה המגיעה מיסוד האש גורמת לכם לגישה צינית כלפי הסביבה. הימנעו מביקורת שאינה נחוצה כלפי אחרים. לעיתים אתם עסוקים כל כך בהסתכלות החוצה עד שאתם שוכחים להתבונן ולבדוק מה קורה לכם בתוך הלב. שיחה עם אדם קרוב, שאתם מכירים שנים רבות, תאפשר לכם להיפתח ולדבר על עניינים אינטימיים שמשום מה, לא מתאים לכם להעלות עם אנשים אחרים.

מצב הכוכבים השולטים על הבית השלישי שלכם מוליד תסיסה פנימית ותזזיות. היום צפויה לכם נסיעה לביקור חברים או טיול משותף. אתם צריכים לגייס את כל כוחות הנפש ולמתוח את הסבלנות עד הקצה. דברים שתשמעו עלולים להרגיז אתכם, במיוחד כיוון שחלקם יגיע מאנשים שאינכם בוטחים בהם כלל ומאלה המתיימרים להיות בעלי דעה נחרצת בנושאים, שאין להם מושג בהם.

היכולות שלכם בתחום התקשורת, טובות מאשר היו אי פעם אבל לעיתים אתם שוכחים שהעניין הזה נוטה לשבריריות מסוימת ודורש השקעה מתמדת. מומלץ להקפיד על הקשבה. הרעיון הוא לא רק להקסים את האנשים ששומעים אתכם אלא להמשיך ולקבל את תשומת ליבם גם בהמשך. אתם חייבים לעצור מידי פעם, לקבל משוב ולהגיב בהתאם. אנרגיה המגיעה מן המספר 6 משפיעה לטובה על היצירתיים והאומנים שביניכם.


אתם מרגישים צורך עמוק להחליף אווירה ולברוח מהנסיבות המעיקות. אתם מתכננים חופשה כבר הרבה זמן. אם השיקולים הכלכליים מכריעים בסופו של דבר את הכף לשלילה, קחו לפחות יום חופשי אחד כדי לעשות משהו שאתם אוהבים. הצעה כלכלית שתגיע אליכם מאדם אשר בשמו מופיעה האות מ', אינה מכובדת דיה. אל תהססו לדחותה. אם אתם מוצאים את עצמכם במסגרת שלא ממש הולמת את כישוריכם, סגירת פערי השכלה תעמוד לזכותכם.

הרגישות הגבוהה שלכם גורמת לכם לנפילות במלכודות טיפשיות. אתם מבזבזים יותר מידי אנרגיה על עניינים שוליים ובכעסים מיותרים. טיפ: השקיעו את זמנכם באישי ובבילוי עם חברים. רעננו את אווירת הנכאים המשתלטת עליכם וכך תוכלו לקבל תמיכה נפשית. רק תבקשו. זכרו כי הגות ומדיטציה ישיגו את מטרתן אך ורק אם תהינה ספונטאניות: אין כל תועלת בהגות שאינה ספונטאנית. הוגה שאינו ספונטאני, דומה למאהב שמחזר על פי ספר.

זהו יום מעולה המתאים במיוחד להשקעה עצמית. אם אתם לא עוסקים ביוגה או מדיטציה אין זמן טוב יותר כדי להתחיל. אתם חייבים לחולל מהפך במודעות, זה צעד ראשון וגדול, אם כי אינו מספיק, וחשוב להיות גם מעשיים יותר. לקראת הערב, אדם שחשבתם שלא רוצה איתכם קשר יפתיע אתכם בהזמנה ליציאה. קפצו על ההזדמנות. זה זמן מעולה להראות לו שאתם על סף שינוי. זכרו כי המציאות כבר נמצאת, אינכם חייבים לצאת להשיגה. אם תתנערו ותיפטרו מחלומותיכם, תוכלו לעוף עד קצווי שמיים.

מאמרים קשורים

Back to top button